Високи обороти
Високи обороти
Колата е Голф 2 - карбуратор 2Е2. Значи паля сутрин - качва оборотите за малко и после си ги сваля както си трябва. Обаче, после като почна да карам, оборотите на празен ход не падат. Ходих при един майстор (не е пишман-майстор, проверен е) и той ме уби с твърдението, че на гарнитурата на смукателния колектор имало 1 гумено уплътнение, дето се било свили или полузапушило и оттам ми бил проблема. И решението естествено - смяна на гарнитурата + уплутнението. Обаче мястото кофти - трябвало да се сваля главата на двигателя и т.н. с 2 думи ПАРИ. Та въпроса ми е (към тези които са по-светнати) - има ли логика в горните разсъждения и дали някой е имал такъв проблем.
- Nova
- Мнения: 806
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
На мен ми звучи като развалена биметална пластина и следователно неприбиращ се палец на автоматичния смукач.
Ето темата в която пише какво трябва да свалиш и да пробваш дали работи. Пробата става с чешма с гореща и студена вода. Успех.
http://vw.noxis.net/forum/viewtopic.php?t=2407&highlight=%E3%EE%F0%E5%F9%E0+%E2%EE%E4%E0
П.С. Горещо препоръчвам да я тестваш, преди да разглабяш мотора.
Ето темата в която пише какво трябва да свалиш и да пробваш дали работи. Пробата става с чешма с гореща и студена вода. Успех.
http://vw.noxis.net/forum/viewtopic.php?t=2407&highlight=%E3%EE%F0%E5%F9%E0+%E2%EE%E4%E0
П.С. Горещо препоръчвам да я тестваш, преди да разглабяш мотора.
Значи - гарнитурата на колектора е едно такова тънко уплътнение с 4 дупки. Към него върви и 1 гумено уплътнение - някъде ок. 2 см. диаметър. Според майстора през това уплътнение трябва да циркулира охладителна течност и когато се свие или позапуши циркулацията става слаба, а това по някакъв начин (не разбрах как точно) пречи да се отчете, че колата е загряла (може би нещо датчик има там някъде) и оттам колата не захапва да сваля оборотите. Абе много шантаво ми се вижда, ама нали казах. Майстора не е куха лейка - преди години имах проблем със същия карбиратор - в произволни моменти (доста рядко обаче) дига оборотите яко - известно време така - после от само себе си падат нормално. Тогава буквално 2-3 месеца обикалях по майстори похарчих не ми се мисли колко пари и нищо. Тоя само като чу какъв е проблема - вика остави ми колата, че ми трябва студена - и на другия ден всичко 6. И скромен, разбираш ли - аааа вика, дребен проблем по карбуратора - става с тези Голфове. И сега пак така - вика ааа, то на тези Голфове това се случва често. Ма ми е интересно и мнението на други хора по въпроса, та затова пуснах темата.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
бе не споря-може да е много в час човека ама не мога хич да се ориентирам по твоите обяснения...
като че ли водата за термоампулата не стига ама какви гуми какви гарнитури...извинявай ама наистина не мога да светна за кое точно говориш...не съм го срещал като проблем "по тия голфове" да се свиват гумички и да не стига топлата вода и такива работи...
ако можеш да намериш на www.elcats.ru точно за кой чарк става реч...
като че ли водата за термоампулата не стига ама какви гуми какви гарнитури...извинявай ама наистина не мога да светна за кое точно говориш...не съм го срещал като проблем "по тия голфове" да се свиват гумички и да не стига топлата вода и такива работи...
ако можеш да намериш на www.elcats.ru точно за кой чарк става реч...
Ето я схемата:
http://www.elcats.ru/vw/parts.asp?mdl=014&unit=2A800D7F
No 3 е гарнитурата, а No 32 е въпросното уплътнение откъдето идвал проблема. Дано, сега като виждаш за какво става дума, да можеш да кажеш има ли изобщо накаква логика в ситуацията.
http://www.elcats.ru/vw/parts.asp?mdl=014&unit=2A800D7F
No 3 е гарнитурата, а No 32 е въпросното уплътнение откъдето идвал проблема. Дано, сега като виждаш за какво става дума, да можеш да кажеш има ли изобщо накаква логика в ситуацията.
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Такааа - мисля да приключим темата. Вчера си взех колата и до сега общо взето всичко е на 6, работи като часовник и почти не чувам двигателя, когато съм в купето. Да си кажа честно, не вярвах, че тази гумена уйовина, дето струва 5 лв. може да е проблем и си го казах на майстора. Добре, вика ми той, ще ти запазя старата. Е видях я - от ок. 2- 2.5 см. диаметът, беше се свила до към 2 мм.! Та това е.
Сега, нека кажа и какво мисля за прословутия карбуратор Пиербург 2Е2. Значи той отнася псувните на всеки що се е доближил до него - поне с такова впечатление оставам. Аз като собственик на кола, оборудвана с такъв мога да кажа следното: имам колата вече 6-та година. За това време само 2 пъти съм имал разправия с него - първия път, когато я купих - тогава потроших маса време, нерви и пари докато намеря човека дето ми я оправи (описал съм го в по-горен е темата). И втория път сега. Така, че съм по-склонен да мисля, изхождайки от собствения си опит, че не че карбуратора е толкова калпав, ами по-скоро са малко тези дето го разбират.
И накрая за всички, които ще попитат кой е "разбирача" на 2Е2. Казва се Емил и работи в "ЮВЕ" на Симеоновско шосе. Диагностиката е с предварително записване и за карбуратори е 28 лв. Нека не звучи като реклама - искрено се надявам с това да помогна на колегите и да им спестя време и нерви.
Сега, нека кажа и какво мисля за прословутия карбуратор Пиербург 2Е2. Значи той отнася псувните на всеки що се е доближил до него - поне с такова впечатление оставам. Аз като собственик на кола, оборудвана с такъв мога да кажа следното: имам колата вече 6-та година. За това време само 2 пъти съм имал разправия с него - първия път, когато я купих - тогава потроших маса време, нерви и пари докато намеря човека дето ми я оправи (описал съм го в по-горен е темата). И втория път сега. Така, че съм по-склонен да мисля, изхождайки от собствения си опит, че не че карбуратора е толкова калпав, ами по-скоро са малко тези дето го разбират.
И накрая за всички, които ще попитат кой е "разбирача" на 2Е2. Казва се Емил и работи в "ЮВЕ" на Симеоновско шосе. Диагностиката е с предварително записване и за карбуратори е 28 лв. Нека не звучи като реклама - искрено се надявам с това да помогна на колегите и да им спестя време и нерви.
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 04 фев 2005 13:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
значи и аз имах подобен проблем със същия карбуратор съм сутрин като я запаля оборотите се вдигаха разко до 2,500 и така 5-6 мин.
после като загрее работи нормално но през известно време започва пак да ги вдига до 2.500 и като спра на някое кръстовище колата се форсира на място като загася двигателя и постои малко се оправя но само до като загрее до оптималната температура и пак почваше отначало. ходих на сумати майстори и чак на края се оказа че в тръбите отдолу на генерациятя има едно уплатнение с формата на шапка тип цилиндър което стечение на времето се разтапя и се запушва и антифриза не минава през него и не достига до разширителя на карбуратора това уплатнение не е скъпо но смяната му е доста трудна взеха ми за труд към 35 лв. преди 3 години а то сруваше около 4-6 лв. подмяната стана като вдигнаха колата на крик не се разглобява главата на мотора мисля че проблема ти е същия
после като загрее работи нормално но през известно време започва пак да ги вдига до 2.500 и като спра на някое кръстовище колата се форсира на място като загася двигателя и постои малко се оправя но само до като загрее до оптималната температура и пак почваше отначало. ходих на сумати майстори и чак на края се оказа че в тръбите отдолу на генерациятя има едно уплатнение с формата на шапка тип цилиндър което стечение на времето се разтапя и се запушва и антифриза не минава през него и не достига до разширителя на карбуратора това уплатнение не е скъпо но смяната му е доста трудна взеха ми за труд към 35 лв. преди 3 години а то сруваше около 4-6 лв. подмяната стана като вдигнаха колата на крик не се разглобява главата на мотора мисля че проблема ти е същия
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 18 ное 2008 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Високи обороти
Някой може ли да ми покаже на някоя снимка къде точно се намират тази гарнитура и това уплътнение,че моя проблем е същия,а тия линкове със снимките са стари и не работят вече.
Re: Високи обороти
ivaylito написа:Някой може ли да ми покаже на някоя снимка къде точно се намират тази гарнитура и това уплътнение,че моя проблем е същия,а тия линкове със снимките са стари и не работят вече.
Гарнитурата и уплътнението са между всмукателния колектор и цилиндровия блок.С други думи ще трябва да свалиш всмукателния колектор, а като го направиш няма да сбъркаш и ако смениш тампона между карба и колектора, ако е стар.От него също идват проблеми, а така или иначе ще трябва да свалиш карбуратора.А най-добре си намери карбуратор Keihin 1 от ауди-80 и ще забравиш за всякакви проблеми

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 55 госта