Колата ми е голф 3 1,4 абд ....преди няколко месеца смених гарнитурата на капака на главата,обаче сега рещих да сменя и другата която е между главата и блока.....
Питането ми е задължително ли е шлаифане на главата при положение ,че колата не е прегрявана.....
Другото с което можете да ми помогнете е какви са всички неща който е хубаво да сменя....така и така е свалена главата....
От цялата работа единственото което искам да постигна е да няма омаслявания...искам просто чист двигател!
Сваляне на глава.Няколко въпроса?
- HAMELION
- Мнения: 328
- Регистриран на: Сря 27 фев 2008 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Сваляне на глава.Няколко въпроса?
ти сигорен ли си че имаш проблем с гарнитурата на главата?
има ли теч на масло от там или просто се чудиш какво да правиш?
ако я сваляш предлагам ти да я шлайфаш да си паснеш клапаните и да смениш гумичките им!
но само ако се налага да я сваляш.
има ли теч на масло от там или просто се чудиш какво да правиш?
ако я сваляш предлагам ти да я шлайфаш да си паснеш клапаните и да смениш гумичките им!
но само ако се налага да я сваляш.
- gero
- Мнения: 140
- Регистриран на: Вто 01 апр 2008 20:31
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател: AGN
- Местоположение: Нова Загора
Re: Сваляне на глава.Няколко въпроса?
Свалиш ли главата задължително шлаиф-също така можеш да смениш гумичките на клапаните.
Но щом нети прави бела не виждам защо трябва дасе вкарваш в този филм.
Има ли омасляване отгарнитурата на главата и колко?
Но щом нети прави бела не виждам защо трябва дасе вкарваш в този филм.

Има ли омасляване отгарнитурата на главата и колко?
- empaher
- Мнения: 398
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Сваляне на глава.Няколко въпроса?
тази кола в момента ми е 2ра...карам друга кола,но ми се иска да няма никакви проблеми,дори и омаслявания...попринцип тропат клапаните от гадно масло....но,ако илзлезне ,че само частите са ми над 250лв няма смисъл въобще да я отварям главата!
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Сваляне на глава.Няколко въпроса?
Май имаш излишни пари за харчене
Сигурен ли си че ти чукат клапаните а не хидр.повдигачи които се сменят без да сваляш главата 


- empaher
- Мнения: 398
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Сваляне на глава.Няколко въпроса?
Теодор написа:Май имаш излишни пари за харченеСигурен ли си че ти чукат клапаните а не хидр.повдигачи които се сменят без да сваляш главата
прав си колега....не са клапани а повдигачи....обаче тая гарнитура искам да я сменя...или да го имия и да не се занимавам да наливам пари в нещо излишно!
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Сваляне на глава.Няколко въпроса?
измии хубаво мотора, тогава виж от къде тече. Възможно е да е и от гарнитурата на главата, ако се стигне до там е хубаво да се шлайфа, да се сменят гумичките и да се напаснат клапаните 

- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Сваляне на глава.Няколко въпроса?
empaher написа:Теодор написа:Май имаш излишни пари за харченеСигурен ли си че ти чукат клапаните а не хидр.повдигачи които се сменят без да сваляш главата
прав си колега....не са клапани а повдигачи....обаче тая гарнитура искам да я сменя...или да го имия и да не се занимавам да наливам пари в нещо излишно!

- zdravko555
- Мнения: 642
- Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Видин
Re: Сваляне на глава.Няколко въпроса?
колега не си заслужава, при положение че нямаш проблем с гарнитурата.
тая гарнитура има друго предназначение не е само да за маслото, държи ти компресията в двигателя и се сменя когато пробие по принуда, за разлика от горната на капака която пази от течове на масло.
колегите споменаха цифри, ти си прецени.
и моята гарнитура тече аналогично както твоята, главата е чиста омазнява надолу под нея, пропуска антифриз май
, но няма да правя нищо докато не избие вътре в двигателя. 
тая гарнитура има друго предназначение не е само да за маслото, държи ти компресията в двигателя и се сменя когато пробие по принуда, за разлика от горната на капака която пази от течове на масло.
колегите споменаха цифри, ти си прецени.
и моята гарнитура тече аналогично както твоята, главата е чиста омазнява надолу под нея, пропуска антифриз май


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Ивайло Димов и 97 госта