Изправяне на калник с оксижен.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Изправяне на калник с оксижен.

Мнениеот black` » Пет 31 мар 2006 18:57


Колеги трябва ми помощ. Някой знае ли къде изправят калници с оксижен. Моля оставете ми и координати. Мерси :oops:




Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Re: Изправяне на калник с оксижен.

Мнениеот Sachko » Пет 31 мар 2006 19:21


blacki написа:Колеги трябва ми помощ. Някой знае ли къде изправят калници с оксижен. Моля оставете ми и координати. Мерси :oops:


За парви пат 4увам ........ сигурен ли си 4е то4ната дума е оксижен?


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Пет 31 мар 2006 19:23


Да човека който ми го каза е работил 15 години като тенекиджия. Оскижена е тва с бутилката. Пали нагрява и го издърпва целия заден панел. :wink:


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Пет 31 мар 2006 19:34


blacki написа:Да човека който ми го каза е работил 15 години като тенекиджия. Оскижена е тва с бутилката. Пали нагрява и го издърпва целия заден панел. :wink:
Пич,я кажи какъв ти е проблема за да ти кажа от какво имаш нужда.До скоро се занимавах с автосервизно оборудване и ще се опитам да ти помогна поне със съвет.


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Пет 31 мар 2006 19:38


Колега значи голфчето е 2-ка двувратка. Задния панел след вратата е доста крив навътре и крив отвътре навън заради газовата. Въпроса е че трябва да се изправи не само калника ами и подкалника. :wink: :cry:


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Пет 31 мар 2006 19:42


blacki написа:Да човека който ми го каза е работил 15 години като тенекиджия. Оскижена е тва с бутилката. Пали нагрява и го издърпва целия заден панел. :wink:



Taкаива с "бутилка" има много , и оксижени и телоподаващи .. дан е продалжавам
И подкалника как ше го нагрее ? През калника ли или отватре ?
знаеш кфо ? земи я закараи на кякои тенекеджия ... тои ще си свали корите , ще си избута кфото му е нужно (калници , подкалници) което на кадето трябва и готово ....
за какво е нужно да я пържите тая ламарина :roll: ?


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Пет 31 мар 2006 19:45


blacki написа:Колега значи голфчето е 2-ка двувратка. Задния панел след вратата е доста крив навътре и крив отвътре навън заради газовата. Въпроса е че трябва да се изправи не само калника ами и подкалника. :wink: :cry:
Това следствие на удар ли е или по-лек натиск,защото има значение.По принцип за такива проблеми има специални машини, но много малко сервизи разполагат с такава.Работят на принципа на точкова заварка и издърпват със специален пистолет.Ако удара е по-лек можеш да се разминеш само с едно натискане отвътре на калника.


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Пет 31 мар 2006 19:47


Нужно е брат. щот ако не се изпържи се нарушава формата ако се маха с чука. Може и примирно някъде да избие. А кривината е точно под улейчето на панела. Човека каза че задните панели били твърди и става голяма разправия с чука. Изкривеното е 1/2метър на 1/2 заедно с подкалника и част от калника който държи амортисьора. :oops: Да следствие от удар. ! :!: :roll:


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Пет 31 мар 2006 19:54


blacki написа:Нужно е брат. щот ако не се изпържи се нарушава формата ако се маха с чука. Може и примирно някъде да избие. А кривината е точно под улейчето на панела. Човека каза че задните панели били твърди и става голяма разправия с чука. Изкривеното е 1/2метър на 1/2 заедно с подкалника и част от калника който държи амортисьора. :oops: Да следствие от удар. ! :!: :roll:


Последното нещо което бих направил е да си нагрявам задния панел до 4ервено....но ти си знаш


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Пет 31 мар 2006 19:57


Бате не се нагрява до червено. Само колкото леко да се размекне нагряваното место и да се разпъне с лебедка или крик. Ти как мислиш иначе ги правят тея ламарини. Точно с нагряване до червено и валцуване. Така че искаш или не искаш и твойта е нагрявана. :wink:


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Пет 31 мар 2006 20:14


Това по принцип е най-шибаната повреда за оправяне.Такава машина ,за която ти говорех има в бившия сервиз на ЦК,намира се зад театър София,на кръстовището с булеварда за Подуене.Машината се нарича ЕРПУЛЕР.Между другото много е подходяща за изправяне на поражения от градушка/да не дава Господ/.


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Пет 31 мар 2006 20:16


Мерси :!: А някакви примерни цени да ми кажеш щот привършвам финансите?


paradiselost
Мнения: 119
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paradiselost » Пет 31 мар 2006 20:48


Ако се изправя калник или капак или каквато и да било ламарина претърпяла сериозен удар се оправя много трудно защото самия метал се е разтегнал в известна степен и ако се чукне примерно отвътре ламарината изпъква навън и обратно най евтиното решение е изчуква се горе долу колкото да не изпъкне навън и с шпаклата нахвърляш с кит.А устройството с което се оправят подобни щети представлява един вид чук който е механизиран и при чукането в най долната точка и усуква по-малко по този начин един вид събира разтегнатата ламарина.Но много много малко сервизи разполагат с този уред.А въпросния ЕРПУЛЕР се използва за малки хлътвания най вече от градушка.


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Пет 31 мар 2006 20:54


За това трябва да се огледа колата на място,но по принцип тези услуги не са от най-евтините.


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Пет 31 мар 2006 20:56


ОК Мерси! :lock:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта