
Изправяне на калник с оксижен.
-
- Мнения: 3377
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Global
Изправяне на калник с оксижен.
Колеги трябва ми помощ. Някой знае ли къде изправят калници с оксижен. Моля оставете ми и координати. Мерси 

- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
Re: Изправяне на калник с оксижен.
blacki написа:Колеги трябва ми помощ. Някой знае ли къде изправят калници с оксижен. Моля оставете ми и координати. Мерси
За парви пат 4увам ........ сигурен ли си 4е то4ната дума е оксижен?
- batetony67
- Мнения: 1802
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
- Автомобил: VW Beetle
- Двигател: CU 1980
- Местоположение: София
- Контакти:
Пич,я кажи какъв ти е проблема за да ти кажа от какво имаш нужда.До скоро се занимавах с автосервизно оборудване и ще се опитам да ти помогна поне със съвет.blacki написа:Да човека който ми го каза е работил 15 години като тенекиджия. Оскижена е тва с бутилката. Пали нагрява и го издърпва целия заден панел.
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
blacki написа:Да човека който ми го каза е работил 15 години като тенекиджия. Оскижена е тва с бутилката. Пали нагрява и го издърпва целия заден панел.
Taкаива с "бутилка" има много , и оксижени и телоподаващи .. дан е продалжавам
И подкалника как ше го нагрее ? През калника ли или отватре ?
знаеш кфо ? земи я закараи на кякои тенекеджия ... тои ще си свали корите , ще си избута кфото му е нужно (калници , подкалници) което на кадето трябва и готово ....
за какво е нужно да я пържите тая ламарина

- batetony67
- Мнения: 1802
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
- Автомобил: VW Beetle
- Двигател: CU 1980
- Местоположение: София
- Контакти:
Това следствие на удар ли е или по-лек натиск,защото има значение.По принцип за такива проблеми има специални машини, но много малко сервизи разполагат с такава.Работят на принципа на точкова заварка и издърпват със специален пистолет.Ако удара е по-лек можеш да се разминеш само с едно натискане отвътре на калника.blacki написа:Колега значи голфчето е 2-ка двувратка. Задния панел след вратата е доста крив навътре и крив отвътре навън заради газовата. Въпроса е че трябва да се изправи не само калника ами и подкалника.![]()
-
- Мнения: 3377
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Global
Нужно е брат. щот ако не се изпържи се нарушава формата ако се маха с чука. Може и примирно някъде да избие. А кривината е точно под улейчето на панела. Човека каза че задните панели били твърди и става голяма разправия с чука. Изкривеното е 1/2метър на 1/2 заедно с подкалника и част от калника който държи амортисьора.
Да следствие от удар. !




- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
blacki написа:Нужно е брат. щот ако не се изпържи се нарушава формата ако се маха с чука. Може и примирно някъде да избие. А кривината е точно под улейчето на панела. Човека каза че задните панели били твърди и става голяма разправия с чука. Изкривеното е 1/2метър на 1/2 заедно с подкалника и част от калника който държи амортисьора.Да следствие от удар. !
![]()
Последното нещо което бих направил е да си нагрявам задния панел до 4ервено....но ти си знаш
- batetony67
- Мнения: 1802
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
- Автомобил: VW Beetle
- Двигател: CU 1980
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ако се изправя калник или капак или каквато и да било ламарина претърпяла сериозен удар се оправя много трудно защото самия метал се е разтегнал в известна степен и ако се чукне примерно отвътре ламарината изпъква навън и обратно най евтиното решение е изчуква се горе долу колкото да не изпъкне навън и с шпаклата нахвърляш с кит.А устройството с което се оправят подобни щети представлява един вид чук който е механизиран и при чукането в най долната точка и усуква по-малко по този начин един вид събира разтегнатата ламарина.Но много много малко сервизи разполагат с този уред.А въпросния ЕРПУЛЕР се използва за малки хлътвания най вече от градушка.
- batetony67
- Мнения: 1802
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
- Автомобил: VW Beetle
- Двигател: CU 1980
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта