Преди около месец колата ми за прърви път ми създаде проблем с паленето - сядам и въртя ключа да паля, колата пали, достига нормалните обороти (около 900-950) и веднага изгасва. Забелязах и че датчикът с количка и ключ вътре продължава да свети по дълго от нормалното.По това време се беше натрупала и грешка на еър-бега и един приятел ми каза че било заради това. Отидох на другия ден и запали нормално от 2рия път, закарах я на диагностика да изчистят грешката и проблема изчезна. Но вчера без да има грешка на еърбега стана същия проблем. Опитах 3-4 пъти и я оставих. Слязох след 30 мин опитах да запаля пак не искаше, след 3тия опит след като не гаснеше лампата с колата и ключ започна да мига картинката на жичка и колата спря да пали въобще - перката върти но не пали все едно не съм изгасил имобилайзера (какъвто не съм слагал с алармата,която е М3,само фабричния е). Няма подобрения по двигателя от тип на power box или чип или каквито и да било други.
Предварително се извинявам ако има подобна тема но не съм я намерил, а също и за слабият ми техничен език.
Проблем с паленето - голф 4, 1.9 тди,110 кс,2001г
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с паленето - голф 4, 1.9 тди,110 кс,2001г
Имото в ключа - това е най-вероятната причина.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта