Проблем със свещи на VW Golf 2 1.6 EZ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
stanley
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем със свещи на VW Golf 2 1.6 EZ

Мнениеот stanley » Пон 03 апр 2006 9:54


Голфа като загрее започва да прекъсва на газ. Сменил съм вече свещи, кабели, нова капачка и палец, нова мембрана на изпарителя и т.н. Защото проблема продължава и вече се чудя какво да направя реших да проверя дали са ми дали верните свещи. Свещите са Bosch Super Plus WR 8 DC+, +3. В сайта на Bosch пише че тези свещи са за моя двигател, но отдолу има забележка "electrode gap to be set to 0.7mm". За моя двигател има изброени няколко свещи и само на тази я пише тази забележка. Имате ли идея какво искат да кажат хората? Трябва да променя фабрично зададената празнина на електрода ?!?

Дгугото което искам да питам е дали има значение това че карам на газ за това какво топлинно число свещи ползвам. Т.е. дали трябва да взимам тези които са по каталог или трябва други?




Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Пон 03 апр 2006 10:00


А само на газ ли прекъсва?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 03 апр 2006 10:04


Ахам.. доколкото разбрах от предишните му постове...
Аз лично съм си харесал нещо по горивообразуването..

Я все пак свали всички свещи, и виж коя ти е по-различна от другите..
Демек на този цилиндър ти идва проблемацията с прекъсването...

поне да можеш да пробваш .. я с друга свещ, я с друг кабел..
прочее....

Колко си сигурен, че свещите ти са оригинални?

а и това 7мм е отстоянието м/у електродите на свещта...


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Пон 03 апр 2006 10:09


wili98 написа:Колко си сигурен, че свещите ти са оригинални?

а и това 7мм е отстоянието м/у електродите на свещта...

0.7!Спиш още... :lol:
А иначе аз бих проверил пак свещи и най-вече кабели. Ако имаш познат с такава кола без проблем можеш да вземеш неговите за едно кръгче.
:idea:


stanley
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanley » Пон 03 апр 2006 10:16


Свещите ги купих преди по-малко от месец от Ауто +

Прекъсва само на газ .... или поне на бензин като карам не мога да усетя нищо, а на газ след като загрее колата така прекъсва че ще ми се супи врата :-)

Когато я качат на стенд колата ми казват че всичко е перфектно - тоците, газта, на бензин .... а проблема продължава
затова реших да се опитам ако мога сам да разбера от какво е.
в четвъртък взех от един приятел бобина и я смених. Проблема остана. Сега искам да съм сигурен че и свещите са ОК


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Пон 03 апр 2006 10:17


Определено щом работят добре на бензин са си ОК :wink:


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Пон 03 апр 2006 10:19


stanley написа: Сменил съм вече свещи, кабели, нова капачка и палец...

Я виж бобината дали загрява много ,а случаино да е омазнена окола бакелитовата капачка? ако можеш да вземеш от друга кола само за проба ,просто предположение дано не е от нея :?


stanley
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanley » Пон 03 апр 2006 10:25


Защото ми казаха че колата била "по чувствителна" на газ. Затова се чудя дали не е от свещите. Затова питам ако някой има на идея дали трябва да е различно температурното число ако работи на газ.


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Пон 03 апр 2006 10:30


stanley написа:Защото ми казаха че колата била "по чувствителна" на газ.

Да така е. Освен към токовете, е доста чувствителна и към въздуха! Виж дали не дърпа отнякъде. Не знам на тоя карб. отдолу има ли тампон??


stanley
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanley » Пон 03 апр 2006 10:33


тампона под карбуратора е сменян преди година- година и половина.
Проверих маркучите които отвеждат газта до карбуратора да не смуче някъде въздух, проверих и маркуча които е за вакума на изпарителя, проверих дали има О-образно уплътнение под плочката на карбуратора .... всичко изглежда ОК


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Пон 03 апр 2006 10:34


С антифриза как е? Има ли нормално в казанчето? :roll: :wink:


stanley
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanley » Пон 03 апр 2006 10:38


има. Точно на нивото си е. Когато е по-ниско колата ми започва да и падат оборотите на празен ход, но сега всичко е ОК.

Чудех се дали да не отида при газаджията в Княжево който го хвалят тук във форума, но се притеснявам да не стане като при всиски (3-4) които съм ходил до сега. Всеки ми казва "трябва колата да ти покаже проблема тук при мен на стенда да мога да ти кажа какво е". А тя колата го показва само в движение. Един (Жоро - газаджия от Горна Баня) се повози малко с мен в колата ама и той накрая вдигна ръце и каза че не може да се оправи


Потребителски аватар
gotto
Мнения: 95
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 14:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

КАБЕЛИ И ЦЕНТРОВКА

Мнениеот gotto » Пон 03 апр 2006 11:44


КАБЕЛИ И ЦЕНТРОВКА ... върти делкото докато спре да прекъсва ...


stanley
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanley » Пон 03 апр 2006 11:58


кабелите - трябва да взема от някой колега за едно кръгче неговите и да тествам.
Центровка - майсторите въртяха и стигнаха до 25 градуса ... проблема не се оправя


Потребителски аватар
gotto
Мнения: 95
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 14:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

КАБЕЛИТЕ СА МНОГО ВАЖНИ !!

Мнениеот gotto » Пон 03 апр 2006 12:03


СМЕни кабелите и ако не се оправи върти на ръка центровката и оборотите от изпарителя ...все ще го нагласиш .



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта