http://www.bgvip.tv/play.php?vid=242515
Няма мощност, а гори (ГОЛФ 4 1.8Т)
- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Няма мощност, а гори (ГОЛФ 4 1.8Т)
Колеги става въпрос за новата ми кола голф 4 1.8Т AGU мотор. Имам е от месец някъде. Първите дни беше голяма стрела вървеше зверски.
След като смених ремъци, ролки, масла, филтри, бла бла, колата се спъна и вървеше като Полото ми 1.6
После се появи и един проблем, не държеше обороти (казаха ми че може да е от клапата която е на жилото за газта но тя е 500лв
) Впоследствие този проблем изчезна. Ходих на диагностика на ваг ком и техниците не намират никакви проблеми. Един колега от форума ми каза че може да е от центровката. Хоп обратно в сервиза махане на кори и т.н. и излезе че ангренажния ремък се разминава с 1 зъб. Отстраниха проблема колата стана отново пъргава. След това махнах катализатора и сложих резонатор-но гърне да се по-отпуши, направих и тази операция. Но колата като че ли отново се спъна и взе да ми дава огромен разход. Извънградско с скорост 110-120 ми дава 9.5+
. Градско без натискане до към 2000-2100 оборота ми дава 13-15
. Ще кача и един клип да видите какво чудо става на борд компютъра ми, когато колата е на място. Помогнете какво да правя и ако можете да ми препоръчате сервиз в Бургас в който да ми кажат какво и има на колата, не както обикновено всичко и е добре така трябва да бъде.
http://www.bgvip.tv/play.php?vid=242515
http://www.bgvip.tv/play.php?vid=242515
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Мисля че сам си си осрал колата с извинение.....
какво отпушваш на катализатор на кола 2000на година?? какво си очаквал??? спъната е вероятно щото ламбдасондите ти се побъркват и оттам и спънатостта и разхода (не са програмирани за БГ разбирачи дето се "отпушват" колите си!
Освен това колата ти няма жило на газта..... ако така са ти го казали - не се връщай там!
За недърженето на обороти - Дроселова клапа или сензор на Хол - при мен се оказа второто, макар че смениха и 2те...
И не знам какъв разход очакваш като седиш на място - мн ясно че ще расте и ще стигне до 99,9 и ще спре да показва повече! Напълно нормално! Помисли малко - чиста математика!
Ако минеш 10 км със среден разход 10 на сто но преди или след като ги минеш поседиш половин час на място с разход 1 литър на час то разхода ти за тия 10км става общо 1,5 литра... което във вид за 100км е 15 на сто вместо 10. а ако запалиш и въобще не минеш нищо той отива към + безкрайност тъй като горивото върви, а километри изминати няма!
какво отпушваш на катализатор на кола 2000на година?? какво си очаквал??? спъната е вероятно щото ламбдасондите ти се побъркват и оттам и спънатостта и разхода (не са програмирани за БГ разбирачи дето се "отпушват" колите си!
Освен това колата ти няма жило на газта..... ако така са ти го казали - не се връщай там!
За недърженето на обороти - Дроселова клапа или сензор на Хол - при мен се оказа второто, макар че смениха и 2те...
И не знам какъв разход очакваш като седиш на място - мн ясно че ще расте и ще стигне до 99,9 и ще спре да показва повече! Напълно нормално! Помисли малко - чиста математика!
Ако минеш 10 км със среден разход 10 на сто но преди или след като ги минеш поседиш половин час на място с разход 1 литър на час то разхода ти за тия 10км става общо 1,5 литра... което във вид за 100км е 15 на сто вместо 10. а ако запалиш и въобще не минеш нищо той отива към + безкрайност тъй като горивото върви, а километри изминати няма!
- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Ами катализатора го смеих защото бях чел някъде че колата като направи 120 000-150 000 км катализатора се запушва и е добре да се сложи гърне. Как мога да отстраня проблема? Отново ли да си сложа катализатора?
http://prikachi.com/files/513090k.jpg ето снимка на тази клапа която ми казаха че не бива.
За огромния разход на бор комп-а те разбрах
http://prikachi.com/files/513090k.jpg ето снимка на тази клапа която ми казаха че не бива.
За огромния разход на бор комп-а те разбрах
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
За мен това са глупости. понякога наистина катализатора се задръства, но правило за това няма! Преди това си карахме семейния пасат до 200 000 и никога не сме пипали катализатор. Иначе вярно че имаш жило... явно грешката е моя. при мен няма.
Ами аз без да съм спец. смятам че проблемите ти идват от ламбдите... и на твое място бих си върнал катализатора, а ако наистина е бил за махане (което силно ме съмнява) бих сложил нов. тоя въздух и ти и близките ти го дишат, а колата ти както сам виждаш не само по-бърза не става ами...
И помни че нищо по колата не е случайно и излишно - подобрения се правят с добавяне... а не с отнемане
Ами аз без да съм спец. смятам че проблемите ти идват от ламбдите... и на твое място бих си върнал катализатора, а ако наистина е бил за махане (което силно ме съмнява) бих сложил нов. тоя въздух и ти и близките ти го дишат, а колата ти както сам виждаш не само по-бърза не става ами...
И помни че нищо по колата не е случайно и излишно - подобрения се правят с добавяне... а не с отнемане
Последна промяна от Haralampi на Съб 27 дек 2008 0:16, променено общо 1 път.
- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Ами на полото му махнах катализатора и сложих права тръба. А катализатора го продадах за 80 лв. Разликата по-шумна стана по-добре вървеше и се качи с малко разхода на (115 000км). На голфа махнах катализатора и сложих резонаторно гърне. Разлика вървене и шум едно и също, разход +++ на (155 000км). Затова си направих преценка че по-добре ще е да го махна, но явно не е бил за смяна и ще трябва да го връщам.
- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Добре колеги ще ви послушам съвета ще сложа катализатора. Дано да си стане както трябва. Само дето ще се чудя този резонатор после какво ще го правя (65лв гърне + 20лв монтаж и сега + още 20лв за демонтаж) Надявам се да е за добро хем за въздуха хем и за колата (То при нас чист въздух няма в Бургас Нефтозавода ни храни с мръсотии) Благодаря за съветите и весело посрещане на новата година. След празниците ще сложа катализатора. И ще пиша какво е станало. 
Понеже заговорихте за катализатори, а гледам че колегата има и проблеми след махането му, реших да пусна това, което вече няколко пъти съм пускал, но явно има хора, където още не са го чели.
Сервизи лъжат за ”запушени” катализатори
25 април 2008 / Валентин Илиев
На моето внимание изникна фактът, че много сервизи за ауспуси махат катализатрите от автомобила ви, с обяснението, че е запушен и не ви трябва. Това си е чиста проба измама.
Катализатора на колата не може да се запуши ей така. А дори да е запушен, то следва да се докаже чрез диагностика. Само ще ви кажа че един стар катализатор се търгува за 200лв , заради благородните метали в него. Изкупува се веднага от всяка морга за метали. Махайки катализатора, сервизът печели от него и от продажбата на резонатор, който се слага на негово място, и от труда за всичко това. Следва обяснението, че колата ви ще има повече мощност, което всъщност е повече шум при ускорение. Двигателят ви е изчислен да работи с катализатор и махането му нарушава инерционното изпразване на изгорели газове, от там и намалена мощност и увеличен разход и шумна и добре замърсяваща кола!!!
При автомобилите с две ламда сонди колата ви ще бъде перманентно ощетена и жълтата лампа за компютъра ще започне да свети, докато не си сложите нов катализатор- цена 2000- 3500лв. Светвайки жълтата лампа на таблото, компютъра на колата ви минава на ниво “презададени данни” и не регулира финната настройка на горивото. Следва драстично увеличен разход на гориво и непродаваем автомобил.
Запомнете каквото и да ви обясняват катализатора е последното нещо което, трябва да се смени.
Признак на запушен катализатор:
Колата ускорява прекрасно до около 3500- 4500 оборота и след това загубва пъргавина и при продължително каране с висока скорост над тези обороти започва да прегрява много бързо. След сваляне на скоростта под тези обороти, се охлажда веднага до нормална температура.
- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
morfei1 написа:Понеже заговорихте за катализатори, а гледам че колегата има и проблеми след махането му, реших да пусна това, което вече няколко пъти съм пускал, но явно има хора, където още не са го чели.Сервизи лъжат за ”запушени” катализатори
25 април 2008 / Валентин Илиев
На моето внимание изникна фактът, че много сервизи за ауспуси махат катализатрите от автомобила ви, с обяснението, че е запушен и не ви трябва. Това си е чиста проба измама.
Катализатора на колата не може да се запуши ей така. А дори да е запушен, то следва да се докаже чрез диагностика. Само ще ви кажа че един стар катализатор се търгува за 200лв , заради благородните метали в него. Изкупува се веднага от всяка морга за метали. Махайки катализатора, сервизът печели от него и от продажбата на резонатор, който се слага на негово място, и от труда за всичко това. Следва обяснението, че колата ви ще има повече мощност, което всъщност е повече шум при ускорение. Двигателят ви е изчислен да работи с катализатор и махането му нарушава инерционното изпразване на изгорели газове, от там и намалена мощност и увеличен разход и шумна и добре замърсяваща кола!!!
При автомобилите с две ламда сонди колата ви ще бъде перманентно ощетена и жълтата лампа за компютъра ще започне да свети, докато не си сложите нов катализатор- цена 2000- 3500лв. Светвайки жълтата лампа на таблото, компютъра на колата ви минава на ниво “презададени данни” и не регулира финната настройка на горивото. Следва драстично увеличен разход на гориво и непродаваем автомобил.
Запомнете каквото и да ви обясняват катализатора е последното нещо което, трябва да се смени.
Признак на запушен катализатор:
Колата ускорява прекрасно до около 3500- 4500 оборота и след това загубва пъргавина и при продължително каране с висока скорост над тези обороти започва да прегрява много бързо. След сваляне на скоростта под тези обороти, се охлажда веднага до нормална температура.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
joker написа:Ами не е ли редно когато един турбиниран двигател изваднъж се спъне първо да се търси причината в турбината и всичко около нея????
Ми не точно,катализатора беше толкова затлачен,че ми е чудно тея газове как са излизали.Преди да го махна турбината не я чувах,а сега е друга бира.Преди не вървеше,беше като спъната кубила,а сега не е така.Като се запуши катализатора не дава визможност на турбината да се развърти и от там идват проблемите.Поне така съм чувал.Колко е вярно незнам,но щом усетих разликата още веднага след свалянето му, може и така да е.
Последна промяна от rosen79 на Съб 27 дек 2008 1:32, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], HukuTyY и 64 госта