Проблема е следния: Целият колянов вал и блока на двигателя са наранени. Коляновият вал има жесток луфт и наранява маховика...Биалните лагери от това са разбити също. Ако някой може да ми помогне с цени и части-Блок и колянов вал, ще съм му много благодарен... Двигателя е на Фолксваген Венто, 1.8 75 коня ААМ.
mod edit: vaskoto1
Проблем с двигателя! ААМ 1.8
- AUDI
- Мнения: 47
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 11:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Вала не е свален, снимки нямам за съжаление...Просто този проблем ми дойде като гръм от ясно небе, защото колата си работеше прилично. При натоварване светваше лампата за маслото и зумера се включва. Когато я форсирам над 2500-2900оборота лампата се изключва. Освен това при високи обороти, когато е загряла притраква леко.
- AUDI
- Мнения: 47
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 11:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Непрятно беше това което видях, защото наистина имаше наранени части. Не разбирам много, може и да ме работят, но колата е отворена още, утре ще я сглобяват, не познавам за съжаление никой който да ми даде достатъчно компетентно мнение за състоянието освен въпросния майстор, който ми каза, че съм за нов блок и колянов вал.
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- AUDI
- Мнения: 47
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 11:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Проблема на блока мисля че не е на ризите, а на един от водачите на тези скоби за които ви говоря(простете ми не съм много наясно) те са паднали в картера, майстора каза, че на блока проблема може да се оправи с наваряване, пипнах коляновия вал там където е наранен и не беше малко, но пак повтарям нямам опит. Колата е в сервиз Карат в Бузема(Овче Купел)
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
AUDI написа:Вала не е свален, снимки нямам за съжаление...Просто този проблем ми дойде като гръм от ясно небе, защото колата си работеше прилично. При натоварване светваше лампата за маслото и зумера се включва. Когато я форсирам над 2500-2900оборота лампата се изключва. Освен това при високи обороти, когато е загряла притраква леко.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
@AUDI
Я се разбери с ваското1 да го повозиш Той да види и да пипне, пък тогава ще разбереш какво правиш..
Всъщност ти за кво я отнесе тази кола..? та чак толкова я разкокерчиха..?
@Васе извинявай че те написах Той.. в разрез с първата божа заповед.. ама не се стърпях...
mod edit: vaskoto1
данке Васето... видех си грешката
Я се разбери с ваското1 да го повозиш Той да види и да пипне, пък тогава ще разбереш какво правиш..
Всъщност ти за кво я отнесе тази кола..? та чак толкова я разкокерчиха..?
@Васе извинявай че те написах Той.. в разрез с първата божа заповед.. ама не се стърпях...

данке Васето... видех си грешката

Последна промяна от wili98 на Пон 03 апр 2006 22:02, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 69 госта