Здравейте.
Подлежи ли на ремонт мотора на вентилатора?
Айде да не е ремонт но поне разглобяване, почистване и смазване.
Цялата история е че напоследък като се затопли времето, двигателят започна и да позагрява повечко и да включва перката ( до момента стрелката рядко преминаваше средата на циферблатчето, термостата си работи на 6 ). Та като се включи перката и започва да бучи ( чак и в купето се чува ). Не бучи постоянно. Днес му пуснах +12 да го видя на спряла кола и като започне да бучи и оборотите на перката намаляват ( бтв и двете скорости работят ).
Утре съм намислил да сваля мотора и да го погледна и ако е възможно да го почистя и смажа.
П.С. Колата е Голф 2, 91, 1.6, EZ
Мотора на вентилатора?
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- batkata1
- Мнения: 122
- Регистриран на: Сря 29 мар 2006 9:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И моя мотор работеше от време на време докато не спя завинаги онзи ден .Купих си нов секонд ханд за 40 кинта.Смених го.Питах тази сутрин едни майстори може ли да го оправят стария и те викат донеси го пак ще видим. Свалянето при мен на въпросниото моторче ми отне 2 часа разглабяне на всичко отпред и 3 зглабяне с Г3 1.8 66Кв 91г съм. Утре ще ти кажа какво са направили.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
На 2 ка се сваля за има няма 5 минути. Бележиш капачките по корпуса. Почукваш кернованите участъци за затваряне на капачките и отваряш. Зор е после поставянто на четките.
Но щом е взел да бръмчи - втулките са рзабити и тярбва да се сменят. Но за да те зарадвам не се продават като резервна част. те са от графитен бронз и са напоени с масло. Маслото е изсъхнало и втулките са задрали. Сигурно имаш и бразди по остта. като задерат се разбиват и се увеличава вътрешният им диаметър и остта започва да се усуква .Пробва със смазване.За задната втулка виж дали няма отделна капачка.Ако има я м,ахаш и смазваш без да отваряш отзад.
Но щом е взел да бръмчи - втулките са рзабити и тярбва да се сменят. Но за да те зарадвам не се продават като резервна част. те са от графитен бронз и са напоени с масло. Маслото е изсъхнало и втулките са задрали. Сигурно имаш и бразди по остта. като задерат се разбиват и се увеличава вътрешният им диаметър и остта започва да се усуква .Пробва със смазване.За задната втулка виж дали няма отделна капачка.Ако има я м,ахаш и смазваш без да отваряш отзад.
- Muncho
- Мнения: 2996
- Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
kris11 написа:На 2 ка се сваля за има няма 5 минути. Бележиш капачките по корпуса. Почукваш кернованите участъци за затваряне на капачките и отваряш. Зор е после поставянто на четките.
Но щом е взел да бръмчи - втулките са рзабити и тярбва да се сменят. Но за да те зарадвам не се продават като резервна част. те са от графитен бронз и са напоени с масло. Маслото е изсъхнало и втулките са задрали. Сигурно имаш и бразди по остта. като задерат се разбиват и се увеличава вътрешният им диаметър и остта започва да се усуква .Пробва със смазване.За задната втулка виж дали няма отделна капачка.Ако има я м,ахаш и смазваш без да отваряш отзад.
10x много .. ама вчера като свалих моторчето и като го видях как е затворено и се отказах да го отварям. Просто нямам необходимите инструменти и време .
Както и да е, измих перката и ламарината, почистих отвън моторчето и тогава видях две дупки на него.. та през тях му "вкарах" малко ВД40. След това гу пуснах няколко минути за проба и си работеше на 6 ... та за сега закрепих положението та се надявам скоро да не чуя за него .
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта