Мотора на вентилатора?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мотора на вентилатора?

Мнениеот Muncho » Пон 03 апр 2006 21:46


Здравейте.
Подлежи ли на ремонт мотора на вентилатора?
Айде да не е ремонт но поне разглобяване, почистване и смазване.
Цялата история е че напоследък като се затопли времето, двигателят започна и да позагрява повечко и да включва перката ( до момента стрелката рядко преминаваше средата на циферблатчето, термостата си работи на 6 ). Та като се включи перката и започва да бучи ( чак и в купето се чува ). Не бучи постоянно. Днес му пуснах +12 да го видя на спряла кола и като започне да бучи и оборотите на перката намаляват ( бтв и двете скорости работят ).
Утре съм намислил да сваля мотора и да го погледна и ако е възможно да го почистя и смажа.

П.С. Колата е Голф 2, 91, 1.6, EZ




Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 03 апр 2006 23:42


не се сваля както си мислиш....бръкни>земи си :wink: :wink:


Потребителски аватар
batkata1
Мнения: 122
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 9:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batkata1 » Вто 04 апр 2006 10:22


И моя мотор работеше от време на време докато не спя завинаги онзи ден .Купих си нов секонд ханд за 40 кинта.Смених го.Питах тази сутрин едни майстори може ли да го оправят стария и те викат донеси го пак ще видим. Свалянето при мен на въпросниото моторче ми отне 2 часа разглабяне на всичко отпред и 3 зглабяне с Г3 1.8 66Кв 91г съм. Утре ще ти кажа какво са направили.


Потребителски аватар
KRIS
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 05 юли 2004 15:55
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот KRIS » Вто 04 апр 2006 10:28


Сваля се лесно - 4 винта. По принцип може да се отвори, но няма болтове а е закапсулован. Така че трябва много внимателно да се отвори, смаже (ако нема други проблеми) и сглоби, като отново се закапсулова.
Успех! :wink:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13448
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 04 апр 2006 19:48


На 2 ка се сваля за има няма 5 минути. Бележиш капачките по корпуса. Почукваш кернованите участъци за затваряне на капачките и отваряш. Зор е после поставянто на четките. :(

Но щом е взел да бръмчи - втулките са рзабити и тярбва да се сменят. Но за да те зарадвам не се продават като резервна част. те са от графитен бронз и са напоени с масло. Маслото е изсъхнало и втулките са задрали. Сигурно имаш и бразди по остта. като задерат се разбиват и се увеличава вътрешният им диаметър и остта започва да се усуква .Пробва със смазване.За задната втулка виж дали няма отделна капачка.Ако има я м,ахаш и смазваш без да отваряш отзад.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Сря 05 апр 2006 11:14


kris11 написа:На 2 ка се сваля за има няма 5 минути. Бележиш капачките по корпуса. Почукваш кернованите участъци за затваряне на капачките и отваряш. Зор е после поставянто на четките. :(

Но щом е взел да бръмчи - втулките са рзабити и тярбва да се сменят. Но за да те зарадвам не се продават като резервна част. те са от графитен бронз и са напоени с масло. Маслото е изсъхнало и втулките са задрали. Сигурно имаш и бразди по остта. като задерат се разбиват и се увеличава вътрешният им диаметър и остта започва да се усуква .Пробва със смазване.За задната втулка виж дали няма отделна капачка.Ако има я м,ахаш и смазваш без да отваряш отзад.

10x много :).. ама вчера като свалих моторчето и като го видях как е затворено и се отказах да го отварям. Просто нямам необходимите инструменти и време :).
Както и да е, измих перката и ламарината, почистих отвън моторчето и тогава видях две дупки на него.. та през тях му "вкарах" малко ВД40. След това гу пуснах няколко минути за проба и си работеше на 6 :)... та за сега закрепих положението та се надявам скоро да не чуя за него :P .


Потребителски аватар
Bratt
Drivers wanted
Мнения: 2439
Регистриран на: Пон 01 ное 2004 10:37
Автомобил: MKII
Двигател: EZhko
Местоположение: София

Мнениеот Bratt » Сря 05 апр 2006 12:59


Решено.
:lock:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта