Проблем с Голф-а

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Проблем с Голф-а

Мнениеот Nova » Пет 22 окт 2004 10:26


Историята е дълга. Става въпрос за Голф 2 1,6 бензин PN мотор Pierburg 2ЕЕ карбуратор. На връщане от морето кошничката вдигна високи обороти на празен ход - към 2000. Така на всеки светофар. Проблемът се проявяваше сед като колата загрее - 10-15 мин. каране.
Последва почистване на карбуратора, подмяна на маркучета за вакуми, почистване на клеми с контакт спрей, смяна свещи. Проблемът остана с разликата, че не го правеше всеки път а през 1.
Също така даваше висок разход. Донякъде се примирих.
При първото застудяване се проявиха и нови симптоми - колата гаснеше - при смяна от 4-та на 3-та скорост или при престой но светофар. Последва смяна и на въздушен филтър. Преди 2 седмице се махна и катализатора, като на негово място се сложи катализаторно гърне. 3 дни след това настъпи ужаса...
Когата колата е студена почна да се форсира сама от 1400 до 2500 оборота и да гасне, като при това се чуваше странен клик-ващ звук от ЕКУ-то. Когато колата загрее вдига 2500 оборота и ги държи.
При наблюдение над кърбуратора се забелязва, че когато е студена вдига 1400 оборота , дроселната клапа е почти изцяло затворена и изведнъж се отваря напълно, карб.-а се нагълтва с въздух и колата угасва. Когато е загряла явно полецът на автомат. смукач (позиционера на дроселовата клапа) не се прибира и затова държи високите обороти (2500). Също така при изгасване на колата се чуват вибрации в карбуратора и доре се усещат по дроселовата клапа.

Всякакви идей са добре дошли.

Какво е направено дотук освен изписаното по-горе
-датчик температура - ОК
-елементарно измерване 2 от 5 функции на позиционера на дрос.клап. - ОК
-Проверка пробита мембрана на позиц.на дрос.клап. - ОК не е пробита.

предстои (но без надежда) смяна горивно филтърче, проверка дали изпуска свръзка м/у хидравликата на спирачките и карб.-а, евентуално прочитане на ЕКУ-то за грешки, замерване още на 1-2 хуйни електрониката на карб.-а

.....Диагностика в Юнитрейд....да проверят всичко как си требе.....
...смяна карбуратор с такъв без електроника 2е3.... 200лв. някъде

Благодаря на всички изчели го.




Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 22 окт 2004 11:00


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:23, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Пет 22 окт 2004 11:07


Мерси, ами в "Златен Меркурии" ми казаха, че смяната е с 2е3 по добре - мисля, че и в 1,6 ги има.
Таз биметална пластина потенциометър ли се води? Може ли да се провери без да го свалям? Гледах на схеми нещо подобно. Да не ми говориш за 2е2, защото разликата в автомотичните смукачи е огромна - в моя влиза сноп от 7 кабела.
Има ли начин да проверя дали тампона е скъсан без да ряазглабям? :)


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 22 окт 2004 11:33


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:23, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 22 окт 2004 11:35


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:23, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Пет 22 окт 2004 11:37


Да, без биметална пружина, изцяло на електонно управление и вакууми е... трябва да си го погледне майстор затова искам да я водя на диагностика в Юнитрейд - би трябвало да имат машини за мерене на кабели и проверка на ЕКУ-то.


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Пет 22 окт 2004 17:32


Абе би трябвало ама дали наистина...


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Пет 22 окт 2004 19:06


Nova написа:Мерси, ами в "Златен Меркурии" ми казаха, че смяната е с 2е3 по добре - мисля, че и в 1,6 ги има.
Таз биметална пластина потенциометър ли се води? Може ли да се провери без да го свалям? Гледах на схеми нещо подобно. Да не ми говориш за 2е2, защото разликата в автомотичните смукачи е огромна - в моя влиза сноп от 7 кабела.
Има ли начин да проверя дали тампона е скъсан без да ряазглабям? :)


2Е3 ги има на 1.6 100% потвърждавам


Потребителски аватар
mimo4o
Мнения: 292
Регистриран на: Чет 21 окт 2004 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mimo4o » Пет 22 окт 2004 22:29


Може да си провериш тампона под карбуратора по следния начин : докато работи колата простонатискаш карбуратора на всички страни. Ако не се появи промяна в оборотите и не изгасне значи тампона е добре. Аз имах същия проблем и се оказа от тампона.


Потребителски аватар
PESO_G40
Мнения: 101
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот PESO_G40 » Пет 22 окт 2004 23:06


mimo4o написа:Може да си провериш тампона под карбуратора по следния начин : докато работи колата простонатискаш карбуратора на всички страни. Ако не се появи промяна в оборотите и не изгасне значи тампона е добре. Аз имах същия проблем и се оказа от тампона.


Както колегата каза провери си тампона


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

електронен карбуратор 2ЕЕ

Мнениеот Жоро Делчев » Пет 22 окт 2004 23:48


Един приятел имаше джета 1,6 с такав карбуратор,и почна да му са разваля през една седмица,наи добре си сложи 2Е2 запазен втора употреба,2Е3 стават само на 1,3.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: електронен карбуратор 2ЕЕ

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Съб 23 окт 2004 9:33


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:23, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Съб 23 окт 2004 9:47


Абе то жигльорите могат да се сменят ама как ли ще работи карбуратора след това???


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Съб 23 окт 2004 12:08


Тампона е добре :(


Потребителски аватар
mimo4o
Мнения: 292
Регистриран на: Чет 21 окт 2004 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mimo4o » Съб 23 окт 2004 13:28


Един съвет от мен : наложи ли се да сменяш карб. в никакъв случай не взимай Pierburg. Мноо ядове създават. А в Юнитрейд ше ти одерат кожата. Знам един сервиз кадето ше ти оправят проблема мноо съм доволен от тях. Обаче се намират в Перник. Пиши ако искаш и ше ти дам тел. и адрес.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 112 госта