Проблем с Голф-а
- Nova
- Мнения: 806
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Проблем с Голф-а
Историята е дълга. Става въпрос за Голф 2 1,6 бензин PN мотор Pierburg 2ЕЕ карбуратор. На връщане от морето кошничката вдигна високи обороти на празен ход - към 2000. Така на всеки светофар. Проблемът се проявяваше сед като колата загрее - 10-15 мин. каране.
Последва почистване на карбуратора, подмяна на маркучета за вакуми, почистване на клеми с контакт спрей, смяна свещи. Проблемът остана с разликата, че не го правеше всеки път а през 1.
Също така даваше висок разход. Донякъде се примирих.
При първото застудяване се проявиха и нови симптоми - колата гаснеше - при смяна от 4-та на 3-та скорост или при престой но светофар. Последва смяна и на въздушен филтър. Преди 2 седмице се махна и катализатора, като на негово място се сложи катализаторно гърне. 3 дни след това настъпи ужаса...
Когата колата е студена почна да се форсира сама от 1400 до 2500 оборота и да гасне, като при това се чуваше странен клик-ващ звук от ЕКУ-то. Когато колата загрее вдига 2500 оборота и ги държи.
При наблюдение над кърбуратора се забелязва, че когато е студена вдига 1400 оборота , дроселната клапа е почти изцяло затворена и изведнъж се отваря напълно, карб.-а се нагълтва с въздух и колата угасва. Когато е загряла явно полецът на автомат. смукач (позиционера на дроселовата клапа) не се прибира и затова държи високите обороти (2500). Също така при изгасване на колата се чуват вибрации в карбуратора и доре се усещат по дроселовата клапа.
Всякакви идей са добре дошли.
Какво е направено дотук освен изписаното по-горе
-датчик температура - ОК
-елементарно измерване 2 от 5 функции на позиционера на дрос.клап. - ОК
-Проверка пробита мембрана на позиц.на дрос.клап. - ОК не е пробита.
предстои (но без надежда) смяна горивно филтърче, проверка дали изпуска свръзка м/у хидравликата на спирачките и карб.-а, евентуално прочитане на ЕКУ-то за грешки, замерване още на 1-2 хуйни електрониката на карб.-а
.....Диагностика в Юнитрейд....да проверят всичко как си требе.....
...смяна карбуратор с такъв без електроника 2е3.... 200лв. някъде
Благодаря на всички изчели го.
Последва почистване на карбуратора, подмяна на маркучета за вакуми, почистване на клеми с контакт спрей, смяна свещи. Проблемът остана с разликата, че не го правеше всеки път а през 1.
Също така даваше висок разход. Донякъде се примирих.
При първото застудяване се проявиха и нови симптоми - колата гаснеше - при смяна от 4-та на 3-та скорост или при престой но светофар. Последва смяна и на въздушен филтър. Преди 2 седмице се махна и катализатора, като на негово място се сложи катализаторно гърне. 3 дни след това настъпи ужаса...
Когата колата е студена почна да се форсира сама от 1400 до 2500 оборота и да гасне, като при това се чуваше странен клик-ващ звук от ЕКУ-то. Когато колата загрее вдига 2500 оборота и ги държи.
При наблюдение над кърбуратора се забелязва, че когато е студена вдига 1400 оборота , дроселната клапа е почти изцяло затворена и изведнъж се отваря напълно, карб.-а се нагълтва с въздух и колата угасва. Когато е загряла явно полецът на автомат. смукач (позиционера на дроселовата клапа) не се прибира и затова държи високите обороти (2500). Също така при изгасване на колата се чуват вибрации в карбуратора и доре се усещат по дроселовата клапа.
Всякакви идей са добре дошли.
Какво е направено дотук освен изписаното по-горе
-датчик температура - ОК
-елементарно измерване 2 от 5 функции на позиционера на дрос.клап. - ОК
-Проверка пробита мембрана на позиц.на дрос.клап. - ОК не е пробита.
предстои (но без надежда) смяна горивно филтърче, проверка дали изпуска свръзка м/у хидравликата на спирачките и карб.-а, евентуално прочитане на ЕКУ-то за грешки, замерване още на 1-2 хуйни електрониката на карб.-а
.....Диагностика в Юнитрейд....да проверят всичко как си требе.....
...смяна карбуратор с такъв без електроника 2е3.... 200лв. някъде
Благодаря на всички изчели го.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:23, променено общо 1 път.
- Nova
- Мнения: 806
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мерси, ами в "Златен Меркурии" ми казаха, че смяната е с 2е3 по добре - мисля, че и в 1,6 ги има.
Таз биметална пластина потенциометър ли се води? Може ли да се провери без да го свалям? Гледах на схеми нещо подобно. Да не ми говориш за 2е2, защото разликата в автомотичните смукачи е огромна - в моя влиза сноп от 7 кабела.
Има ли начин да проверя дали тампона е скъсан без да ряазглабям?
Таз биметална пластина потенциометър ли се води? Може ли да се провери без да го свалям? Гледах на схеми нещо подобно. Да не ми говориш за 2е2, защото разликата в автомотичните смукачи е огромна - в моя влиза сноп от 7 кабела.
Има ли начин да проверя дали тампона е скъсан без да ряазглабям?

- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:23, променено общо 1 път.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:23, променено общо 1 път.
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Nova написа:Мерси, ами в "Златен Меркурии" ми казаха, че смяната е с 2е3 по добре - мисля, че и в 1,6 ги има.
Таз биметална пластина потенциометър ли се води? Може ли да се провери без да го свалям? Гледах на схеми нещо подобно. Да не ми говориш за 2е2, защото разликата в автомотичните смукачи е огромна - в моя влиза сноп от 7 кабела.
Има ли начин да проверя дали тампона е скъсан без да ряазглабям?
2Е3 ги има на 1.6 100% потвърждавам
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
електронен карбуратор 2ЕЕ
Един приятел имаше джета 1,6 с такав карбуратор,и почна да му са разваля през една седмица,наи добре си сложи 2Е2 запазен втора употреба,2Е3 стават само на 1,3.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: електронен карбуратор 2ЕЕ
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:23, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 112 госта