Бързо загрява на празен ход

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kara
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 31 дек 2004 9:16
Автомобил:
Двигател:

Бързо загрява на празен ход

Мнениеот kara » Вто 04 апр 2006 13:36


Имам следното наблюдение на колата отскоро за Голф 2 - 1.8 карбуратор: паля колата, карам водата стига до нормалното си състояние. спирам на сфетофар ( при външна температура 6-10 градуса) и за една минута стрелката отива силно в дясно. ако има задръстване се включва перката но не охлажда до нормалното положение а малко в дясно и пак тръгва да загрява....и при престоя се чува едно чукане от двигателя все едно брои такта на двигателя 1,2,3,4 1,2,3,4 няколко пъти и утихне но след няколко секунди пак почва ...какво да го правя туй нещо защото идват горещини




Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Вто 04 апр 2006 14:24


специално за това че като ти пусне перката и като спре не отива на средата, а една идея в дясно и при мен беше така, така че е нормално, ама малко в дясно де
как са ти степените на перката, би трябвало да си с двустепенна, работят ли и двете, как ти е нивото на антифриза, херметизирана ли е ти е системата


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 04 апр 2006 15:22


Прецакан термостат или водната помпа е взела да здава багажа :roll:


Потребителски аватар
kara
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 31 дек 2004 9:16
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kara » Вто 04 апр 2006 15:30


Течноста е добре.мисля че е нормално да загрява в тези задръствания но сега става много бързо- просто наблюдавам стрелката как се движи "стремглаво". и това е на сравнително хладно време и откакто се появи това чукане от към двигателя( дали са повдигачите незнам??? ама и те дали имат значение в случая). а интересното е че температурата на маслото е около 80-82 градуса!!! (преди при загрял двигател стигаше до 94 в горещините). за вентилатора идея си нямам -виждам че се включва и охлажда но коя степен....за термостата - и двата маркуча към двигателя са топли (когато е загряла). а водната помпа??? как да разбера дали работи нормално


Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Вто 04 апр 2006 15:32


а парното работи ли


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Вто 04 апр 2006 15:43


хмм, че и аз го имам тоя проблем, но перката ми си го връща в нормалното положение в средата. Но пък зимата за 5 минути съм отплепил от бялата зона


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Вто 04 апр 2006 16:53


Според мене всичко си ти е наред с температурата. Самите уреди и датчици имат грешки които никой не взима под внимание. Нормално е за бензинав двигател да гагрява и при студено време до включване на перката.
Аз като си взех колата не стрелката не мърдаше над 70-75 градуса, и вместо да си сменя датчика, разбъзиках уредчето.После смених датчика и си играх сума време да наглася уредчето. С мултимер с термо сонда залепена на един маркуч проследих на каква температура се включва перката и направих уредчето да ми показва тази стойност при вклюване на перката. По уреда предценявам че перката ми се вклюва на втора степен само когато изкачвам байри.


Потребителски аватар
Rabbit
Зайцевъд
Мнения: 968
Регистриран на: Сря 15 дек 2004 8:50
Автомобил: Audi
Двигател: BAT 2005
Местоположение: София

Мнениеот Rabbit » Вто 04 апр 2006 22:34


пробвай да си смениш капачката на водата. при мен загряваше от това повечко. една капачка е ~7-8 лева. поне пробата е евтина. И - затяга се леко с два пръста!!!


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 05 апр 2006 17:02


Преди да правиш каквото и да било си намери уред за мерене на температура на течности и виж дали са ти верни показателите на уредите понеже преди на Астрата :oops: имаше разлика от 15 градуса и аз си мислех че грее ама не!


Потребителски аватар
kara
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 31 дек 2004 9:16
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kara » Чет 06 апр 2006 8:39


Първо благодаря на всички за мненията. Аз най съм се "нагледал" на термостата. може би е станал "по бавен" - не отваря веднага или не е затварил изцяло. А и другото което си мисля е дали не е нещо по запалителната система - ъгъла на запалване например защото я карам на газ, а в такъв случай нали го променят при реглажа.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта