Бързо загрява на празен ход
Бързо загрява на празен ход
Имам следното наблюдение на колата отскоро за Голф 2 - 1.8 карбуратор: паля колата, карам водата стига до нормалното си състояние. спирам на сфетофар ( при външна температура 6-10 градуса) и за една минута стрелката отива силно в дясно. ако има задръстване се включва перката но не охлажда до нормалното положение а малко в дясно и пак тръгва да загрява....и при престоя се чува едно чукане от двигателя все едно брои такта на двигателя 1,2,3,4 1,2,3,4 няколко пъти и утихне но след няколко секунди пак почва ...какво да го правя туй нещо защото идват горещини
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16339
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
специално за това че като ти пусне перката и като спре не отива на средата, а една идея в дясно и при мен беше така, така че е нормално, ама малко в дясно де
как са ти степените на перката, би трябвало да си с двустепенна, работят ли и двете, как ти е нивото на антифриза, херметизирана ли е ти е системата
как са ти степените на перката, би трябвало да си с двустепенна, работят ли и двете, как ти е нивото на антифриза, херметизирана ли е ти е системата
Течноста е добре.мисля че е нормално да загрява в тези задръствания но сега става много бързо- просто наблюдавам стрелката как се движи "стремглаво". и това е на сравнително хладно време и откакто се появи това чукане от към двигателя( дали са повдигачите незнам??? ама и те дали имат значение в случая). а интересното е че температурата на маслото е около 80-82 градуса!!! (преди при загрял двигател стигаше до 94 в горещините). за вентилатора идея си нямам -виждам че се включва и охлажда но коя степен....за термостата - и двата маркуча към двигателя са топли (когато е загряла). а водната помпа??? как да разбера дали работи нормално
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Според мене всичко си ти е наред с температурата. Самите уреди и датчици имат грешки които никой не взима под внимание. Нормално е за бензинав двигател да гагрява и при студено време до включване на перката.
Аз като си взех колата не стрелката не мърдаше над 70-75 градуса, и вместо да си сменя датчика, разбъзиках уредчето.После смених датчика и си играх сума време да наглася уредчето. С мултимер с термо сонда залепена на един маркуч проследих на каква температура се включва перката и направих уредчето да ми показва тази стойност при вклюване на перката. По уреда предценявам че перката ми се вклюва на втора степен само когато изкачвам байри.
Аз като си взех колата не стрелката не мърдаше над 70-75 градуса, и вместо да си сменя датчика, разбъзиках уредчето.После смених датчика и си играх сума време да наглася уредчето. С мултимер с термо сонда залепена на един маркуч проследих на каква температура се включва перката и направих уредчето да ми показва тази стойност при вклюване на перката. По уреда предценявам че перката ми се вклюва на втора степен само когато изкачвам байри.
Първо благодаря на всички за мненията. Аз най съм се "нагледал" на термостата. може би е станал "по бавен" - не отваря веднага или не е затварил изцяло. А и другото което си мисля е дали не е нещо по запалителната система - ъгъла на запалване например защото я карам на газ, а в такъв случай нали го променят при реглажа.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта