Странен проблем

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Странен проблем

Мнениеот Vizor » Вто 04 апр 2006 14:35


Не съм много технически грамотен и за това може въпроса ми да ви се стори малко странен
Значи има едно моторче което при мен работи постоянно
Такам.. да уточня
Въздушния филтър влиза в инжектора (мисля че така беше)
точно между въздушния филтър и инжектора има една трабичка която отива към точно това моторче ... а то работи непрекъснато ..
Кажете защо работи така непрекъснато и как мога да го спра и попринцип не трябва ли то само да спира
Също така искам да питам перката на радятора на колко градуса се включва защото онзи ден си смених датчика за температурата на водата и термостата щото беше един много як от 7лв такав и беше капалдясал и перката на радятора беше направена с копче ...
Та... кажете защо работи това моторче непрекъснато и как мога да го оправя




Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Вто 04 апр 2006 14:44


добре де каква е колата и каккъв е двигателя :roll:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 04 апр 2006 14:48


Опаа сори :) наистина мислех да го напиша на края обаче съм забравил
г2 1Р синхро


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 04 апр 2006 15:11


Някой някакви идей ?


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10083
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Вто 04 апр 2006 15:49


да не става дума за стъпковото моторче :roll:
ако е то - по-добре не го изключвай :idea:


П.С. защо искаш да го спреш ?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 04 апр 2006 18:01


Може и стъпковото моторче да е но може ли да работи толкова много време ? тоест непрекъснато вечерта карах малко и на сутринта продалжаваше да бачка та ми е интересно ... ако можете да ми кажете нормално ли е това ?щото не съм на ясно


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 04 апр 2006 18:47


Кажете че сега съм му дръпнал шаутера да знам ко да прая щото незнам това нормално ли е или не ? Ама баш цяла вечер да работи не ми се вярва .. странно ми се струва


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Вто 04 апр 2006 20:46


Нешо е зациклило :roll:
Смени го :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 04 апр 2006 21:06


Все пак целия голф е електроника как мога да разбера кое да сменя става въпрос само за едно реле сигурно е някакъв вид терморегулатор с какво друго е свързано това моторче



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта