ПС:Забравих да спомена, че мотора е EV

vento_fen_abs написа:колко по ясно от това което си показал?
а що се отнася до палеца кьм 1 ви цилиндьр
Tatrata написа:vento_fen_abs написа:колко по ясно от това което си показал?
а що се отнася до палеца кьм 1 ви цилиндьр
Това не се ли отнася, когато коляновия вал е ГМТ ? В моя случай не съм на 100% сигурен, че съм в ГМТ.
LuIS написа:Tatrata написа:vento_fen_abs написа:колко по ясно от това което си показал?
а що се отнася до палеца кьм 1 ви цилиндьр
Това не се ли отнася, когато коляновия вал е ГМТ ? В моя случай не съм на 100% сигурен, че съм в ГМТ.
отвори тапата на кутията и нагласи на белег - тогава си в ГМТ
indjov_GTI написа:най-сигурно е да махнеш свеща и да си провериш с отверката нищо няма да ти костваи горе гърбиците да са на 10 и 10 .....пък и ако има малко ток ше запали нема каде да ходи
![]()
enigma79 написа:http://www.vwclub.bg/forum/download/file.php?id=70489&mode=view
http://i39.photobucket.com/albums/e180/ ... 060905.jpg
Ето колега за подреждането на кабелите
Tatrata написа:enigma79 написа:http://www.vwclub.bg/forum/download/file.php?id=70489&mode=view
http://i39.photobucket.com/albums/e180/ ... 060905.jpg
Ето колега за подреждането на кабелите
Мерси колега. Сега, като гледам от днес снимките имам само на 1-ви цилиндър правилно сложен кабел![]()
Утре сутрин ги реда по твоето описание и стискаме палци да си я прибирам вече колата в къщи, че тези разходки Гевгелийски-Княжево са ми мъка
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта