Здравейте,
Става въпрос за голф 3 гти 2.0 115 кс. Като я запаля на вагкома отчита грешка : o2 sensor overvoltage 1.5 v - не е дословно но е нещо от сорта. Стойностите на ламбдата замръзват на 0.16 в. Мерихме с мултицет ламбдата, прегледахме куплунга, дали не смуче въздух отнякъде ит. н. но не намерихме проблем. Ако изтрия грешката и изгася колата след палене почва да показва напрежение на ламбдата малко над 1 в и пада за около минута докато закове на 0.16 в. На празен ход работи неравномерно. Вадихме инжектор по инжектор но при ваденето на всеки един се променя работата на двигателя. Това което единствено забелязахме е, че като разкачим дебитомера на празен ход не се променя работата на двигателя. А в движение при откачен дебитомер колата върви повече отколкото на закачен. Въпросът е може ли при прецакан дебитомер компа да не отчита грешка но да не е както трябва количеството въздух и оттам смесите да са много бедни и да се шашка ламбдата ?
Идеи приемам всякакви.
Неработеща ламбда/дебитомер на голф 3 гти
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Неработеща ламбда/дебитомер на голф 3 гти
Как точно вадихте дюза по дюза на 2Е колега,след като рейката ги държи в комплект а дори и да я разковете Digifant пак ги импулсира паралелно-или има тунинг?Волтажа на повечето сонди за бедна смес е около 0.2 волта,за богата смес е около 0.8 волта.Идеалното стахиометрично показание отговаря на около
0.45 волта количество неоползотворен кислород.Магията тук е не константно измереният волтаж защото напрежението на сондата пулсира "богато-бедно или бедно-богато" с период около 75 милисекунди.Което прави честота 13 херца-всеки цифров мултицет ще те подведе,необходим е осцилоскоп.А волтаж 1.5 е прекалено висок-тоест богата смес,грешката която виждаш е вярна
.Доколкото знам изправен 2Е без дебитомер държи празен ход,но при подаване на газ угасва моментално.Може да ползваш показанията на сондата като опорна точка за състоянието на сместа (богата/бедна) и да откриеш "пикаещ" инжектор или недостиг гориво,но за целта трябва да си сигурен в нея.
0.45 волта количество неоползотворен кислород.Магията тук е не константно измереният волтаж защото напрежението на сондата пулсира "богато-бедно или бедно-богато" с период около 75 милисекунди.Което прави честота 13 херца-всеки цифров мултицет ще те подведе,необходим е осцилоскоп.А волтаж 1.5 е прекалено висок-тоест богата смес,грешката която виждаш е вярна

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19721
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Неработеща ламбда/дебитомер на голф 3 гти
Доста правилно съждение
Все пак- Ламбда-сондата е нещото, което показва крайния резултат от начина на горена (работа) на двигателя!
Относно изваждането на дюзите- и аз смятах да отправя същия въпрос, но реших, че колегата е имал предвид лули на свещи, а не дюзи

Все пак- Ламбда-сондата е нещото, което показва крайния резултат от начина на горена (работа) на двигателя!

Относно изваждането на дюзите- и аз смятах да отправя същия въпрос, но реших, че колегата е имал предвид лули на свещи, а не дюзи

Re: Неработеща ламбда/дебитомер на голф 3 гти
Голфа ти AGG ли е?Че това,което питаш е възможно.От пробелм в дебитомера дава грешка в Ламбда-та.На мен ми се е случвало вече.А пък без него върви,но много харчи...
Re: Неработеща ламбда/дебитомер на голф 3 гти
Кода на двигателя е ADY. Съвсем правилно отбелязахте за инжекторите. Разбира се не съм се завирал да вадя рейката отзад. Колата има ГИ и неговите инжектори вадих. Нарочно спестих тази информация понеже колата от две седмици се кара само на бензин. И на газ днес обръщахме само за да пробваме разни неща. Затова и не мисля, че има вариант за пикаещ инжектор. Проверихме след дебитомера дали не смуче въздух (пръскахме с бензин) но и това го нямаше. Вариантите са два според мен или дебитомер или ламбда ама как да разберем кое от двете е първоизточника. Ламбдата е на 20 000 км.
Забравих да спомена, че на вагкома забелязахме след палене в първия момент да пуска компа 1.4 в на закачена и на разкачена ламбда. Тоест може ли толкова бързо компа да влиза в авариен режим ?
Забравих да спомена, че на вагкома забелязахме след палене в първия момент да пуска компа 1.4 в на закачена и на разкачена ламбда. Тоест може ли толкова бързо компа да влиза в авариен режим ?
Re: Неработеща ламбда/дебитомер на голф 3 гти
Дросел!!!-(дееба неговата мама,с извинение)!!!При проблем с ТПС-а(ако може въобще да се нарече така датчика в дросела) на ВАГ-кома излиза грешка:"Ламда"-повече/по-малко волтаж.Или дебитомер.Или и двете...
Т'ва всички ли кошници на ВАГ имат проблем с този дросел???
Т'ва всички ли кошници на ВАГ имат проблем с този дросел???
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Неработеща ламбда/дебитомер на голф 3 гти
Всички със стъпков, ТПС, closed throttle switch и клапа в моноблок... 

- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Неработеща ламбда/дебитомер на голф 3 гти
Има много други, но все стари... последните са някъде 97-ма 98-ма... 

Re: Неработеща ламбда/дебитомер на голф 3 гти
ninja_1 написа:Дросел!!!-(дееба неговата мама,с извинение)!!!При проблем с ТПС-а(ако може въобще да се нарече така датчика в дросела) на ВАГ-кома излиза грешка:"Ламда"-повече/по-малко волтаж.Или дебитомер.Или и двете...
Т'ва всички ли кошници на ВАГ имат проблем с този дросел???
Това не го знаех. Сложихме ламбдата на 1.8т и там също не клатеше. Засега нова ламбда пък като я сложим ще видим какво ще стане.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 77 госта