Здравейте, отдавна не съм писал за проблеми с моя голф двойка/ в този ред на мисли, мотора е 1.6д и незнам дали съм в правилния раздел, но проблема е в окачването според мен/. Та проблема какъв е:
Тръгвам на 1ва и се чува едно чук-чук и след това изчезва, ускорявам идва време за 2ра и в момента в който отнема газта се чува пак чук,чук, сменям на втора газ и пак чук, чук. За трета пак същото- отнема ли по рязко газта - чук чук, подам ли по рязко газ пак -чук,чук. Същото чукане, но по продъжително се появява и някой път когато колата се движи по инерция. Ако съм по инерция и има чукане- в момента в който натисна и задържа леко натисната спирачка -чукането престава да се чува.

Карам по неравности за проба, но ако съм с равномерна газ няма проблем чукане. Днес 5-6 човека я заглеждаха и решихме, че са втулки на носача от лява страна. Смених ме ги и пак същото. От дясно са сменяни преди около 10к км с лемфьордер от даскалов кар/ няма и луфт там в дясно/. Почнахме да клатим двигателя на скорост /угасен/ и забелязах че има луфт в тампона на двигателя от дясна страна към магарето. Вкарахме щанги и лостове и клатихме на самия тампон - не се чува това чукане, но луфт си има. От пред тампона който е под радиатора, при клатене на колата на скорост/пак угасен двигател/ мърда нагоре надоло няколко мм. При запален и загрят мотор вибрации в купето почти няма.
Помагайте колеги моля, че ми предстои пътуване на дълго!
