Задни лагери
Задни лагери
Значи, може да е тъп въпроса, но искам да питам колко лагера има задното колело, 1 или 2, някой ми каза че имало вътрешен и външен или нещо такова... Много ми вие отзад дясно и искам да го сменя лагера, но незнам какъв да купя, и един ли да е.. разбирате ме нали? Мерси!
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Само не разбрахме каква е колата.
Голф 2 има по 2 конусни лагера на всяка главина.
Само да добавя, че говоря за барабанни спирачки.
Голф 2 има по 2 конусни лагера на всяка главина.
Само да добавя, че говоря за барабанни спирачки.
Последна промяна от rmk на Чет 06 апр 2006 16:14, променено общо 1 път.
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
ша опитам да обясня как се сменят задните лагери,ако изпусна нещо предполагам никси по късно ша допълни
1.сваля се гумата
2.развърта се гайката)със шплент е
3.ако не може да се махне барабана се разхлабва механизма на ръчната през една от дупките на болтовете с отверка(така и не разбрах точно на кое място се щракаше-някой да допълни)
4.избиват се лагерите от главините(външните черупки)
5.набиват се новите лагери(външните черупки)
6.има семеринг който се поставя
7.слага се барабана като са поставени 2-та лагера(вътрешните черупки със сепаратора)
8.слага се гайката и се затяга да обере луфата,отвърта се като се притиска барабана с ръка и се затяга с 15nM,ако няма динамометричен ключ се затяга и се завърта до появата на съвсем лек луфт
дано не съм объркал или изтървал нещо
1.сваля се гумата
2.развърта се гайката)със шплент е
3.ако не може да се махне барабана се разхлабва механизма на ръчната през една от дупките на болтовете с отверка(така и не разбрах точно на кое място се щракаше-някой да допълни)
4.избиват се лагерите от главините(външните черупки)
5.набиват се новите лагери(външните черупки)
6.има семеринг който се поставя
7.слага се барабана като са поставени 2-та лагера(вътрешните черупки със сепаратора)
8.слага се гайката и се затяга да обере луфата,отвърта се като се притиска барабана с ръка и се затяга с 15nM,ако няма динамометричен ключ се затяга и се завърта до появата на съвсем лек луфт
дано не съм объркал или изтървал нещо
SnowMaster написа:ша опитам да обясня как се сменят задните лагери,ако изпусна нещо предполагам никси по късно ша допълни
1.сваля се гумата
2.развърта се гайката)със шплент е
3.ако не може да се махне барабана се разхлабва механизма на ръчната през една от дупките на болтовете с отверка(така и не разбрах точно на кое място се щракаше-някой да допълни)
4.избиват се лагерите от главините(външните черупки)
5.набиват се новите лагери(външните черупки)
6.има семеринг който се поставя
7.слага се барабана като са поставени 2-та лагера(вътрешните черупки със сепаратора)
8.слага се гайката и се затяга да обере луфата,отвърта се като се притиска барабана с ръка и се затяга с 15nM,ако няма динамометричен ключ се затяга и се завърта до появата на съвсем лек луфт
дано не съм объркал или изтървал нещо
Мерси много! -Два уточняващи въпроса: 1. гайката на кой размер ключ отговаря
2. ползват ли се скоби за свалянето и качването на лагерите
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Не съм чел всичко но по принцип гърми малкия външния лагер. Трябва нещо да е много осрано за да замине и големия. Тъй че ако ти е скъпо и големия е в ред не "оцветен" сменяй само малкия.
Само да допълня това с динамометричния ключ е нож с две остриета. Трбва да имаш много качествен динамометричен ключ за който си сигурен че мери вярно и при малките стойности. Така че аз лично не бих се доверил на динамометричен ключ точно при тази операция. Последното регулиране го прави при сложена стегната гума. Хлабината като разклащаш гумата трябва да не я усещаш.
Само да допълня това с динамометричния ключ е нож с две остриета. Трбва да имаш много качествен динамометричен ключ за който си сигурен че мери вярно и при малките стойности. Така че аз лично не бих се доверил на динамометричен ключ точно при тази операция. Последното регулиране го прави при сложена стегната гума. Хлабината като разклащаш гумата трябва да не я усещаш.
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 70 госта