:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

При палене Г3: вдига 2500 об. за 5-10 сек. и го стабилизира

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
systemniq
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

При палене Г3: вдига 2500 об. за 5-10 сек. и го стабилизира

Мнениеот systemniq » Пет 07 апр 2006 13:04


Хора имам следното наблюдение, когато паля на студено качва 2500 об. за 5-10 сек.(до сега два пъти го направи) и след това слиза на 1000. Нормално ли е това?




black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Пет 07 апр 2006 14:53


НЕ!


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пет 07 апр 2006 14:57


Защо бързаш със заключенията, без да знаеш какъв е двигателя?
Различните модели мотори вдигат различно оборотите на студено.
Системния, какъв е мотора на колата?


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Пет 07 апр 2006 14:59


Те вдигат ама чак за 5-10 секунди не вярвам къв и да е мотора. :roll:


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Мнениеот landwarrior » Пет 07 апр 2006 15:01


моя голф беше 3-ка 1.8 моно и зимата го правеше ,при първо палене сутрин оборотите се качваха до 2200 и постепенно слизаха до към 1000 за няколко секунди

Последна промяна от landwarrior на Пет 07 апр 2006 15:01, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пет 07 апр 2006 15:01


Blacky, не съм на същото мнение и ще изчакам да чуя типа на двигателя.
Виж с landwarrior съм съгласен и тези няколко секунди, за които говори, със сигурност превишават 5

Последна промяна от Sunny на Пет 07 апр 2006 15:03, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пет 07 апр 2006 15:01


Ако е моно е от стъпковото моторче или синия температурен датчик, те вършат тази работа.


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Пет 07 апр 2006 15:02


На мене тва ми се получи когато ми заминаваше дросела. Беше заминала мембраната. :wink: :roll:


systemniq
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот systemniq » Пет 07 апр 2006 15:17


ДВГ-то е АЕЕ - 96 г. (55 кв. , 1.6 i)


systemniq
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот systemniq » Пет 07 апр 2006 15:20


И друго, което забелязах, прави го само когато е влажно...(някъде да дава накъсо ...)???


Потребителски аватар
ivankarpov
Мнения: 30
Регистриран на: Нед 22 яну 2006 13:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот ivankarpov » Съб 08 апр 2006 13:38


Дам проблем е ... И аз го имам същия проблем, ходих при майстор /приятел ми е/ и ми каза че не е нормално и ми хвърли два компютара, моторче за ниските, термодатчик и един термостат, каза да ги пребера и че ще се занимава понататък с него... Това което ми идва на акъла за компютрите е че може да се шашкат и да дават голямо предварение и от там задържане на обороти, за моторчето мисля, че е ясно, за термодатчика може би ECU-то си мисли че е много студен двигателя и дава повече "смукач" а за термостата то е ясно. Само да оточна че при мен оборотите ги задържа по някой път дори и като е загряла
Ще пиша като го оправим.
Поздрави!


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Съб 08 апр 2006 13:41


systemniq написа:И друго, което забелязах, прави го само когато е влажно...(някъде да дава накъсо ...)???

На късо едва ли. Що не си сложиш карбуратор :P :shock


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Съб 08 апр 2006 13:47


blacki написа:
systemniq написа:И друго, което забелязах, прави го само когато е влажно...(някъде да дава накъсо ...)???

На късо едва ли. Що не си сложиш карбуратор :P :shock

стига глупости... ша го фърлите човека у грижа...


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот devil_vas » Съб 08 апр 2006 13:57


и при мен го правеше, само при студен двигател, зимата :?
сега няма такъв проблем, но момента в който оборотите отиватха към 2000 и после падаха до 800 беше само секунда, две :roll:


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Съб 08 апр 2006 13:59


devil_vas написа:и при мен го правеше, само при студен двигател, зимата :?
сега няма такъв проблем, но момента в който оборотите отиватха към 2000 и после падаха до 800 беше само секунда, две :roll:

За 2-3 секунди е нормално според мен. Компетентните с инжекциони да кажат. :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта