

приятел ако ти губи масло значи рейката е заминала или имаш теч по системата ,по добре вземи източи старото масло( откача се маркуча който влиза във помпата най долу) въртиш пълен ляв десен (БЕЗ ДА ПАЛИШ КОЛАТА) след това закачаш маркуча почистваш навсякаде със едно парцалче за да се видят евентуални течове породени от разхлабени връзки и сипваш новото масло,след това палиш колата пълен ляв десен ,проверяваш нивото ,доливаш ако е необходимо и си готов -следващите няколко дни наблюдаваш за течове по системата.Хубаво е да се сменява изцяло маслото аз винаги като си купя нова кола го смянявам -все пак това е масло и си губи качествата със времето -а от некачествено масло се прецакват рейки и т.нTishku написа:От къде се източва хидравличното масло?? Кажете ми и някое хубаво ,че мойто вече е за смяна ...А има ли проблеми ако се долее? Мерси предварително
Spectre написа:Tishku трябва само да си долееш до максимума и това, не е нужно да го сменяш цялото.. Аз си купих една туба за 3 лв 1кг - немско мисля, че беше ако не се лъжа.., долях малко и ми остана адски много... Ако си купиш една такава ще ти стигне за доста време занапред..
evgenyh написа:кво е тва масло за 3лваз доколкото знам литър хидравлично масло е към 40лв....
Въпроса ми е не е ли нормално с времето да спадне нивото?
на голфа му сложих приста ойл 8лв литъра иначе кастрола и другите са по около 15-20лв за литър ,кви са тия 40 лв незнам- да не би да са ти ги казали във ауто + щото на мен там ми ''препоръчаха'' некво супер оригинално за 38лв -дееба и обирджийтеevgenyh написа:кво е тва масло за 3лваз доколкото знам литър хидравлично масло е към 40лв....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 74 госта