Много ми е интересно какво може да се потроши ако се скъса ангренажният ремък?Има ли някаква защита която да предпазва буталата , клапаните и още какво ли не от съсипване?Има ли някаква разлика при моно,пълна или карбуратор?Мерси!!!!!!
заглавие mod edit: vaskoto1
...при скъсвана на ангренажен ремък....???
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пет 06 яну 2006 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Моното, пълната въобще не те е!е. Някои Опели не удрят клапани при късане на ангренажен ремък, 1.6, 1.8 и май и по-големите. По принцип стават следното, става удар клапан в бутало, защото на някои от цилиндрите клапана е застанал отворен когато се е скъсал ремъка и като няма какво да върти разпределителния вал бутало като стига горна мъртва точка и го удря, последсвтията могат да бъдат малки, като изкривен клапан например, до счупен клапан, счупено бутало, надран цилиндър или риза, защото повече мотори са с монолитен блок, т.е. цилиндър, а някои са с набити чугунови ризи и може и да изкриви кол. вал, може и да скъса разпределителен, абе общо взето все интересни неща.
mod edit: vaskoto1
mod edit: vaskoto1
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пет 06 яну 2006 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 39 госта