...при скъсвана на ангренажен ремък....???

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
investirai
Мнения: 32
Регистриран на: Пет 06 яну 2006 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

...при скъсвана на ангренажен ремък....???

Мнениеот investirai » Нед 09 апр 2006 23:15


Много ми е интересно какво може да се потроши ако се скъса ангренажният ремък?Има ли някаква защита която да предпазва буталата , клапаните и още какво ли не от съсипване?Има ли някаква разлика при моно,пълна или карбуратор?Мерси!!!!!!
заглавие mod edit: vaskoto1




wotson
Мнения: 93
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 13:35
Автомобил: vw touran
Двигател: BKD 2006
Контакти:

Мнениеот wotson » Нед 09 апр 2006 23:26


зависи от фида на мотора моя стария автомобил вектра 1,6 моно беше защитен но сегашното дизилче нее
обикновенно криват бутала а зависи от случая ноооже и бутало да спука или раздуе и още ред други мизериии



:roll: п.с на никои да несе случва


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Нед 09 апр 2006 23:28


Моното, пълната въобще не те е!е. Някои Опели не удрят клапани при късане на ангренажен ремък, 1.6, 1.8 и май и по-големите. По принцип стават следното, става удар клапан в бутало, защото на някои от цилиндрите клапана е застанал отворен когато се е скъсал ремъка и като няма какво да върти разпределителния вал бутало като стига горна мъртва точка и го удря, последсвтията могат да бъдат малки, като изкривен клапан например, до счупен клапан, счупено бутало, надран цилиндър или риза, защото повече мотори са с монолитен блок, т.е. цилиндър, а някои са с набити чугунови ризи и може и да изкриви кол. вал, може и да скъса разпределителен, абе общо взето все интересни неща.
mod edit: vaskoto1


investirai
Мнения: 32
Регистриран на: Пет 06 яну 2006 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот investirai » Нед 09 апр 2006 23:37


за OPEL ясно ама за VW-нов двигател дали ще са предпазани или ще трябва да се бракувам в някоя морга.То май пораженията може да са доста сериозни.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Нед 09 апр 2006 23:41


Да бе, зависи при какви обороти е скъсан ремъка, колко е бил натоварен, много малко коли не удрят клапани, ФВ удрят.


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Нед 09 апр 2006 23:58


Затова редовна смяна (1000км. преди посочения от производителя пробег) и здрав капак отгоре да не влиза прах и други мизерии!!


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пон 10 апр 2006 0:04


Та, много е хубаво и камъче като влезне там, просто ееее ... супер. Смяна на ангренажен ремък по принцип за своя сигурност човек е хубаво да го сменява на около 50 000 до 60 000 км, то ремъка може да може и още, ма ако вземе да блокира някоя ролка, ко става, на 50 000-60 000 трябва да се сменява.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 10 апр 2006 8:42


А търсачката пуснахте ли?


Потребителски аватар
Marty_boy
Мнения: 99
Регистриран на: Пон 07 мар 2005 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Marty_boy » Пон 10 апр 2006 11:16


wili98 написа:А търсачката пуснахте ли?

Тоя пък се с тва ще го запомня!Щом човека пита значи не е намерил нищо!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 39 госта