проблем със задната чистачка-решено/скъсан кабел/

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
KENTAWAR
Мнения: 433
Регистриран на: Съб 19 мар 2005 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

проблем със задната чистачка-решено/скъсан кабел/

Мнениеот KENTAWAR » Пон 10 апр 2006 19:06


Значи първо да кажа че прегледах всичко свързано с задни чистачки за голф и не открих това което е при мен. та по въпроса онзи ден изведнъж каза че няма да работи и няма. Хванах се аз свалих всичко и почнах да оглеждам кое може да не е наред. Свалих моторчето и реших да пробвам дали ако му подам ток директно ще тръгне и то проработи но малко странно. Тъй като има 3 кабела предполагам 2 + и 1 маса и от единея + излиза друг кабел и влиза директно в моторчето. и като подам ток на 1+ моторчето върти постоянно а като сменя + врътва за секунди и слира и нище повече чаках го 5 мин да тръгне ама неще. ако някой има идеа да пише

П.П може и снимки да кача по-късно
mod edit: golfer




Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Пон 10 апр 2006 21:36


Търси с търсачката за реле на чистачките.Незнам дали е едно или са две.Просто потърси има инфо затова.


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Пон 10 апр 2006 22:16


Досега няколко пъти ми се е случжало,вкл. ина моя голф 2.Кабелния сноп от купето влиза в капака и е покрит от гумен маншон,значи повдигаш тоя маншон и почти на 100% съм убеден че там ще откриеш причината,прекъснати от усукване ,и старост кабели!Какво да се прави все пак не караме нови коли, :wink: деиствай ,и успех!!!


KENTAWAR
Мнения: 433
Регистриран на: Съб 19 мар 2005 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот KENTAWAR » Пон 10 апр 2006 22:20


Проверил съм не беше оттам може някъде по напред да е.


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Пон 10 апр 2006 22:26


Добре,а провери ли лостчето дали работи?Замери ли отзад ,доколкото си спомням на единия кабел ти идва + като дадеш на контакт,втория + се командва от лоста ,и третия кабел ти е маса както си предположил.


KENTAWAR
Мнения: 433
Регистриран на: Съб 19 мар 2005 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот KENTAWAR » Пон 10 апр 2006 22:34


Ами лоста е на не повече от 3 месеца единеят наистина си е + и го има масата също но другия не мога сам да го засека че нама как да съм вътре и вън едновременно. Утре ще търся помошник


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Пон 10 апр 2006 22:37


Добре провери го,и ако тои куца виж блока с релетата. :idea:


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Пон 10 апр 2006 22:42


Съвсем забравих,предполагам си проверил за изгорял бушон :oops: ?


KENTAWAR
Мнения: 433
Регистриран на: Съб 19 мар 2005 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот KENTAWAR » Пон 10 апр 2006 22:49


Да и релетата са наред уж.


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Пон 10 апр 2006 22:54


Еми утре проверяваш веригата до моторчето ,и ако е ок, намираш от някой твой приятел с голфче реленце и опитваш пак.Това мога да те посъветвам,така от разстояние :D аиде и дано имаш късмет!!!


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Пон 10 апр 2006 23:03


Абе що не видиш моторчето как е. Ако цъка релето то се чува значи си работи. Иначе тия моторчета ако има влага вътре ръждясва леко ротора и четките. Отвори го виж почисти сичко с финна шкурка и малко бензин после. Залепи дупката с изолирбан да не се пълни пак с влага и пробвай. :wink: Другия вариянт е скъсване на кабел в тоя маншона където каза колегата. Пускаш цистачката уж да работи и мериш с мултицет дали ходи ток до отзад. Пробай комбинацията. Ако нема ток на ни една комбинация тогава рови по таблото и кабелите. :wink:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 11 апр 2006 7:28


оста която движи рамото клеясва на бетон във втулката... с vasstop вече 2 такива от 3ка гледаме.
много гадна история. :evil:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 11 апр 2006 9:00


провери кабелите в гуменото маншонче между капака и купето.
много вероятно да са прекъснати.


Потребителски аватар
Rabbit
Зайцевъд
Мнения: 968
Регистриран на: Сря 15 дек 2004 8:50
Автомобил: Audi
Двигател: BAT 2005
Местоположение: София

Мнениеот Rabbit » Вто 11 апр 2006 9:19


да, и при мен единия кабел в маншончето на капака беше като отрязан. ефекта беше, че чистачката спираше където си поиска. чак като отворих мотора разбрах как работи туй нещо.


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Вто 11 апр 2006 11:28


vaskoto1 написа:оста която движи рамото клеясва на бетон във втулката... с vasstop вече 2 такива от 3ка гледаме.
много гадна история. :evil:
WD40 и малко грес после :wink: А може и силикон отвътре ако от някъде влиза влага щот пак се скапва. А тия кабели в маншона верно некой се едно с клещи ги реже много криво :twisted:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 74 госта