Маркуч за картерните газове.
- baracuda681
- Мнения: 574
- Регистриран на: Съб 27 дек 2008 0:28
- Автомобил:
- Двигател:
Маркуч за картерните газове.
В момента съм си сложил маслоустойчив маркуч и съм го изкарал отпред. Проблема идва от това, че замръзва и си изпатих (изби ми маслото от някъде). Ще има ли проблем да го вкарам във въздушния филтър? Двигателят ми е АЕЕ(!!!)
- fill
- Мнения: 1574
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Маркуч за картерните газове.
Предполагам няма да имаш проблем да го вкараш в въздушния филтър, според мен така трябва да е било заводски.
А каква е идеята на маркуча който си изкарал напред ?
А каква е идеята на маркуча който си изкарал напред ?
- baracuda681
- Мнения: 574
- Регистриран на: Съб 27 дек 2008 0:28
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Маркуч за картерните газове.
Да, така е заводски, АМА съм с двигател АЕЕ и ме е страх да не се зацапва дросела често. Изкаран е за да отиват извън купето газовете.
- fill
- Мнения: 1574
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Маркуч за картерните газове.
Сложи му конусен филтър от скутер, подарък ми е и не съм сигурен за името. Важното е да успееш да го сложиш на гумения маркуч. Карам с такъв филтър и нямам проблем.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Маркуч за картерните газове.
На самия блок на мотора има една платмасов хуйня - маслоотделител, като се напълни с конденз от студовете и като замръзне и маслото няма откъде да избива, освен от щеката и гарнитурите...
Re: Маркуч за картерните газове.
Аз съм изкарал картерните газове с гумен маркуч под купето и няма никакви ядове и замръзване
.По принцип и продават съд за картерните газове но няма кой да се занимава




- генгер
- Мнения: 192
- Регистриран на: Съб 31 яну 2009 10:46
- Автомобил: GOLF_IV_1600_SR
- Двигател: AKL_101кс
- Местоположение: Бургас
Re: Маркуч за картерните газове.
този маркуч не трябва лли да влиза в някакъв маслоотделител или нещо от този род .............. а отвън значи свободно да виси
това не пречи ли .... нещо





- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Маркуч за картерните газове.
А ти ползаш ли търсачката?!
В тая тема има отговор на въпроса ти, а решението как да стане си е твое!
viewtopic.php?f=11&t=119876&hilit=+%D0%BE%D1%82%D0%B4%D1%83%D1%88%D0%BD%D0%B8%D0%BA
В тая тема има отговор на въпроса ти, а решението как да стане си е твое!
viewtopic.php?f=11&t=119876&hilit=+%D0%BE%D1%82%D0%B4%D1%83%D1%88%D0%BD%D0%B8%D0%BA
- baracuda681
- Мнения: 574
- Регистриран на: Съб 27 дек 2008 0:28
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Маркуч за картерните газове.
yoan4o написа:А ти ползаш ли търсачката?!
В тая тема има отговор на въпроса ти, а решението как да стане си е твое!
viewtopic.php?f=11&t=119876&hilit=+%D0%BE%D1%82%D0%B4%D1%83%D1%88%D0%BD%D0%B8%D0%BA
ДВИГАТЕЛЯТ Е АЕЕ!!! Интересува ме дали ще цапа дросела?!
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Маркуч за картерните газове.
Е какво като е АЕЕ, принципът не е ли същия, устройството не е ли същото?!
Въпроса ти не е ли същия!
Опитвам се да ти помогна, ама като не ти се чете!
Въпроса ти не е ли същия!
Опитвам се да ти помогна, ама като не ти се чете!

- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Маркуч за картерните газове.
Първо маркуча трябва да излиза назад под купето, а не напред, защото иначе парното вкарва всички изпарения вътре в купето, а те са доста отровни
Второ дори и да го върнеш на мястото му в кутията на филтъра пак ще замръзне, защото мизерията и конденза в маркуча са страхотни.
Маркуча на моето АЕЕ е изкаран пак така само, че назад под купето. Преди началото на зимата го смених с нов (защото мизерията в стария беше жестока) и отидох в сервиз да ми свалят и изчистят масления сепаратор. Това е онази черна кутия, намираща се отзад на блока, от която тръгва маркуча. Сваля се и се продухва и измива хубаво. Направих го защото знам, че ако този конденз замръзне зимата избива масло.
Тоест отиваш да ти почистят сепаратора и сменяш маркуча с нов маслоустойчив, изкарваш го назад и няма да имаш проблем
Ако върнеш горе същия мазен маркуч без да го смениш и почистиш сепаратора, хем пак може да замръзне, хем ще цапа дросела.

Маркуча на моето АЕЕ е изкаран пак така само, че назад под купето. Преди началото на зимата го смених с нов (защото мизерията в стария беше жестока) и отидох в сервиз да ми свалят и изчистят масления сепаратор. Това е онази черна кутия, намираща се отзад на блока, от която тръгва маркуча. Сваля се и се продухва и измива хубаво. Направих го защото знам, че ако този конденз замръзне зимата избива масло.
Тоест отиваш да ти почистят сепаратора и сменяш маркуча с нов маслоустойчив, изкарваш го назад и няма да имаш проблем

Ако върнеш горе същия мазен маркуч без да го смениш и почистиш сепаратора, хем пак може да замръзне, хем ще цапа дросела.
- baracuda681
- Мнения: 574
- Регистриран на: Съб 27 дек 2008 0:28
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Маркуч за картерните газове.
yoan4o написа:Е какво като е АЕЕ, принципът не е ли същия, устройството не е ли същото?!
Въпроса ти не е ли същия!
Опитвам се да ти помогна, ама като не ти се чете!
Чел съм го!!! На АЕЕ дросела им е слабо място!!! Мерси все пак!
- baracuda681
- Мнения: 574
- Регистриран на: Съб 27 дек 2008 0:28
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Маркуч за картерните газове.
Каспър написа:Първо маркуча трябва да излиза назад под купето, а не напред, защото иначе парното вкарва всички изпарения вътре в купето, а те са доста отровниВторо дори и да го върнеш на мястото му в кутията на филтъра пак ще замръзне, защото мизерията и конденза в маркуча са страхотни.
Маркуча на моето АЕЕ е изкаран пак така само, че назад под купето. Преди началото на зимата го смених с нов (защото мизерията в стария беше жестока) и отидох в сервиз да ми свалят и изчистят масления сепаратор. Това е онази черна кутия, намираща се отзад на блока, от която тръгва маркуча. Сваля се и се продухва и измива хубаво. Направих го защото знам, че ако този конденз замръзне зимата избива масло.
Тоест отиваш да ти почистят сепаратора и сменяш маркуча с нов маслоустойчив, изкарваш го назад и няма да имаш проблем
Ако върнеш горе същия мазен маркуч без да го смениш и почистиш сепаратора, хем пак може да замръзне, хем ще цапа дросела.
МЕРСИ! ТОЧНО, ЯСНО И ИЗЧЕРПАТЕЛНО

- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Маркуч за картерните газове.
Сепаратора е доста тегав за сваляне, защото е отзад на блока и достъпа до него е труден. Иначе е на три болта. Хубаво е ако не всяка, то поне през зима да се сваля и почиства особено, ако се кара предимно на къси разстояния.
- vanko88
- Мнения: 102
- Регистриран на: Сря 21 окт 2009 12:34
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEK 1.6
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Маркуч за картерните газове.
Каспър написа:Сепаратора е доста тегав за сваляне, защото е отзад на блока и достъпа до него е труден. Иначе е на три болта. Хубаво е ако не всяка, то поне през зима да се сваля и почиства особено, ако се кара предимно на къси разстояния.
A как се чисти този сепаратор? С разредител...?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 62 госта