Въпрос за хидравлична помпа
- parabadabal
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 1:13
- Автомобил: VW Golf 3 GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Въпрос за хидравлична помпа
Чудя се дали ми е за смяна хидравличната помпа,защото при напълно завъртян волан и в двете посоки се чува едно леко виене (това само като давам газ) като пусна газта и спира. Дали е помпата и колко струва горе-долу нова/втора ръка ?
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Въпрос за хидравлична помпа
колега и мойта помпа е така от 1 година нямам проблем,но нека по опитните споделят.
- parabadabal
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 1:13
- Автомобил: VW Golf 3 GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Въпрос за хидравлична помпа
тя и моята е така от доста време, но обикновено не търпя нещо по колата ми да не е в ред. Искам да се оправи,,,
- Gencho87
- Мнения: 337
- Регистриран на: Нед 03 яну 2010 18:19
- Автомобил: VW Golf MK3 GT
- Двигател: AEK 1.6 1995
- Местоположение: Разград
Re: Въпрос за хидравлична помпа
Здравейте, моята при пълно завъртане издава съвсем леко свистене, ако са затворени прозорците дори не се чува, незнам дали е нормално, но и при други коли съм го чувал тоя звук 

- DIY4ever
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 23 яну 2010 0:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за хидравлична помпа
Ако шумът е от хлабав ремък, то просто трябва да се натегне. В крайните положения натоварването на помпата е по-голямо, съответно ремъка може да приплъзва.
Иначе нова помпа е *много* скъпа, обикновено нови не се купуват а старите се рециклират, най-вече им се сменят лагери и семеринги. А и проблемите нерядко идват от рейката а не от помпата. В самата помпа освен лагер или семеринг е малко вероятно нещо да се развали - качеството на метала там е просто невероятно - който е отварял знае
. Особено ако се сменя течността на 2-3 години примерно.
Иначе нова помпа е *много* скъпа, обикновено нови не се купуват а старите се рециклират, най-вече им се сменят лагери и семеринги. А и проблемите нерядко идват от рейката а не от помпата. В самата помпа освен лагер или семеринг е малко вероятно нещо да се развали - качеството на метала там е просто невероятно - който е отварял знае

- kokito_1985
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 16 окт 2008 10:14
- Автомобил: audi 90 coupe
- Двигател: 6a 1992
- Местоположение: Габрово
Re: Въпрос за хидравлична помпа
Колега и да смениш помпата това пак ще го има когато е в краино положение и реиката и помпата се напрягат когато започне да вие без да завиваш и се чува леко престаргване ще започне да има лек луфт на шаибата при свален ремак тогава е за смяна .Помпата по моргите е около 80 лв .
- DIY4ever
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 23 яну 2010 0:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за хидравлична помпа
Ако се появи луфт и виене (по-скоро "бучене"), вероятно е само лагера, който струва около 7-8 лева (FAG).
Но смяната му не е съвсем лесна.
Ако не се смени навреме лагера протича семеринга. Самата хидравлична част на помпата може да се съсипе ако се кара дълго с голям луфт.

Ако не се смени навреме лагера протича семеринга. Самата хидравлична част на помпата може да се съсипе ако се кара дълго с голям луфт.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта