Голф 3 проблем или параноя?
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Голф 3 проблем или параноя?
Значи проблема е следния колата загрява бързо и седи на 90градуса ,а перката се включва през 1мин някаде!Тва нормално ли е смених термостата и пак е същата работа карам 3км и вдига 90гр и си седи се там кво да правя изнервям се вече!
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
Re: Голф 3 проблем или параноя?
зa ABF ли става дума ? според мен е нормално още повече сега е и по топло времето,при мен на 1.8моното перди след като смених термостата и антифриза ми загряваше супер бързо и си стоеше все на 90(примерно зимата във студовете рано сутрин 6:30 от нас до работа-около 4км ми заграваше и без проблеми достигаше 90градуса )Golf 3 1.8 написа:Значи проблема е следния колата загрява бързо и седи на 90градуса ,а перката се включва през 1мин някаде!Тва нормално ли е смених термостата и пак е същата работа карам 3км и вдига 90гр и си седи се там кво да правя изнервям се вече!

- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Има и спортни термостати които отварят по-рано ей тука има няколко
http://autotech.com/prod_engine_cool.htm би трябвало и в Бг. да се продават. Мойта кола също си загравя бързо, дори перката ми включва малко преди 100градуса, но проблема май при мен е в датчика, така, че няма кво да се притесняваш карай си колата и не мисли за глупости
http://autotech.com/prod_engine_cool.htm би трябвало и в Бг. да се продават. Мойта кола също си загравя бързо, дори перката ми включва малко преди 100градуса, но проблема май при мен е в датчика, така, че няма кво да се притесняваш карай си колата и не мисли за глупости
- tankishev
- Мнения: 437
- Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 проблем или параноя?
Golf 3 1.8 написа:Значи проблема е следния колата загрява бързо и седи на 90градуса ,а перката се включва през 1мин някаде!Тва нормално ли е смених термостата и пак е същата работа карам 3км и вдига 90гр и си седи се там кво да правя изнервям се вече!
.... а това проблем ли е ... аз бях останал с впечатлението, че оптималната температура е 90 градуса и при нея се постига по-добро изгаряне на горивото отколкото при 70 градуса съответно по малък разход .... поправете ме ако греша и преди да си изхвърля стария термостат

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да ти кажа при мен също е така стига до 90 градуса и си седи там
по някое време се включи перката за около 20 секунди и се изключва и до сега проблем не ми е правила .. термостат смених и датчик за температурата също щото моя беше капалдясал. От скоро го карам тоз г2 и съм с 1.8 двигател и до сега съм нямал проблеми хем термостата ми отваряше на 100 градуса беше един маняшки от 7лв
Сега му сложих един як .. надявам се да държи поне
по някое време се включи перката за около 20 секунди и се изключва и до сега проблем не ми е правила .. термостат смених и датчик за температурата също щото моя беше капалдясал. От скоро го карам тоз г2 и съм с 1.8 двигател и до сега съм нямал проблеми хем термостата ми отваряше на 100 градуса беше един маняшки от 7лв

- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 проблем или параноя?
tankishev написа:Golf 3 1.8 написа:Значи проблема е следния колата загрява бързо и седи на 90градуса ,а перката се включва през 1мин някаде!Тва нормално ли е смених термостата и пак е същата работа карам 3км и вдига 90гр и си седи се там кво да правя изнервям се вече!
.... а това проблем ли е ... аз бях останал с впечатлението, че оптималната температура е 90 градуса и при нея се постига по-добро изгаряне на горивото отколкото при 70 градуса съответно по малък разход .... поправете ме ако греша и преди да си изхвърля стария термостат(че моята е внос от италия и отваряше на 70 та по този повод днес го смених с нов който си отваря при 87)
Колега ако си пазиш термостата искам да го купя!!!
Re: Голф 3 проблем или параноя?
Golf 3 1.8 написа:tankishev написа:Golf 3 1.8 написа:Значи проблема е следния колата загрява бързо и седи на 90градуса ,а перката се включва през 1мин някаде!Тва нормално ли е смених термостата и пак е същата работа карам 3км и вдига 90гр и си седи се там кво да правя изнервям се вече!
.... а това проблем ли е ... аз бях останал с впечатлението, че оптималната температура е 90 градуса и при нея се постига по-добро изгаряне на горивото отколкото при 70 градуса съответно по малък разход .... поправете ме ако греша и преди да си изхвърля стария термостат(че моята е внос от италия и отваряше на 70 та по този повод днес го смених с нов който си отваря при 87)
Колега ако си пазиш термостата искам да го купя!!!
Здравейте пичове,
скоро сменях термостат,(оригиналния walther или нещо подобно) При мене си държеше твърдо 70 С! В задръстване качваше на 90-95 С
В този ред на мисли,ако го искаш,ще ти го дам за някакви символични пари и

- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Здравейте. По въпроса за прословутите температури и термостати. Значи моят Голф също държи 70 градуса и само градско стига 90, и също е от Италия. И от всичко изчетено в тоя форум, а и от доста познати с голфове и пасати стигам до извода, че всички /или поне почти всички/ от Италия идват с такъв вид термостати. Някои ги сменят, други не им пука. От моите засичания излезе че няма прекалено висок разход с този термостат нито лятото нито зимата и цифрите за разход се движат около тези по книжката. А и през зимата парното си е доволно добро. Понякога си мисля дали немеца не си ги праща тези коли на юг с такива термостати оригинално. А иначе ще излезне ,че в Италия няма един свестен майстор щото слагат все грешни термостати. Иначе си работят - например моя малко преди 70 гр. долната тръба към радиатора започва да се затопля. Лично мое мнение е че ние сме с такъв климат, че можем да ги караме и с двата вида, без да имаме особени проблеми.
Според мен колега по твоя проблем всичко си е наред след като си минал към друг термостат нормално е така да ти се струва. Виж проблем може да има ако сега при тези температури ти се включва перката при родължително извънградско през 1 мин. Ако обаче си седи на 90 гр. най много и не подминава значи всичко е ОК.
Според мен колега по твоя проблем всичко си е наред след като си минал към друг термостат нормално е така да ти се струва. Виж проблем може да има ако сега при тези температури ти се включва перката при родължително извънградско през 1 мин. Ако обаче си седи на 90 гр. най много и не подминава значи всичко е ОК.
- batkata1
- Мнения: 122
- Регистриран на: Сря 29 мар 2006 9:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
След опит по вапроса за термостатите и градусите на колата бих казал следното. Термостата отваря на 87 градуса (масовите). Аз си купих Walker какъвто беше и оригиналния . Не мисля че има нужда да се притесняваш че колата ти работи на 90 градуса. Това е нормалния режим на работа на двигателя (загрял двигател). Перката при мен включва на 92 градуса (до колкото може да се вярва на показанията на датчика) малко след като отвори термостата за 10-15 секунди. С ABC мотор 1.8 Успех!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта