Голф 3 проблем или параноя?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф 3 проблем или параноя?

Мнениеот Golf 3 1.8 » Вто 11 апр 2006 18:39


Значи проблема е следния колата загрява бързо и седи на 90градуса ,а перката се включва през 1мин някаде!Тва нормално ли е смених термостата и пак е същата работа карам 3км и вдига 90гр и си седи се там кво да правя изнервям се вече!




Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Re: Голф 3 проблем или параноя?

Мнениеот landwarrior » Вто 11 апр 2006 18:46


Golf 3 1.8 написа:Значи проблема е следния колата загрява бързо и седи на 90градуса ,а перката се включва през 1мин някаде!Тва нормално ли е смених термостата и пак е същата работа карам 3км и вдига 90гр и си седи се там кво да правя изнервям се вече!
зa ABF ли става дума ? според мен е нормално още повече сега е и по топло времето,при мен на 1.8моното перди след като смених термостата и антифриза ми загряваше супер бързо и си стоеше все на 90(примерно зимата във студовете рано сутрин 6:30 от нас до работа-около 4км ми заграваше и без проблеми достигаше 90градуса ) :roll:


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Вто 11 апр 2006 18:52


Da за абф ,ами аз искам термостат който да държи колата ами защо стария я държеше на 70 и като влезна в задръстване вдигаше 90?я колегите с абф да кажат на ква температура им работят колите!


Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Вто 11 апр 2006 19:10


моя държи 70 градуса постоянно
при големите жеги в задръствания 90 градуса


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Вто 11 апр 2006 19:19


FreAk написа:моя държи 70 градуса постоянно
при големите жеги в задръствания 90 градуса

Ми е за тва говоря искам и моя да е така КВО ДА НАПРАВЯ кажете че ме мъчи от много време проблема с тоя шибан термостат ,а може би не е термостат?????Помогнете щот ще се самообеся или ще изчезна безкрайно :D :D :D


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Вто 11 апр 2006 19:43


Има и спортни термостати които отварят по-рано ей тука има няколко
http://autotech.com/prod_engine_cool.htm би трябвало и в Бг. да се продават. Мойта кола също си загравя бързо, дори перката ми включва малко преди 100градуса, но проблема май при мен е в датчика, така, че няма кво да се притесняваш карай си колата и не мисли за глупости


Потребителски аватар
LD
Мнения: 106
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот LD » Вто 11 апр 2006 20:20


Много си ти е добре колата, точно там трябва да си стои стрелката!
И моят стоеше на 70, а в задръствания на 90 и за това го смених, с новия зима, лято само 90 :!: :wink:


Потребителски аватар
tankishev
Мнения: 437
Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3 проблем или параноя?

Мнениеот tankishev » Вто 11 апр 2006 21:18


Golf 3 1.8 написа:Значи проблема е следния колата загрява бързо и седи на 90градуса ,а перката се включва през 1мин някаде!Тва нормално ли е смених термостата и пак е същата работа карам 3км и вдига 90гр и си седи се там кво да правя изнервям се вече!


.... а това проблем ли е ... аз бях останал с впечатлението, че оптималната температура е 90 градуса и при нея се постига по-добро изгаряне на горивото отколкото при 70 градуса съответно по малък разход .... поправете ме ако греша и преди да си изхвърля стария термостат :roll: (че моята е внос от италия и отваряше на 70 та по този повод днес го смених с нов който си отваря при 87)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 11 апр 2006 21:21


Да ти кажа при мен също е така стига до 90 градуса и си седи там
по някое време се включи перката за около 20 секунди и се изключва и до сега проблем не ми е правила .. термостат смених и датчик за температурата също щото моя беше капалдясал. От скоро го карам тоз г2 и съм с 1.8 двигател и до сега съм нямал проблеми хем термостата ми отваряше на 100 градуса беше един маняшки от 7лв :) Сега му сложих един як .. надявам се да държи поне


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Вто 11 апр 2006 21:25


Оптималната работна температура на двигателя е 90 градуса същевременно и по-малък разход дава.Нормално е.
Подържане на температура от 70 градуса говори за отворен термостат и водата върти непрекъснато в големия кръг.Трябва да се смени.


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3 проблем или параноя?

Мнениеот Golf 3 1.8 » Вто 11 апр 2006 22:38


tankishev написа:
Golf 3 1.8 написа:Значи проблема е следния колата загрява бързо и седи на 90градуса ,а перката се включва през 1мин някаде!Тва нормално ли е смених термостата и пак е същата работа карам 3км и вдига 90гр и си седи се там кво да правя изнервям се вече!


.... а това проблем ли е ... аз бях останал с впечатлението, че оптималната температура е 90 градуса и при нея се постига по-добро изгаряне на горивото отколкото при 70 градуса съответно по малък разход .... поправете ме ако греша и преди да си изхвърля стария термостат :roll: (че моята е внос от италия и отваряше на 70 та по този повод днес го смених с нов който си отваря при 87)

Колега ако си пазиш термостата искам да го купя!!!


Потребителски аватар
WASP
Мнения: 120
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 2:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3 проблем или параноя?

Мнениеот WASP » Вто 11 апр 2006 23:08


Golf 3 1.8 написа:
tankishev написа:
Golf 3 1.8 написа:Значи проблема е следния колата загрява бързо и седи на 90градуса ,а перката се включва през 1мин някаде!Тва нормално ли е смених термостата и пак е същата работа карам 3км и вдига 90гр и си седи се там кво да правя изнервям се вече!


.... а това проблем ли е ... аз бях останал с впечатлението, че оптималната температура е 90 градуса и при нея се постига по-добро изгаряне на горивото отколкото при 70 градуса съответно по малък разход .... поправете ме ако греша и преди да си изхвърля стария термостат :roll: (че моята е внос от италия и отваряше на 70 та по този повод днес го смених с нов който си отваря при 87)

Колега ако си пазиш термостата искам да го купя!!!


Здравейте пичове,

скоро сменях термостат,(оригиналния walther или нещо подобно) При мене си държеше твърдо 70 С! В задръстване качваше на 90-95 С
В този ред на мисли,ако го искаш,ще ти го дам за някакви символични пари и :drive


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Вто 11 апр 2006 23:13


Колеги няма ли някой дет термостата да му е отварял на 80 или по малко градуси??


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Вто 11 апр 2006 23:42


Здравейте. По въпроса за прословутите температури и термостати. Значи моят Голф също държи 70 градуса и само градско стига 90, и също е от Италия. И от всичко изчетено в тоя форум, а и от доста познати с голфове и пасати стигам до извода, че всички /или поне почти всички/ от Италия идват с такъв вид термостати. Някои ги сменят, други не им пука. От моите засичания излезе че няма прекалено висок разход с този термостат нито лятото нито зимата и цифрите за разход се движат около тези по книжката. А и през зимата парното си е доволно добро. Понякога си мисля дали немеца не си ги праща тези коли на юг с такива термостати оригинално. А иначе ще излезне ,че в Италия няма един свестен майстор щото слагат все грешни термостати. Иначе си работят - например моя малко преди 70 гр. долната тръба към радиатора започва да се затопля. Лично мое мнение е че ние сме с такъв климат, че можем да ги караме и с двата вида, без да имаме особени проблеми.
Според мен колега по твоя проблем всичко си е наред след като си минал към друг термостат нормално е така да ти се струва. Виж проблем може да има ако сега при тези температури ти се включва перката при родължително извънградско през 1 мин. Ако обаче си седи на 90 гр. най много и не подминава значи всичко е ОК.


Потребителски аватар
batkata1
Мнения: 122
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 9:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batkata1 » Сря 12 апр 2006 7:52


След опит по вапроса за термостатите и градусите на колата бих казал следното. Термостата отваря на 87 градуса (масовите). Аз си купих Walker какъвто беше и оригиналния . Не мисля че има нужда да се притесняваш че колата ти работи на 90 градуса. Това е нормалния режим на работа на двигателя (загрял двигател). Перката при мен включва на 92 градуса (до колкото може да се вярва на показанията на датчика) малко след като отвори термостата за 10-15 секунди. С ABC мотор 1.8 Успех!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта