
ПРОБЛЕМ - GOLF 3 2.0 16V неще да върви
- black arrow
- Мнения: 31
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 22:21
- Автомобил:
- Двигател:
ПРОБЛЕМ - GOLF 3 2.0 16V неще да върви
имам GOLF 3 2000кб. 16V но нещо неще да върви. Пускам се с друг такъв GOLF и ме минава, пускам се и с CALIBRA и PEUGEOT 306 (и те са по около 150 к.с.)и те ме минават, а сам сигурен че по колите им не е правено абсолютно нищо (приятели ми са и знам). Сложих чип на моя GOLF и полирахме колекторите, имам и добър въздушен филтър и неще да върви и неще (пак ме минават). ходих и на стенд - закачаха го и ми казаха че всичко му е нормално. Като си го карам из града имам чуство че си върви добре, а на пистите мъка. Изключвам факта че немога да го карам както трябва, защото в града му спирам токовете. НА КАКВО МОЖЕ ДА СЕ ДЪЛЖИ ТОВА НЕЩО. Уж големи бегачки бяха GOLF-овете а този се оказа куц кон. АКО МОЖЕ НЯКОИ ДА ПОМОГНЕ - НЕКА ПИШЕ
- dinko_bonev
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Пет 30 дек 2005 13:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Това че те минават зависи от много неща ...... с какви гуми си ... те с какви гуми са ........ колко си тежък ти те колко са тежки ... с какво гориво караш ..... какво ти е техническото състояние на колата .... какви са ти скоростите и какви са техните ...... между кола 150 коня и кола 150 коня има разлика ... пък и голф3 си е тежичък ...а и ц20хе опелски мотор е по бърз нищо че пак е 150 коня......
- black arrow
- Мнения: 31
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 22:21
- Автомобил:
- Двигател:
на мен ми е ясно че много неща имат значение, но аз съм с чип и други дребни доработки. за opel-ите знам че вървят доста но пък чак толкова. А другият GOLF е едно към едно с моя, пак е с 4 врати, с бас каса, клима, та даже и кристалните стопове са като моите
Но може и да сте прави: GOLF 150к.с + 18к.с(чип) + още 2-3к.с от филтър и колектори = около 170к.с - 20(25 че може и повече) кончета избягали по полето.
Маи ще минавам пак на OPEL - по им са яки двигателите (нищо че гният)

Но може и да сте прави: GOLF 150к.с + 18к.с(чип) + още 2-3к.с от филтър и колектори = около 170к.с - 20(25 че може и повече) кончета избягали по полето.
Маи ще минавам пак на OPEL - по им са яки двигателите (нищо че гният)
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: ПРОБЛЕМ - GOLF 3 2.0 16V неще да върви
С колко те минават?
цитатите! mod edit: vaskoto1
цитатите! mod edit: vaskoto1
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Ами виж колега то зависи в какво състояние е мотора,става въпрос за компресията
Ти ако си ходил на сервиз и са ти казали че всичко е наред ама по електрониката то това не е всичко.Може да се нуждае от сегменти примерно
знам ли.А за чипа ти не знам какъв е но 18кс. не са ли множко и аз съм с чип 10-12кс най много,а филтъра ти имали топлинен щит защото при мен разликата е голяма без него,като загрееше преди и направо умираше,и аз се чудих какво и е но сега с него разликата е голяма
п.п Каква ти е максималната скорост?



-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 08 фев 2005 15:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Здравей. Аз също карам Голф 3 2.0 16V, който има и чип. При мен също от време на време се получава така, че колата не върви както трябва, но пък има периоди в който наистина върви много добре/ все едно караш две различни коли/. Преди често ходех по драг състезания, но не в София и мога да ти кажа, че опел астра, ако не е правено не6то допълнително по нея не е никакъв проблем за голфа, за калибрите няма да споменавам, тях и без чип ги подминавах, но те са си тежички.
Аз ходих в Юнитейд при един приятел, но ни6то не откриха, каза само 4е аванса ми е малко под нормата. Пробвай с катализатора както казва колегата. Но за да си сигурен че проблема е в управлението на двигателя, трябва да си видиш да не ти задържат спирачките или някакъв друг проблем по колелата и след това може да измериш налягането на бензиновата помпа. Ако решиш проблема пиши, за да видя дали и при мен е така.
Аз ходих в Юнитейд при един приятел, но ни6то не откриха, каза само 4е аванса ми е малко под нормата. Пробвай с катализатора както казва колегата. Но за да си сигурен че проблема е в управлението на двигателя, трябва да си видиш да не ти задържат спирачките или някакъв друг проблем по колелата и след това може да измериш налягането на бензиновата помпа. Ако решиш проблема пиши, за да видя дали и при мен е така.
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- black arrow
- Мнения: 31
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 22:21
- Автомобил:
- Двигател:
първо искам да виблагодаря че ми обръщате внимание. прочетох доста интересни предложения, мнения и въпроси. нека да отговоря на някои въпроси:
1. нямам катализатор и средно гърне, а задното е почти измушено
2. филтъра ми е с фуния около него но все пак и аз забелязвам че когато загрее има някаква малка разлика във вървенето. има ли някакъв начин да го охлаждам по добре
3. за чипа немога да гарантирам че качва с 18к.с. но от сервиза си залагаха едва ли не "мъжеството" (ама то вярно ТЪРГОВЦИ, неможеш им вярва)
4. то за компресията сте прави - несъм я мерил още(просто не ми остава време), но още утре ще я измеря и ще ви кажа
5. колата е 94г. и каква е тази диагностика за сместа на високите т.е. на компютър ли я закачат
1. нямам катализатор и средно гърне, а задното е почти измушено
2. филтъра ми е с фуния около него но все пак и аз забелязвам че когато загрее има някаква малка разлика във вървенето. има ли някакъв начин да го охлаждам по добре
3. за чипа немога да гарантирам че качва с 18к.с. но от сервиза си залагаха едва ли не "мъжеството" (ама то вярно ТЪРГОВЦИ, неможеш им вярва)
4. то за компресията сте прави - несъм я мерил още(просто не ми остава време), но още утре ще я измеря и ще ви кажа
5. колата е 94г. и каква е тази диагностика за сместа на високите т.е. на компютър ли я закачат
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Смени смело всички кабели (на свещите) с хубави! Също така нови свещи NGK или Denso. Разните му датчици за температура по мотора са важни да са ОК, премерете ги дали са в час. Огледай си изпускателните колектори - често с времето се пукат и пукнатините не се виждат много лесно - трябва да се огледа добре - моя колектор изглеждаше перфектен, а откъм мотора беше пукнат на 2 места.
С какво моторно масло си? Съединитела в час ли ти е? Да не буксува нещо на старта и там да ти го взимат?
С какво гориво караш? Правил ли си профилактика на дюзите- поне добавка за почистване от нагар слагай от време на време.
Мерил ли си приблизително колко ти е ускорението 0-100 и на 400 метра какво време даваш?
С какво моторно масло си? Съединитела в час ли ти е? Да не буксува нещо на старта и там да ти го взимат?
С какво гориво караш? Правил ли си профилактика на дюзите- поне добавка за почистване от нагар слагай от време на време.
Мерил ли си приблизително колко ти е ускорението 0-100 и на 400 метра какво време даваш?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта