за рейката на Г2
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
за рейката на Г2
Пичове, здравейте. Първо искам да ви питам толкова ли са здрави тези голфове- карем го ве4е 6та година - по предницата не съм сменял нищо, съеденителя също не съм го сменял, а съм минал 120х.км.????? Но от известно време имам неприятно тропане отпред което го усещам във волана. След обстоен преглед смених шарнирите и тампоните на макферсона.тампони сложих марка ИНА от пасат-един майстор ми каза 4е били по здрави????Тропането остана от какво може да е???? нямам стабилизираща щанга. Вътрешните и външните накрайници са здрави.Вече се съмнявам в рейката. Как да разбера? Страшно ме дразни. Тампоните на носачите стщо са здрави- няма напуквне

- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
kris11 написа:hristian37 написа:никой ли не знае?
Вътре в рейката от дясната страна има 1 ябълка завършваща с дълга шпилка с резба. Намира се под маншона. Тя също се разбива.Даже започва да припуква понякога.
И мойта е разбита там, но още не съм я правил... Вдигаш на крик и проверяваш дали има някаква хлабина и ще разбереш дали е от там
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
първо стегни със един шестограм болта на волана в купето.намира се под пластмасовата кора кадето са лостчетата на мигачите и чистачките.Кората не се сваля-има си дупка-наведи се и ще го видиш.Слабо място на ГОЛФ 2-САМОРАЗВИВА СЕ и започваш да усещаш всичко във волан. Поне 80% от това чукане във волана винаги е от там.Ама всички първо почват да сменят окачване.Дано съм ти бил полезен.2-ро в рейката има пластмасова втулка на гребена-тя също се износва аксиално-струва 3 лв. и всичко ще е ОК.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
SMEL написа:първо стегни със един шестограм болта на волана в купето.намира се под пластмасовата кора кадето са лостчетата на мигачите и чистачките.Кората не се сваля-има си дупка-наведи се и ще го видиш.Слабо място на ГОЛФ 2-САМОРАЗВИВА СЕ и започваш да усещаш всичко във волан. Поне 80% от това чукане във волана винаги е от там.Ама всички първо почват да сменят окачване.Дано съм ти бил полезен.2-ро в рейката има пластмасова втулка на гребена-тя също се износва аксиално-струва 3 лв. и всичко ще е ОК.
Следваща стъпка след като завиеш въпросния болт обследвай лагеруването на кормилния прът и каренцата му. Също слабо място. Много хора и пишман майстори се хвърлят да рециклират рейка и после се оказва че тропането си е останало.
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта
