Семеринг на скоростите

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Семеринг на скоростите

Мнениеот Immortal » Вто 30 май 2006 20:00


Значи имам теч на масло откъм скоростната кутия,при вътрешното каре.Казаха ми че се продавал семеринга в комплект с пластмасова тапа.Майстора е гледал на свалени скорости как я сменят и ....доста мъка е било.Каза,че имало някаква много силна пружина там и смяната е доста трудна.Прав ли е?




Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Вто 30 май 2006 21:17


Не съм наясно при тройките как е, но при двойките има такава пружина.
След като смените семеринга нареждате пружината и водещия фланец и почвате да притискате фланеца от единия край с дърводелска стега и да причуквате леко с чук от другата и притягате стегата от време на време и така постепенно набутвате фланеца по шлиците до края и натягате пружината, после слагате зегерката и тапата и сте готови.
Обаче наистина ако кутията е свалена е по-лесно.
Успех!


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Вто 30 май 2006 21:59


Човека ми каза,че и при двойките било с пружина.А наистина ли е толкова силна тази пружина :roll: Искаме да сменим семеринга без да сваляме скоростите.Дано се справим :cry:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Вто 30 май 2006 22:05


Колега да така се продава и се сменя сравнително лесно,наи вероятно маистора ти иска да ти взема повечко парички затова :wink: След като се развартят болтовете на полуоската се избива с почукване фланеца (е да има пружина ама какво от това) сменя се семерингата и се набива обратно фланеца и се слага новата тапа,това е :wink: Не виждам нищо сложно в това,па камоли да се сваля кутия за това-пълен ъпсурт :wink: Че то и за смяна на масло с маслен филтър е по лесно като е свален мотора ама някой сваля ли го :roll: По добре върви питай другаде :wink:


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Вто 30 май 2006 22:09


rusiq_24 написа: (е да има пружина ама какво от това)

Бе майстора смени пред мен на един Форд Орион и двете семеринги за няма и 20 минути,а за моя Голф вика:аааааа,тука вече е по-сложно,има една пружина дето е много яка и бля бля бля.....Затова искам и вас да питам,може ли да е голяма пречка тази пуста пружина или е нещо нормално :roll:


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Вто 30 май 2006 22:13


с подходящи инструменти е за 20-30мин


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Вто 30 май 2006 22:15


:да: точно :wink:


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Мнениеот landwarrior » Сря 31 май 2006 0:47


да не става въпрос за другия семеринг който е на маховика(мисля че така се казваше ) че на моя голф от там омасляваше и работата си е като смяна на феродов диск -ако не капе много не се занимавай -чак когато сменяваш диска

иначе на повечето коли другия семеринг се сменява лесно -вадиш полуоската и сменяваш :lol:


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Сря 31 май 2006 0:52


Имай на предвид само , че биват два вида едните само се набиват,а другите под гумените тапи има зегерка ,да не направите както аз със скобата за полуоски бой и като падна зегерката вътре в деференциала и разглобяване на цялата кутия,ама я извадих де :oops: предполагам всеки знае как се разглобява 5 степенна кутия/из основи/ама на ,кой да ми каже ,че имало зегерка,сега аз ти казвам на теб да знаеш да не направиш същата грешка!Успех с ремонта и с майстора......! :l


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Сря 31 май 2006 6:50


didkoltd написа:Имай на предвид само , че биват два вида едните само се набиват,а другите под гумените тапи има зегерка

Продавала се комплект - семеринг,зегерка,тапа.Значи трябва да внимаваме със зегерката :roll: Да я извадим,а не да я бутнеме в диференциала,нали?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 137 госта