Семеринг на скоростите
- Immortal
- Мнения: 435
- Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Семеринг на скоростите
Значи имам теч на масло откъм скоростната кутия,при вътрешното каре.Казаха ми че се продавал семеринга в комплект с пластмасова тапа.Майстора е гледал на свалени скорости как я сменят и ....доста мъка е било.Каза,че имало някаква много силна пружина там и смяната е доста трудна.Прав ли е?
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Не съм наясно при тройките как е, но при двойките има такава пружина.
След като смените семеринга нареждате пружината и водещия фланец и почвате да притискате фланеца от единия край с дърводелска стега и да причуквате леко с чук от другата и притягате стегата от време на време и така постепенно набутвате фланеца по шлиците до края и натягате пружината, после слагате зегерката и тапата и сте готови.
Обаче наистина ако кутията е свалена е по-лесно.
Успех!
След като смените семеринга нареждате пружината и водещия фланец и почвате да притискате фланеца от единия край с дърводелска стега и да причуквате леко с чук от другата и притягате стегата от време на време и така постепенно набутвате фланеца по шлиците до края и натягате пружината, после слагате зегерката и тапата и сте готови.
Обаче наистина ако кутията е свалена е по-лесно.
Успех!
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Колега да така се продава и се сменя сравнително лесно,наи вероятно маистора ти иска да ти взема повечко парички затова
След като се развартят болтовете на полуоската се избива с почукване фланеца (е да има пружина ама какво от това) сменя се семерингата и се набива обратно фланеца и се слага новата тапа,това е
Не виждам нищо сложно в това,па камоли да се сваля кутия за това-пълен ъпсурт
Че то и за смяна на масло с маслен филтър е по лесно като е свален мотора ама някой сваля ли го
По добре върви питай другаде 





- Immortal
- Мнения: 435
- Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
rusiq_24 написа: (е да има пружина ама какво от това)
Бе майстора смени пред мен на един Форд Орион и двете семеринги за няма и 20 минути,а за моя Голф вика:аааааа,тука вече е по-сложно,има една пружина дето е много яка и бля бля бля.....Затова искам и вас да питам,може ли да е голяма пречка тази пуста пружина или е нещо нормално

- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
да не става въпрос за другия семеринг който е на маховика(мисля че така се казваше ) че на моя голф от там омасляваше и работата си е като смяна на феродов диск -ако не капе много не се занимавай -чак когато сменяваш диска
иначе на повечето коли другия семеринг се сменява лесно -вадиш полуоската и сменяваш
иначе на повечето коли другия семеринг се сменява лесно -вадиш полуоската и сменяваш

- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Имай на предвид само , че биват два вида едните само се набиват,а другите под гумените тапи има зегерка ,да не направите както аз със скобата за полуоски бой и като падна зегерката вътре в деференциала и разглобяване на цялата кутия,ама я извадих де
предполагам всеки знае как се разглобява 5 степенна кутия/из основи/ама на ,кой да ми каже ,че имало зегерка,сега аз ти казвам на теб да знаеш да не направиш същата грешка!Успех с ремонта и с майстора......! :l

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 137 госта