Здравейте колеги,
Имам вапрос на които немога да си отговоря сам!!!
Дайте ми идея от къде може да ми се пълни маслото с бензин, при положение че бензиновата помпа е сменена?
Възможно ли е да е от карборатора защото само по него съм правил насройки и съм сменял части.А до скоро се давеше на бензин предимно сутринкогато е студено, които проблем още несъм решил нацяло.
Проблем с карборатор 2Е2 на голф2
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с карборатор 2Е2 на голф2
Точно кабруратора е причината и по-точно късното и непълно отваряне на въздушната клапа. Причините може да са от загуба на вакуум, механични или електрически. Трябва да се прегледат всички механизми, вакуумни и ел. връзки и компоненти, които имат отношение към управлението на въздушната клапа.
- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с карборатор 2Е2 на голф2
ако е от карбуратора трябва да погорва доста бенз, пък и да изпушва черничко!
- silvers
- Мнения: 77
- Регистриран на: Вто 28 сеп 2010 16:35
- Автомобил: MK3 2.0 16v
- Двигател: ABF
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с карборатор 2Е2 на голф2
След доста разиграване разбрах само че още един вакум регулатор не ми работи и тои е този които ми отваря въздушната клапа и се намира горе в дясно отпред (черен на цвят с един гергелек отпред които се регулира на рака) след като я запля на судено. А що се отнася до черния пушек го има само когато е много студено и колата започва да се дави от бензин. Незнам и как да си регулирам колко отворена да остава дроселовата клапа на първа камера на безина но ми държи високи обороти а лостовата система на гаста е освободена оборотите са около 1100-1150
- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с карборатор 2Е2 на голф2
точно когато се дави с бензин тогава започва да се смесва с маслото, тъй като не може да го изгори всичкия. Колкото до клапата на смукача трябва да я види някой майстор, защото тези регулировки са по-прецизни!
- EasEr
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пет 02 дек 2011 20:42
- Автомобил: 1990 VW GOLF 2
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Проблем с карборатор 2Е2 на голф2
колега абсол същия проблем и при мене
купих комплект за ремонт на карба ( уплатнения ) смених из4истих но резултата е същия !
при мене карба е pierburg 2E Пуши яко отзад дави се на бензин
ужас е
и то само когато е студено, чакам 5 - 10 мин да загрее и после си бачка перфектно но гори като камион
сега търся смукач защото при мене е стягано много и се га съм без смукач ..

купих комплект за ремонт на карба ( уплатнения ) смених из4истих но резултата е същия !

при мене карба е pierburg 2E Пуши яко отзад дави се на бензин


и то само когато е студено, чакам 5 - 10 мин да загрее и после си бачка перфектно но гори като камион

сега търся смукач защото при мене е стягано много и се га съм без смукач ..
- silvers
- Мнения: 77
- Регистриран на: Вто 28 сеп 2010 16:35
- Автомобил: MK3 2.0 16v
- Двигател: ABF
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с карборатор 2Е2 на голф2
Кколеги може ли някои да ми каже размерите на стержана на капсулата. Имам в превид малкия стржан ( то е като похлупаче на иглата на капсулата на смукача) който избутва дългия стержан на смукача защото сега разбрах от баща ми че го е загубил и е правил друго но не е сигурен за дължината му.
Мисля че именно там ми е проблема. ако го реша ще пиша задължително.
Благодаря ви предварително!!!
Колеги смятам да опитам да реша този малък проблем с черното чудо за регулатора на въздуха с електромагнит и време реле със закъснение от 2 или 20 секунди след развъртане на мотора, за да видя дали ще стане да го направя така ако стане ще пиша и ще направя снимки.
Мисля че именно там ми е проблема. ако го реша ще пиша задължително.
Благодаря ви предварително!!!
Колеги смятам да опитам да реша този малък проблем с черното чудо за регулатора на въздуха с електромагнит и време реле със закъснение от 2 или 20 секунди след развъртане на мотора, за да видя дали ще стане да го направя така ако стане ще пиша и ще направя снимки.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта