Проблем с карборатор 2Е2 на голф2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
silvers
Мнения: 77
Регистриран на: Вто 28 сеп 2010 16:35
Автомобил: MK3 2.0 16v
Двигател: ABF
Местоположение: Бургас

Проблем с карборатор 2Е2 на голф2

Мнениеот silvers » Нед 23 дек 2012 16:20


Здравейте колеги,
Имам вапрос на които немога да си отговоря сам!!!
Дайте ми идея от къде може да ми се пълни маслото с бензин, при положение че бензиновата помпа е сменена?
Възможно ли е да е от карборатора защото само по него съм правил насройки и съм сменял части.А до скоро се давеше на бензин предимно сутринкогато е студено, които проблем още несъм решил нацяло.




Потребителски аватар
anrus
Мнения: 909
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
Двигател: RF-1988 и 1P-1991
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Проблем с карборатор 2Е2 на голф2

Мнениеот anrus » Чет 03 яну 2013 18:56


Точно кабруратора е причината и по-точно късното и непълно отваряне на въздушната клапа. Причините може да са от загуба на вакуум, механични или електрически. Трябва да се прегледат всички механизми, вакуумни и ел. връзки и компоненти, които имат отношение към управлението на въздушната клапа.


Потребителски аватар
teddy
Мнения: 716
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
Автомобил: golf 4
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Проблем с карборатор 2Е2 на голф2

Мнениеот teddy » Чет 03 яну 2013 21:03


ако е от карбуратора трябва да погорва доста бенз, пък и да изпушва черничко!


Потребителски аватар
silvers
Мнения: 77
Регистриран на: Вто 28 сеп 2010 16:35
Автомобил: MK3 2.0 16v
Двигател: ABF
Местоположение: Бургас

Re: Проблем с карборатор 2Е2 на голф2

Мнениеот silvers » Пет 04 яну 2013 9:07


След доста разиграване разбрах само че още един вакум регулатор не ми работи и тои е този които ми отваря въздушната клапа и се намира горе в дясно отпред (черен на цвят с един гергелек отпред които се регулира на рака) след като я запля на судено. А що се отнася до черния пушек го има само когато е много студено и колата започва да се дави от бензин. Незнам и как да си регулирам колко отворена да остава дроселовата клапа на първа камера на безина но ми държи високи обороти а лостовата система на гаста е освободена оборотите са около 1100-1150


Потребителски аватар
teddy
Мнения: 716
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
Автомобил: golf 4
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Проблем с карборатор 2Е2 на голф2

Мнениеот teddy » Пет 04 яну 2013 18:38


точно когато се дави с бензин тогава започва да се смесва с маслото, тъй като не може да го изгори всичкия. Колкото до клапата на смукача трябва да я види някой майстор, защото тези регулировки са по-прецизни!


Потребителски аватар
EasEr
Мнения: 119
Регистриран на: Пет 02 дек 2011 20:42
Автомобил: 1990 VW GOLF 2
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Проблем с карборатор 2Е2 на голф2

Мнениеот EasEr » Пет 04 яну 2013 19:28


колега абсол същия проблем и при мене :shock

купих комплект за ремонт на карба ( уплатнения ) смених из4истих но резултата е същия ! :lol:

при мене карба е pierburg 2E Пуши яко отзад дави се на бензин :screwy ужас е :lol:
и то само когато е студено, чакам 5 - 10 мин да загрее и после си бачка перфектно но гори като камион :talk:
сега търся смукач защото при мене е стягано много и се га съм без смукач ..


Потребителски аватар
silvers
Мнения: 77
Регистриран на: Вто 28 сеп 2010 16:35
Автомобил: MK3 2.0 16v
Двигател: ABF
Местоположение: Бургас

Re: Проблем с карборатор 2Е2 на голф2

Мнениеот silvers » Нед 06 яну 2013 13:58


Кколеги може ли някои да ми каже размерите на стержана на капсулата. Имам в превид малкия стржан ( то е като похлупаче на иглата на капсулата на смукача) който избутва дългия стержан на смукача защото сега разбрах от баща ми че го е загубил и е правил друго но не е сигурен за дължината му.
Мисля че именно там ми е проблема. ако го реша ще пиша задължително.
Благодаря ви предварително!!!

Колеги смятам да опитам да реша този малък проблем с черното чудо за регулатора на въздуха с електромагнит и време реле със закъснение от 2 или 20 секунди след развъртане на мотора, за да видя дали ще стане да го направя така ако стане ще пиша и ще направя снимки.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта