Проблем с акумулатора?Голф 2?Нещо го точи.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Проблем с акумулатора?Голф 2?Нещо го точи.
Имам следният проблем.Колата е голф 2ка 89'та.Акумулатора е чисто нов на 4-5месеца FIAAM(не съм сигурен за правописа) 45Ah,720A стартов ток(мисля че беше толкова,водеше се подсилен).Имам музика,малко светлинки из купето и централно.Музиката съм си я направил с моя инсталация и копче за вкл/изкл.Понеже нямам качественно CD сега.Захранването минава през копче и щом го щракна тока към CD-то спира и самото CD спира и усилвателя.Замасен е както трябва.Значи CD-то се изключва от листата.Светлините в купето също са през копче(друго) и съответно и те не са виновни.Остава само едно Централно.Взимам + от акумулатора директно и - от копчето на шофьорската врата.Там където го взимам да не би да не е редно?Да не би нещо там да замасява кофти и ...?Динамото ми работи.Зарежда на 13.7 при запален двигател,парно и ксенон.Някакви идеи?
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Проблем с акумулатора?Голф 2?Нещо го точи.
Колега просто хвани мултицета,включи на обхват 20А за да премериш утечката без консуматори.Спорно е какво трябва да отчетеш като ток,зависи от консумацията на аларма и централно.По натам махай предпазителите един по един и дебни кога утечката ще изчезне.За усилвателя е важно предпазителя да е до плюсовата клема на акумулатора,за да не се подпали дебелия му плюсов кабел.Също провери заряда с консуматори при 2500 оборота.13.7В "малеят" според мен.
P.S. Не пали колата ако мериш утечка,ще погребеш мултицета!
P.S. Не пали колата ако мериш утечка,ще погребеш мултицета!
Re: Проблем с акумулатора?Голф 2?Нещо го точи.
Премери и с музика и парно.
Може да се окаже ,че зарежда малко.
Може да се окаже ,че зарежда малко.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с акумулатора?Голф 2?Нещо го точи.
С музика на максимум и всички консуматори на оборот е 13.4,но такъв случей е рядкост.Освен ще меря за утечки.
Инсталацията е ток.Бушона е 40A на 8 сантиметра след + на акумулатора.Минуса е на купето отзад до амортесьора.Всички кабели са калайдисани и прочие.
Инсталацията е ток.Бушона е 40A на 8 сантиметра след + на акумулатора.Минуса е на купето отзад до амортесьора.Всички кабели са калайдисани и прочие.
Re: Проблем с акумулатора?Голф 2?Нещо го точи.
Ако на високи обороти е 13.4 ,значи на празен ход пада още.
Според мен е малко.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=1&t=107807&hilit=%D0%B8%D0%B4%D0%B5+%D0%B7%D0%B8%D0%BC%D0%B0+%D0%B0%D0%BB%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80
Според мен е малко.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=1&t=107807&hilit=%D0%B8%D0%B4%D0%B5+%D0%B7%D0%B8%D0%BC%D0%B0+%D0%B0%D0%BB%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80
- butsefal
- Мнения: 814
- Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
- Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
- Двигател: RP AFN
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Проблем с акумулатора?Голф 2?Нещо го точи.
и на мен ми се струва малко напрежението, хвани някой познат жичкаджия да премери с амперклещи и да ти каже какво става... волтажа понякога не е достатъчно определение...
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с акумулатора?Голф 2?Нещо го точи.
Ще погледна алтернатаро за износени четки и ще сложа един допълнителен + от алтернатора до + на акумулатора от типа 16-25 квадрата
ЕДИТ:
Ейсега слезнах да замеря колата.
+ на алтернатор и - на акумулатор - на 800-900 оборота без консумация 14.01 с консумация(музика,ксенон,диоди и парно 13.69)
+ на акумулатора и - на акумулатора - на 800-900 оборота без консумация 13.67,с консумация*същата* пада на 12.98.
Ясно защо акумулатора падна супер бързо,въпреки че при закупуването ми колата ми показа 14.1 заряд,но явно се е скапало.Клемите ми са ужасни и ще сменя и тях.Ще пусна също така още 1 кабел от алтернатора и ще го отворя за смяна на четки и прочие.Ще зачистя и около масите по-добре,защото видях,че е замърсено.
Тези дни ще пиша пак.
ЕДИТ:
Ейсега слезнах да замеря колата.
+ на алтернатор и - на акумулатор - на 800-900 оборота без консумация 14.01 с консумация(музика,ксенон,диоди и парно 13.69)
+ на акумулатора и - на акумулатора - на 800-900 оборота без консумация 13.67,с консумация*същата* пада на 12.98.
Ясно защо акумулатора падна супер бързо,въпреки че при закупуването ми колата ми показа 14.1 заряд,но явно се е скапало.Клемите ми са ужасни и ще сменя и тях.Ще пусна също така още 1 кабел от алтернатора и ще го отворя за смяна на четки и прочие.Ще зачистя и около масите по-добре,защото видях,че е замърсено.
Тези дни ще пиша пак.
- butsefal
- Мнения: 814
- Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
- Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
- Двигател: RP AFN
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Проблем с акумулатора?Голф 2?Нещо го точи.
като си смениш клемите ги зачисти хубаво и ги намажи с грез.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Проблем с акумулатора?Голф 2?Нещо го точи.
Допълнителният проводник да е директно от Алтернатора до Акумулатора(без да минава през Стартера) ! 

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с акумулатора?Голф 2?Нещо го точи.
Сега с колегата се заговорихме за този проблем и от неговите приказки установих следното...което е и вярно като се замисля.
А то е :
Генератора е голям източник на електро енергия.По свое му дори и на новите коли слагат кабели от типа 8мм2,или 10мм2.В момента моят е 8мм2,поне така ми изглежда.Ако прокарам още един 4/8мм2,може да се каже ,че удвоявам количеството ел.енергия която може да достигне до акумулатора-> при авария и евентуален пик на алтернатора,ще "вдигна" всичко във въздуха.Ако прокарам само 1 кабел,проблема няма да се реши,защото лошата маса остава ФАКТ!Последва и историята за неговата кола,защото и той имаше същият проблем макар и с кола марка ВОЛВО.Оказа се лоша маса.Снощи като гледах моята,определено не беше от най-добрите.Тези дни ще замерим за евентуална консумация на някоя джаджа в колата и ако резултата е ,че консумацията е приблизително равна на 0,тогава проблема е в масата или плюса.
Закупени части: (предполагам утре ще ги взема)
1бр,четки с реле(15-20лв са по магазините,по-добре директно да ги сменя).
1 кабел 16мм2 за маса
1 кабел 8мм2 за плюс,който минава през алтернатора(ще сменям оригиналният).
А то е :
Генератора е голям източник на електро енергия.По свое му дори и на новите коли слагат кабели от типа 8мм2,или 10мм2.В момента моят е 8мм2,поне така ми изглежда.Ако прокарам още един 4/8мм2,може да се каже ,че удвоявам количеството ел.енергия която може да достигне до акумулатора-> при авария и евентуален пик на алтернатора,ще "вдигна" всичко във въздуха.Ако прокарам само 1 кабел,проблема няма да се реши,защото лошата маса остава ФАКТ!Последва и историята за неговата кола,защото и той имаше същият проблем макар и с кола марка ВОЛВО.Оказа се лоша маса.Снощи като гледах моята,определено не беше от най-добрите.Тези дни ще замерим за евентуална консумация на някоя джаджа в колата и ако резултата е ,че консумацията е приблизително равна на 0,тогава проблема е в масата или плюса.
Закупени части: (предполагам утре ще ги взема)
1бр,четки с реле(15-20лв са по магазините,по-добре директно да ги сменя).
1 кабел 16мм2 за маса
1 кабел 8мм2 за плюс,който минава през алтернатора(ще сменям оригиналният).
Re: Проблем с акумулатора?Голф 2?Нещо го точи.
От тоци не разбирам,но с няма да увеличиш тока с по-дебел кабел.
Просто няма да има загуби от повишеното съпротивление,което е +.
Просто няма да има загуби от повишеното съпротивление,което е +.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с акумулатора?Голф 2?Нещо го точи.
А при евентуален пик на алтернатора,при размер на кабела 8 мм2(стандартен) и 8мм2+прекаран от мен 8мм2,колко мм2 става?Откъде ще мине повече ток ,от 8мм или от 16мм2?Според теб от кой тип вързване ще стане по-голямата беля?
Re: Проблем с акумулатора?Голф 2?Нещо го точи.
Проблема е евентуално окъсяване,при което и 8 квадрата кабел са повече от достатъчни да се запалиш.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с акумулатора?Голф 2?Нещо го точи.
Да но 16 са още по-голям шанс.Просто ще сменя кабела,без да пускам допълнителен.Ще се калайдиса и направи както си му е реда,ама в тоз сняг сега (puke)
ЕДИТ:Ейсега си размърдах клемите и взе да зарежда от динамо 14.01 на акумулатор 13.98
Знаех си ,че те са един от проблемите.При по-голямо натоварване не могат да смогнат,заради явно лош контакт и те така...
ЕДИТ:Ейсега си размърдах клемите и взе да зарежда от динамо 14.01 на акумулатор 13.98

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: mrsch66 и 40 госта