Километража се побърка

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
DeeMoV
Мнения: 187
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Километража се побърка

Мнениеот DeeMoV » Пон 24 апр 2006 19:56


Кажете какво да правя преди няколко дена километража се побърка.Както си карам супер бавно с най-много 30-40 поглеждам километража и гледам че пише около 100 :lol: Давам малко газ и стрелката с бясна скорост се придвижва нагоре докато опре в ограничителя :lol: От тогава почти всеки път е така,само от време на време се оправя и показва колкото тряба.Какво да правя къде е проблема в жилото ли ? в километража ли ? Оборотомера и останалите уреди работят добре,дори брояча за изминатите километри работи точно :shock




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Вто 25 апр 2006 9:14


А с трептения ли ти отчита?В смисъл показва например 80-100!


Потребителски аватар
DeeMoV
Мнения: 187
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот DeeMoV » Вто 25 апр 2006 9:49


Да с трептения не толкова големи чак 80-100 но се вижда че стрелката трепти не е както преди :roll:


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Вто 25 апр 2006 10:16


Ако не си отварял километража незнам дали ще успея да ти го обясня.Жилото влиза в едно тяло на което е закрепен магнитен пръстен.Над пръстена на много малко разстояние стои алуминиева чашка(диск) към която пък е скрепена оста на стрелката на скоростомера.Понеже "тялото" с магнита е закрепено към външният корпус на километража чрез една месингова втулка,с течение на времето(изминати хил.км) тя се изхабява.Появява се такъв луфт,че вече го няма "много малкото разстояния" между магнита и диска и те вече започват да се опират(става фрикция).Едно от решенията е да се "причука" леко с център Ф-то върху,което е нанизана втулката,с цел да се "обере" луфта.Като разглобиш километража ще видиш има ли луфт в тялото с магнита в което влиза жилото.Целта е хем да се върти лесно,хем да няма почти никакъв луфт.Така ти го обясних,че......



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта