Полуоска,каре или лагер?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
papani
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 14 сеп 2008 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Франция

Полуоска,каре или лагер?

Мнениеот papani » Нед 07 мар 2010 0:43


Здравейте,
Искам да попитам нещо,свързано с моя голф3 1.8,някой които има повече опит да сподели,че аз не съм от тези точно в тази ситуация.
Преди 1 седмица чукнах леко дясната джанта в един бурдюр(на един завой,сутринта беше заледено,стъпах на една пешеходна пътека и така) скоростта не беше висока,но от тогава проблеми.Когато завивам на ляво,т.е на пълен ляв полуоската опира в купето,и издава много сериозен звук.Колата върви няма други проблеми,обаче когато нещо не е добре ме дразни мен.Незнам дори и колко е опасно и какво всъщност е.Сега от 2 дена запозна и да се чува и когато карам с по висока скорост над 120км,нещо като лагер,на мен така ми се струва.Въпроса ми е от какво може да се дължи това?Намерих страхотен линк как се сменя каре тук във форума,ако е това мисля че ще се справя и сам на бойното поле.Има ли начин да разбера какво точно е или трябва да се свали цялато полуоска и да се види.
Тук съм заснел,и се вижда точно как се търка полуоската http://i48.tinypic.com/16a5e86.jpg ам и още нещо когато я вдигнах на крик,за да вида какво точно може да е,и свалих джантата,при пълен ляв не опираше,а когато я пусна отново на земята проблема се връща.
Благодаря предварително :D
(надявам се този линк да работи)

Последна промяна от papani на Нед 07 мар 2010 15:31, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
alex929
Мнения: 311
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Полуоска,каре или лагер?

Мнениеот alex929 » Нед 07 мар 2010 12:45


Първо оправи линка за да се види какво си снимал.Може да имаш крив носач,накрайник,шенкел и за това да опира.


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: Полуоска,каре или лагер?

Мнениеот Lifeguard » Нед 07 мар 2010 13:33


колега имах същата случка с бордюр и почти на 100% съм сигурен,че имаш крив носач и за тва ти опира полуоската в купето при завой,носача е мръднал,но дано не е поддала и полуоската.при мен така се получи-крив носач,полуоска,кормилна щанга,че дори и магарето се оказа мръднало малко от удара,ужас!а тва,че не опира колата като е на крик е щото пада гумата с полуоската надолу и тогава няма как.ако ти тресе на волана или ако ти бие на педала на спирачките може и да е полуоска.ако е каре ще се усеща на завой едно ситно чукане.за лагер-заслушай се дали е почнал да вие при по висока скорост,но първите неща,които изредих са по вероятни според мен...успех! :wink:


Потребителски аватар
papani
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 14 сеп 2008 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Франция

Re: Полуоска,каре или лагер?

Мнениеот papani » Нед 07 мар 2010 15:36


Носача не се вижда да е крив поне на пръв поглед.А мога ли да карам така,и какви са опасностите ако го карам или трябва да го карам на сервиз...отново.Ако е носач знам какво се случва когато се счупи,на едно Ауди се счупи в движение,и е опасно особено когато си ти в колата хихи :D а ако е карето? или лагер


zdravko_jett
Мнения: 1871
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Полуоска,каре или лагер?

Мнениеот zdravko_jett » Нед 07 мар 2010 16:55


колега не че разбирам много амами се струва от снимката че носача е леко изпъкнал нагоро може само така д ами се вижда, деругото което забелязвам е тампончето на биалетката маи и там нещо не е наред така ми се струва, също забелязах и че полуоската по средата е остъргана, вдигни колата на крик провери за луфтове по гумата, огледай е на канал ако не си го направил вече де


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: Полуоска,каре или лагер?

Мнениеот Lifeguard » Нед 07 мар 2010 18:16


носача повечето пъти не се вижда дали е крив.и моя не се виждаше,ама хич и аз така като теб си виках,ама....както казва колегата горе се вижда едно издуване,носача прави корем дето се вика,трудно се забелязва,особено от неспециалист.но няма от какво друго да е.иначе сега ти е нарушена сходимостта и ще ти дърпа волана сега на някъде,ще ти опира полуоската и ще трие.така тя ще почне да бие...загледай се в разстоянието между гумата и калника,от страната на удара сигурно е по-малко в сравнение с другата страна,демек гумата е по-събрана към купето.


Потребителски аватар
time1987
Мнения: 149
Регистриран на: Съб 04 юли 2009 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: montana

Re: Полуоска,каре или лагер?

Мнениеот time1987 » Сря 10 мар 2010 21:07


колега кво и е било


Потребителски аватар
papani
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 14 сеп 2008 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Франция

Re: Полуоска,каре или лагер?

Мнениеот papani » Сря 10 мар 2010 22:47


Ако трябва да честен,нямах никакво време тази седмица за да гледам какво става с голфа счупен....а той върви както винаги и никога не оставя собсвеника си на пътя :D Веднага когато имам новини ще споделя за да бъдем полезни на другите хора от форума :D


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: Полуоска,каре или лагер?

Мнениеот Lifeguard » Чет 11 мар 2010 0:29


papani написа:Ако трябва да честен,нямах никакво време тази седмица за да гледам какво става с голфа счупен....а той върви както винаги и никога не оставя собсвеника си на пътя :D Веднага когато имам новини ще споделя за да бъдем полезни на другите хора от форума :D

волана сигурно ти дърпа на някъде обаче? :roll:


Потребителски аватар
maksi
Мнения: 199
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 14:21
Автомобил: VW Touran
Двигател: AZV
Местоположение: Радомир
Контакти:

Re: Полуоска,каре или лагер?

Мнениеот maksi » Чет 11 мар 2010 0:45


Само аз ли имам чувството,че това дето стърже е всичко друго,но не и полуоска? :049:


Потребителски аватар
time1987
Мнения: 149
Регистриран на: Съб 04 юли 2009 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: montana

Re: Полуоска,каре или лагер?

Мнениеот time1987 » Чет 11 мар 2010 0:46


ами ?


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: Полуоска,каре или лагер?

Мнениеот Lifeguard » Чет 11 мар 2010 1:09


maksi написа:Само аз ли имам чувството,че това дето стърже е всичко друго,но не и полуоска? :049:

това дето стърже при пълен завой със сигурност е полуоска и то се вижда най-малкото от снимката.ама айде кажи си мнението,че ни е интересно да чуем майсторе mhihi


Потребителски аватар
maksi
Мнения: 199
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 14:21
Автомобил: VW Touran
Двигател: AZV
Местоположение: Радомир
Контакти:

Re: Полуоска,каре или лагер?

Мнениеот maksi » Чет 11 мар 2010 9:59


Като гледам в колко часа съм писал мнението сам си разбирам,че съм писал глупости :oops:
Но по въпроса...щом не бие волана,значи не си изкривил полуоската,което е добре.Когато караш над 120 и стърженето го има изключи от скорост.Ако продължава не е и каре.Лагера е малко вероятно,защото изместването е доста.Ако това изместване се дължи на лагера,то същият е трябвало да се счупи вече...
По метода на изключването май остана носач.Последиците може да са доста.Най-малкото от който е дърпането на волана на една страна.При така изкривената полуоска нищо чудно да има напрежение и по лагера.Носача може да е изместил много малко,но в случая и милиметрите са важни :да:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 81 госта