за рейката на Г2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

за рейката на Г2

Мнениеот hristian37 » Чет 20 апр 2006 10:56


Пичове, здравейте. Първо искам да ви питам толкова ли са здрави тези голфове- карем го ве4е 6та година - по предницата не съм сменял нищо, съеденителя също не съм го сменял, а съм минал 120х.км.????? Но от известно време имам неприятно тропане отпред което го усещам във волана. След обстоен преглед смених шарнирите и тампоните на макферсона.тампони сложих марка ИНА от пасат-един майстор ми каза 4е били по здрави????Тропането остана от какво може да е???? нямам стабилизираща щанга. Вътрешните и външните накрайници са здрави.Вече се съмнявам в рейката. Как да разбера? Страшно ме дразни. Тампоните на носачите стщо са здрави- няма напуквне :evil: :x




hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пет 21 апр 2006 13:26


никой ли не знае? :shock


Потребителски аватар
Bob.Baev
Мнения: 1150
Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bob.Baev » Пет 21 апр 2006 14:17


а джантите гледа ли ги дали са криви?
не претендирам за компетентност, но при мен имаше същото чукане и след изправянето на едната предна джанта всичко заспа.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13543
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 21 апр 2006 20:26


hristian37 написа:никой ли не знае? :shock

Вътре в рейката от дясната страна има 1 ябълка завършваща с дълга шпилка с резба. Намира се под маншона. Тя също се разбива.Даже започва да припуква понякога.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пет 21 апр 2006 21:10


kris11 написа:
hristian37 написа:никой ли не знае? :shock

Вътре в рейката от дясната страна има 1 ябълка завършваща с дълга шпилка с резба. Намира се под маншона. Тя също се разбива.Даже започва да припуква понякога.

И мойта е разбита там, но още не съм я правил... Вдигаш на крик и проверяваш дали има някаква хлабина и ще разбереш дали е от там :wink:


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Пет 21 апр 2006 22:22


първо стегни със един шестограм болта на волана в купето.намира се под пластмасовата кора кадето са лостчетата на мигачите и чистачките.Кората не се сваля-има си дупка-наведи се и ще го видиш.Слабо място на ГОЛФ 2-САМОРАЗВИВА СЕ и започваш да усещаш всичко във волан. Поне 80% от това чукане във волана винаги е от там.Ама всички първо почват да сменят окачване.Дано съм ти бил полезен.2-ро в рейката има пластмасова втулка на гребена-тя също се износва аксиално-струва 3 лв. и всичко ще е ОК.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Съб 22 апр 2006 9:16


SMEL написа:първо стегни със един шестограм болта на волана в купето.намира се под пластмасовата кора кадето са лостчетата на мигачите и чистачките.Кората не се сваля-има си дупка-наведи се и ще го видиш.Слабо място на ГОЛФ 2-САМОРАЗВИВА СЕ и започваш да усещаш всичко във волан. Поне 80% от това чукане във волана винаги е от там.Ама всички първо почват да сменят окачване.Дано съм ти бил полезен.2-ро в рейката има пластмасова втулка на гребена-тя също се износва аксиално-струва 3 лв. и всичко ще е ОК.

Следваща стъпка след като завиеш въпросния болт обследвай лагеруването на кормилния прът и каренцата му. Също слабо място. Много хора и пишман майстори се хвърлят да рециклират рейка и после се оказва че тропането си е останало.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Нед 23 апр 2006 16:04


каретата са здрави, тов го гледах пръта и лагерите му също,обяснете каде е тази ябълка на рейката, необходимо ли е свалянето на рейката и също за втулката на гребена?


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Нед 23 апр 2006 19:15


рейката се сваля,за да се смени пластмасовата втулка.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13543
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 25 апр 2006 15:03


A пък , крепежа от лугата никак не е клеясал и си е живо удоволствие развиването



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта