Като загрее,губи мощност?! - Решено

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Slayera
Мнения: 436
Регистриран на: Съб 10 дек 2005 0:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Като загрее,губи мощност?! - Решено

Мнениеот Slayera » Пон 17 апр 2006 20:11


Като е студена колата е супер пъргава и не дава да и се даде газ,но като достигне оптимална темперетура имам чувството,че губи мощност,тоест набира по-бавно.оборотите са си стабилни,но някакси става по тромава :roll:
ползвах търсачката но нищо конкретно не можах да открия,видях различни мнения и не разбрах точно какъв е проблема :(
дали е от катализатора,дали от инжекциона или какво?
и на какъв майстор да ходя :?

Последна промяна от Slayera на Сря 26 апр 2006 20:49, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Пон 17 апр 2006 20:23


абе и при мен е така, аз си го обяснявам. че маслото като се загрее става още по-рядко и се губи компресия , щото уплътняването е по-лошо


kojcho
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kojcho » Пон 17 апр 2006 20:42


мерете компресия на студено и топло и после мислете как ще си правите моторите


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 17 апр 2006 22:03


Ако маслото е скапано, може при високи температури да изтънява тъй като не отдава достатъчно бързо топлината и от това колата да се усеща по тромава. А може и наистина да е от двигателя. Но прецаканите двигатели по принцип като са студени тресат, като се стоплят работят по добре, тъй като се разширява метала от по високота температура и луфтовете, ако има такива, се уплътняват частично.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 17 апр 2006 22:13


вариантите са 2:
1.кьопав датчик за температурата на охл.течност.
2.ламбда сонда.

провери си тия неща... :D


Потребителски аватар
Slayera
Мнения: 436
Регистриран на: Съб 10 дек 2005 0:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Slayera » Вто 18 апр 2006 9:10


vaskoto1 написа:вариантите са 2:
1.кьопав датчик за температурата на охл.течност.
2.ламбда сонда.

провери си тия неща... :D


дам и аз си мислех,че е нещо от тоя тип,защото това се случва напоследък в топлото време и като се набия в някое задръстване :x
иначе като е по-студено навън нямам проблеми.а и като позагрее,гледам че антифриза се качва над max,ама това май си е нормално :roll:


Потребителски аватар
turbogti
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот turbogti » Сря 19 апр 2006 8:53


Нормално е антифризът да ти се качва над макс на загрял мотор, за това го дават да се гледа сутрин на добре изстинала кола. А иначе си виж нещата, които ти е казал Ваското. Възможно е да е от тях и докато колата е студена компютърът да получава вярна информация, за да образува сместа за студен мотор, а после някой от датчиците да го шашка. Имах подобен проблем с ACE 2.0 16V на Ауди. Смених ламбда сондата и колата фръкна. :)
Успех!


martins
Мнения: 85
Регистриран на: Нед 13 ное 2005 21:35
Автомобил: Vw Vento
Двигател: 1.8 ABS 1992
Местоположение: Пловдив

Мнениеот martins » Сря 19 апр 2006 15:13


И мойта е така макар че едвам се усеща но според мен тва се дължи на автоматичния смукач /може и да бъркам/. И по принцип като се кара на газ автомобилът върви повече като му се подава студен въздух, но съответно се покачва и разхода значително.


Потребителски аватар
Slayera
Мнения: 436
Регистриран на: Съб 10 дек 2005 0:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Slayera » Чет 20 апр 2006 16:02


днес установих,че губи мощност след 92 градуса на маслото :shock преди това всичко си е ОК
във вторник ще ходя на диагностика да видя за какво става въпрос :roll:

edit: нямам АГУ


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Чет 20 апр 2006 20:23


добре де , с какво масло си 5, 10, 15,
?
ипри по-стари коли се получва по-лошо уплътнение от по-рядкото масло
за зимата е ок, но сега не е


Потребителски аватар
Slayera
Мнения: 436
Регистриран на: Съб 10 дек 2005 0:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Slayera » Чет 20 апр 2006 20:53


ами 10W40 на Valvoline :roll: но ме съмнява да е от маслото,не го е пипнало ваобще от както съм го сложил.а и днес ми се стори,че има леко претрисане на празен ход.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Чет 20 апр 2006 20:57


dude написа:добре де , с какво масло си 5, 10, 15,
?
ипри по-стари коли се получва по-лошо уплътнение от по-рядкото масло
за зимата е ок, но сега не е


С 5-10-15 се пояснява "течливоста" на маслото при ниски температури. При работна температура, примерно 90-100 градуса, и 5w40 и 15w40 би трябвало да имат сходни характеристики.

"тънките" и "дебелите" масла са лафове на майстора от съседното село Малко Поровец, но на тях им е простено, понеже са по-първични хората, ама тук да си говорим за "дебелина" на масла ... някакси невърви.


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Чет 20 апр 2006 21:05


Колега колата с катализатор ли е?
Защото при мене се наблюдаваше същия ефект. Аз също мисля че е от автоматичния смукач.
След като махнах катализатора ефекта доста намаля.
иначе единственото логично обяснение са датчиците и смукача.


Потребителски аватар
Slayera
Мнения: 436
Регистриран на: Съб 10 дек 2005 0:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Slayera » Чет 20 апр 2006 21:24


с катализатор съм,но ако е от това ще го махна.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10080
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Чет 20 апр 2006 21:47


катализатора и датчика и на мен ми се струват сред най-вероятните причини.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 64 госта