проблем с климатроника (от F на C темп. )

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
bandido
Мнения: 61
Регистриран на: Вто 17 мар 2009 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

проблем с климатроника (от F на C темп. )

Мнениеот bandido » Вто 16 мар 2010 20:33


климатроника ми взе да показва на дисплея не по целзии темп. а по фаренхаит.Някои имали представа как да го обърна на целзии.




Потребителски аватар
pedalchobaba
Мнения: 1430
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с климатроника (от F на C темп. )

Мнениеот pedalchobaba » Вто 16 мар 2010 20:56


На първо време опитай това:
При включен климатроник натискаш с единия пръст и задържаш Econ. Преди да си го пуснал, с някой друг пръст натискаш Auto.
Толкоз.

Ако обаче и дименсията на бордкомпютъра ти се е сменила, тогава процедурата е друга.


Потребителски аватар
bandido
Мнения: 61
Регистриран на: Вто 17 мар 2009 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: проблем с климатроника (от F на C темп. )

Мнениеот bandido » Сря 17 мар 2010 20:06


мерси колега ще провам и пак ще пиша ок :!: :D


Потребителски аватар
bandido
Мнения: 61
Регистриран на: Вто 17 мар 2009 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: проблем с климатроника (от F на C темп. )

Мнениеот bandido » Сря 17 мар 2010 21:58


някои има ли представа тези грешки на климатроника кажо то4но означават :

214 00
21А 00
4FА 00
4b6 00
ще сам мноооо благодарен ако някои ми каже и тожа с конт и ауто стана благодаря отножо на колегата дето ми писа за това :D :D :D :D :D :D :D :D


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: проблем с климатроника (от F на C темп. )

Мнениеот znainainai » Сря 17 мар 2010 22:32


На панела на климатроника има едно малко копче което не е осветено мъничко кръгличко като ресет бутон натисни го и ще се обърне на целзий :wink:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем с климатроника (от F на C темп. )

Мнениеот zfa159 » Пет 19 мар 2010 18:17


bandido написа:214 00
21А 00
4FА 00
4b6 00


214 -> захранващо напрежение.

21А -> (reference voltage) - виждал съм го и на други климтроници като грешка - нямам идея от какво се получава.

4FA -> Мотор за клапата за рециркулация - масово им се късат кабелите ако колата е удряна от дясно по-сериозно в областта на колонката.Също така може да е блокирал или просто да е изгорял (доста проблеми създават).Не е лошо за лятото да си го оправиш понеже иначе климатроника не е ефективен на 100% и трябва да работи доста по-дълго време за да постигне зададената температура (понеже тегли тоъл въздух от отвън вместо да доохлажда вече поохладения отвътре).Да те зарадвам - за да се свали това моторче се сваля таблото на колата и се празни фреона - иначе няма шанс да се измъкне.Пробвал съм на Пасат В5,Голф 4,Поло някакво...не става.

4b6 -> (standing time signal) - това също съм го виждал на множество по-новички климатроници и доста беше дискутирано от какво се получава - така и не стана ясно в крайна сметка.
Според скромното ми мнение 3-те грешки за напреженията имат нещо общо помежду си и то се корени в кофти ел.връзка или спукана спойка,но не съм имал много време за да изследвам подробно някой климатроник и да видя какво точно значат тези грешки,в какви режими ги записва и т.н.
Успех!


Потребителски аватар
bandido
Мнения: 61
Регистриран на: Вто 17 мар 2009 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: проблем с климатроника (от F на C темп. )

Мнениеот bandido » Съб 20 мар 2010 9:55


мерси за изчерпателната информация колега :) :) :) :) :) :)


Потребителски аватар
stefan_milk
Мнения: 179
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
Контакти:

Re: проблем с климатроника (от F на C темп. )

Мнениеот stefan_milk » Нед 21 мар 2010 10:30


znainainai написа:На панела на климатроника има едно малко копче което не е осветено мъничко кръгличко като ресет бутон натисни го и ще се обърне на целзий :wink:

:да:
Прикачени файлове
Image004.jpg


Потребителски аватар
pedalchobaba
Мнения: 1430
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с климатроника (от F на C темп. )

Мнениеот pedalchobaba » Нед 21 мар 2010 11:22


При Четворката такова ресет копче няма. То и аз в началото се почудих колегата bandido с какъв Голф е, но му прочетох менията в профила и разбрах, че е с AGN 1,8.
Та при Голф 4 смяната на дименсията на дисплея на климатроника става с Econ и Auto.


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: проблем с климатроника (от F на C темп. )

Мнениеот gancho » Нед 06 окт 2013 20:56


Да изтупам темата от прахта и да кандидатствам за археолог :mhihi
Та на въпроса: днес мои близки капарираха един Голф 4 1.9тди AJM,115кс,2000г и Климатроника изкара една грешка- 4b6-Standing Time Signal ,та питането е има ли нова яснота откъде идва?
Другото странно е,че на канали 4 и 5 от сервизния режим пак на климатроника изписва нереални +200 и повече гр.С,а пък не дава грешка за датчик външна Т ?? Но пък на таблото си показва коректната Т
п.п.Хванах,че и алтернатора не зарежда-ще са прави-четки,реле и каквото излезе.Странно,дали има връзка с първата грешка? Осв
Като оправят алтернатора ще пиша дали остава грешката!
:beer


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем с климатроника (от F на C темп. )

Мнениеот zfa159 » Нед 06 окт 2013 23:16


Грешката се получава обикновено или от клемореда или от кабела,който дава този сигнал на климатроника.Идеята е,че ой така разбира дали си запалил или не - това му е този сигнал.Ако клемореда прекъсне за момент,докато въртиш на стартер (коеот може дори да не усетиш),записва грешката. Същото важи и ако е прекъснал кабела. Никакъв проблем не е,не оказва влияние на работата му. По повод градусите - прочети го с ВАГ-ком и виж каква темп. отчтитат всичките темп. датчици, защото показанието на дисплея се формира средноаритметично. Единия датчик си е Outer temp. sensor , другия е fresh air temp. sensor (или нещо такова беше).Ако е външния,добре,сменя се лесно,ако е другия,кофти,защото е забучен на тялото с климатика и се разглобява таблото,за да се стигне до него.
:beer


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: проблем с климатроника (от F на C темп. )

Мнениеот gancho » Съб 26 окт 2013 9:55


Обещах да пиша, като има яснота. :smile
1.Грешка 4b6 след като оправиха алтернатора не се появава отново.Най-вероятно при пад на напрежението при изтощаване на аку-то или при честото откачане за зареждането му от автоджамбазина е набило тази грешка.
2.На 4 и 5 канал Т е в градуси С ,но със точка и до десета от градуса.Не бях видял мъничката точка и се подведох.Явно е по-нова версия на управлението на климатроника и показва и десети от градуса.

И едно питене-може ли управлението на климатроника на Голф 4 да се премести лесно най-горе,на мястото на нишата? Ще бъде в пъти по-удобно.
:beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 39 госта