работи като на три цилиндара
- naskoextreme
- Мнения: 120
- Регистриран на: Пон 28 дек 2009 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
работи като на три цилиндара
здравейте можели някой да ми помогне ще съм му много благодарен.значи имам голф 3 1.6 моно 94г.накрая има и газ. значи като я запаля на бензин я паля винаги и ми работи като на три цилиндара тресе целия двигател това за 30 40 секунди до една минута горе долу,после се нормализира това обаче не ми го прави постоянно,рядко,някой ако знае нека ми помогне благодаря предварително
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: работи като на три цилиндара
преди няколко дни засякох такава тема в този разде, потърсие, може да е дюза запушена така мисля, но пък щом го прави рядко и не винаги мисля да не би да зацапва някоя свещ,пробваи на газ първото палене как ще е дали ще тресе така
- naskoextreme
- Мнения: 120
- Регистриран на: Пон 28 дек 2009 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: работи като на три цилиндара
значи сменил сам:дистрибуторна капачка,палец,свещи,бубина,датчик на хол.и като сменях последно датчика на хола ми казаха че трябва да си сменя и тампона на моното то да ли има влияние в моя случай.и тая дюза ако е запушена как да я проверя колко са скапи.благодаря предварително
- величков
- Мнения: 352
- Регистриран на: Пон 23 ное 2009 19:50
- Автомобил: VW vento
- Двигател: ahu-1996
- Местоположение: СофиЯ
Re: работи като на три цилиндара
а кабелите как са 

- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: работи като на три цилиндара
Ако ти е тръгнал тампона, в началото е така, прекъсва, после почва да гърми в движение итн
Моя беше същата работа
100лв със смяната преди 4-5м


- silver bird
- Мнения: 94
- Регистриран на: Нед 25 фев 2007 19:05
- Автомобил: Golf - Rover
- Двигател: 1.8 ABC - 400tdi
- Местоположение: Казанлък
Re: работи като на три цилиндара
Има пуснати няколко такива теми и при всеки колега се е оправил от различни неща.Започва се със смяна на кабели,капачка,палец и т.н.,но при всеки се оправя от различни неща.Единия вариянт е тампона на моното,но него може да го провериш,като на запален двигател натискаш моното и слушаш двигателя дали си променя оборотите(поне при мен така констатираха,че е скъсан).Друг вариянт е прегорели уплатнения на всмуквателните колектори и при студен двигател да дърпа въздух от там(това го прочетох във форума...на колега след смяната на тези гумички колата му се е оправила).Сподели как си решил проблема,когато го направиш.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 101 госта