Неочаквано задната чистачка започна да се движи съвсем бавно,понякога дори не тръгваше,друг път спираше посредата на стъклото.Бушона е наред,пръскалката си работи,сменявахме релето и пак така...При вдигнат до горе заден капак не работи,при затворен пак понякога тръгва бавно.Като поразклатих стъблото на чистачката /навици от ладите/ и тръгна нормално!?
Някой има ли опит с подобни случки?
Отново за задната чистачка на Голф-2
- VR666
- Мнения: 325
- Регистриран на: Чет 08 юли 2004 19:38
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: CFFB 2011
- Местоположение: Ботевград
Решен проблем
Ето какъв проблем имах и тия дни го реших.
Голф 2 1.6 RF 88 г.
Задната чистачка и пръскалката не работеха.
По кабелите до мотора не идваха никакви тоци.
След един милион проверки разбрах, че са се скъсали три кабела,
точно на връзката м/у купето и капака (под гуфрираната гума отляво).
Ако твоите са започнали да се закъсват може да се проявява този
проблем.![:horror:](./images/smilies/033102horror_1_prv[1].gif)
Голф 2 1.6 RF 88 г.
Задната чистачка и пръскалката не работеха.
По кабелите до мотора не идваха никакви тоци.
След един милион проверки разбрах, че са се скъсали три кабела,
точно на връзката м/у купето и капака (под гуфрираната гума отляво).
Ако твоите са започнали да се закъсват може да се проявява този
проблем.
![:horror:](./images/smilies/033102horror_1_prv[1].gif)
GOLFER написа:може и от кабелите да е.
но все пак махни пластмасовата кора на капака и виж:
1.дали моторчето е добре закрепено.
2.дали не ти приплъзва на шлиците на самото моторче или на рамото на чистачката.
3.буксата на моторчето.
4.напръскай механизма с WD 40.
виж в "направи си сам" има снимки.
Поздравления за подробното описание!
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 16:08, променено общо 1 път.
Re: Решен проблем
VR666 написа:Ето какъв проблем имах и тия дни го реших.
Голф 2 1.6 RF 88 г.
Задната чистачка и пръскалката не работеха.
По кабелите до мотора не идваха никакви тоци.
След един милион проверки разбрах, че са се скъсали три кабела,
точно на връзката м/у купето и капака (под гуфрираната гума отляво).
Ако твоите са започнали да се закъсват може да се проявява този
проблем.
Интересното е че когато е вдигнато рамото на чистачката си работи.Когато легне върху стъклото започва да се движи бавно и да спира на моменти.Сменявах перата но пак така ...
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 13 окт 2004 18:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 окт 2004 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Отново за задната чистачка на Голф-2
И аз се борих със задната чистачка.....
Смених кабелите в маншона на задната врата(горе в ляво), релетата бяха на ред, ключа също и т.н.
"Най-лесния" според мен начин да намериш проблема е следния:
1. Сваляш кората на задната врата.
2. Откачаш рамото на чистачката и проверяваш дали се движи сравнително свободно. Ако не - клеясала ти е оста. Сваляш капачката, която е над ключалката. Вътре има зегерка - махаш я. Сваляш и почистваш оста(ако се наложи WD40 или нещо за ръжда).
Преди да сглобиш пусни чистачките и ще видиш дали моторчето върти.
3. Сваляш моторчето за чистачката - 4 болта М10. Мериш дали идва напрежение или подаваш захранване направо на моторчето. Така ще разбереш дали моторчето работи.
4. Ако моторчето работи виж кабелите в маншона - горе в ляво.(Може и с това да започнеш - МНОГО вероятно да е там проблема).
5. Превключвателя на волана може да не прави контакт - с почистване, може и да стане.
Певключвателя е 20лв. при Италианеца.
Лека и безаварийна
Смених кабелите в маншона на задната врата(горе в ляво), релетата бяха на ред, ключа също и т.н.
"Най-лесния" според мен начин да намериш проблема е следния:
1. Сваляш кората на задната врата.
2. Откачаш рамото на чистачката и проверяваш дали се движи сравнително свободно. Ако не - клеясала ти е оста. Сваляш капачката, която е над ключалката. Вътре има зегерка - махаш я. Сваляш и почистваш оста(ако се наложи WD40 или нещо за ръжда).
Преди да сглобиш пусни чистачките и ще видиш дали моторчето върти.
3. Сваляш моторчето за чистачката - 4 болта М10. Мериш дали идва напрежение или подаваш захранване направо на моторчето. Така ще разбереш дали моторчето работи.
4. Ако моторчето работи виж кабелите в маншона - горе в ляво.(Може и с това да започнеш - МНОГО вероятно да е там проблема).
5. Превключвателя на волана може да не прави контакт - с почистване, може и да стане.
Певключвателя е 20лв. при Италианеца.
Лека и безаварийна
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта