Добре интересува ме едно .. до колкото разбрах от прочетеното от мен из форума за това синхро то се включва от маймунка в скоростната кутия.. интересува ме .. неможе ли по електронен път или по някакъв друг начин да е зацепено непрекъснато или да се изключва когато аз искам..
П.С. Мод Съжалявам но не видях друга такава тема и за това питам глупави въпроси



Въпрос за Syncro
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
мне-не си разбрал...
маймунката е вискомуфата която е отделно от скоростната кутия и е отзад при дифа. едно буреобразно нещо.
това за което говориш ти се нарича халдекс и е електронно подобрена вискомуфа.
ама там каква е веселба-направо да ти умре коня...то са помпи то са вентили то са циркулации на масло през твати и оновати...
плаче майката-смятай щом си има отделен компир за какво иде реч!
маймунката е вискомуфата която е отделно от скоростната кутия и е отзад при дифа. едно буреобразно нещо.
това за което говориш ти се нарича халдекс и е електронно подобрена вискомуфа.
ама там каква е веселба-направо да ти умре коня...то са помпи то са вентили то са циркулации на масло през твати и оновати...
плаче майката-смятай щом си има отделен компир за какво иде реч!

- alex synchro
- Мнения: 430
- Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
4x4 ама съотношението преден-заден мост до колкото знам е 80%-20%. Така ли е? А и да питам, някаква разликата на самото купе на Синхро-то има ли от обикновения Голф. А истинското 4х4 си е преден диференциал, централен диференциал и заден диференциал, а Синхрото централен диференциал .... а да питам, Голф със шпер има ли бре хора?
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Върти мисля 60:40 предни:задни, синхрото е с по тежко купе и има други пружини, за повече кила, за тва нема и спортно окачване за него, само coilover-и....
С по плитък багажник е заради дифа отзад, всичко отива нагоре (резервоар, багажник)... също има много странна изпускателан система, но за сметка на тва елементарно се прави с две гърнета отзад, щото вече си ги има заводско
Иначе за мен е прекрасен автомобил, 4 години карам Г3 синхро и никви ядове откъм предавателна система
С по плитък багажник е заради дифа отзад, всичко отива нагоре (резервоар, багажник)... също има много странна изпускателан система, но за сметка на тва елементарно се прави с две гърнета отзад, щото вече си ги има заводско
Иначе за мен е прекрасен автомобил, 4 години карам Г3 синхро и никви ядове откъм предавателна система

-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
K_Power написа:Недай си боже и да имаш, че какви пари са. Е как да няма спортно окачване за синхро, ами за Голф рали Г60, който е синхро как има? Та значи леко като транспортер е, а иначе за съотношението трябва да проверим някъде в нета.
Ралито е друго, не е като 3та, шаситата пак са различни 3та е по тежка и иска други пружини... вярвай ми обърнал съм нет-а

колкото до въртенето - знам че са 60:40,в най краен варинат 70:30, имам го някъде, ма не мога да си намеря документа...

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта