Въпрос за Syncro

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Въпрос за Syncro

Мнениеот Vizor » Пон 01 май 2006 20:25


Добре интересува ме едно .. до колкото разбрах от прочетеното от мен из форума за това синхро то се включва от маймунка в скоростната кутия.. интересува ме .. неможе ли по електронен път или по някакъв друг начин да е зацепено непрекъснато или да се изключва когато аз искам..

П.С. Мод Съжалявам но не видях друга такава тема и за това питам глупави въпроси




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 01 май 2006 20:28


мне-не си разбрал...
маймунката е вискомуфата която е отделно от скоростната кутия и е отзад при дифа. едно буреобразно нещо.
това за което говориш ти се нарича халдекс и е електронно подобрена вискомуфа.
ама там каква е веселба-направо да ти умре коня...то са помпи то са вентили то са циркулации на масло през твати и оновати...
плаче майката-смятай щом си има отделен компир за какво иде реч! :twisted:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 01 май 2006 20:32


Ужас... и няма ли някакъв начин да го измислим..примерно сега искам да е само на 4х4 и да си върви така
Тия гадни вектри имат само един бушон бахти :(


Потребителски аватар
alex synchro
Мнения: 430
Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alex synchro » Вто 02 май 2006 10:46


Vizor написа:Ужас... и няма ли някакъв начин да го измислим..примерно сега искам да е само на 4х4 и да си върви така
Тия гадни вектри имат само един бушон бахти :(


Еми то си е 4x4...ама се включва като "забоксуват" предните колела. Какъв е проблема...?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 02 май 2006 12:32


Знам но ме интересува как мога да го оставя включено непрекъснато или просто да го изключа ?


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Вто 02 май 2006 17:15


4x4 ама съотношението преден-заден мост до колкото знам е 80%-20%. Така ли е? А и да питам, някаква разликата на самото купе на Синхро-то има ли от обикновения Голф. А истинското 4х4 си е преден диференциал, централен диференциал и заден диференциал, а Синхрото централен диференциал .... а да питам, Голф със шпер има ли бре хора?


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Вто 02 май 2006 19:45


Има естествено


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 02 май 2006 21:12


Дае какво е наистина съотношението... колко мощност дава на предните и колко на задните .. не трябва ли да е 50:50 ?! иначе незнам странно ми е за 20% да си играят да слагат и задно
Просто каквото е отпред такова да е и отзаде ?


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 02 май 2006 21:24


Върти мисля 60:40 предни:задни, синхрото е с по тежко купе и има други пружини, за повече кила, за тва нема и спортно окачване за него, само coilover-и....

С по плитък багажник е заради дифа отзад, всичко отива нагоре (резервоар, багажник)... също има много странна изпускателан система, но за сметка на тва елементарно се прави с две гърнета отзад, щото вече си ги има заводско

Иначе за мен е прекрасен автомобил, 4 години карам Г3 синхро и никви ядове откъм предавателна система :lol:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Вто 02 май 2006 22:07


Недай си боже и да имаш, че какви пари са. Е как да няма спортно окачване за синхро, ами за Голф рали Г60, който е синхро как има? Та значи леко като транспортер е, а иначе за съотношението трябва да проверим някъде в нета.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 03 май 2006 0:16


Дам ще е добре само да знаем каде :)


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 03 май 2006 2:02


K_Power написа:Недай си боже и да имаш, че какви пари са. Е как да няма спортно окачване за синхро, ами за Голф рали Г60, който е синхро как има? Та значи леко като транспортер е, а иначе за съотношението трябва да проверим някъде в нета.


Ралито е друго, не е като 3та, шаситата пак са различни 3та е по тежка и иска други пружини... вярвай ми обърнал съм нет-а :wink:

колкото до въртенето - знам че са 60:40,в най краен варинат 70:30, имам го някъде, ма не мога да си намеря документа... :lol:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 03 май 2006 2:08


Значи няма как да го измислим щото всичко е механично.. е жалко :( ако има някои идея как да го направя или .. той да ми го направи.. ЛС :( Lock mEEEeEEee



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта