Въртене на волана на място - присветва лампата за маслото!!
-
fluidor33
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 21 мар 2010 10:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Въртене на волана на място - присветва лампата за маслото!!
Здравейте колеги! Карам Голф 3 1,4 1996г AEX. От скоро забелязвам следното: При въртене на волана на място,ДО КРАЙНО ПОЛОЖЕНИЕ, се чувства промяна в оборотите и на моменти - присветва лампата за маслото - САМО ПРИ ТЕЗИ СЛУЧАИ ИНАЧЕ НА ПЪТ И НА ПРАЗЕН ХОД НА СВЕТОФАРИ НЯМА ПРОБЛЕМ! Вероятно в следствие натоварването на двигателя от хидравличната помпа оборотите падат, а оттам и налягането на маслото и на това се дължи.!.., но понеже не съм специалист искам да се консултирам и с вас и значи ли това , че хидравликата на волана има проблем, евентуално маслена помпа или масло? ! Благодаря за съветите! Поздрави на всички!
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Въртене на волана на място - присветва лампата за маслото!!
С колко ти падат оборотите?За Алтернатора не ти ли присветва?
-
fluidor33
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 21 мар 2010 10:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въртене на волана на място - присветва лампата за маслото!!
Здравей колега! Ами тя по-принцип държи сравнително ниски - 650-700 оборота на празен ход и само при въртене на волана на място- особено крайно ляво или дясно, те падат под 600, около 500, като имам чувството, че всеки момент ще загасне. Иначе не ми присветва друга лампа освен за маслото!
-
kartelito
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 27 мар 2010 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Silistra
Re: Въртене на волана на място - присветва лампата за маслото!!
ниски обороти на двигателя при пълнп ляво или дясно се товари мотора и падат още както казваш готов да угасне
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: Въртене на волана на място - присветва лампата за маслото!!
kartelito написа:ниски обороти на двигателя при пълнп ляво или дясно се товари мотора и падат още както казваш готов да угасне
не се товари мотора а помпата на хидравликата товари допълнително алтернатора и оттам падат оборотите,ама не е нормално да ти гасне колата!
- rapo_vd
- Мнения: 370
- Регистриран на: Пон 10 дек 2007 19:47
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: AVF 2002
- Местоположение: Видин
Re: Въртене на волана на място - присветва лампата за маслото!!
Особено и ако са ти широки гумите. 
-
emoangelow
- Мнения: 88
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 18:07
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Въртене на волана на място - присветва лампата за маслото!!
премери налягането на маслото и ще ти се изясни картината
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: Въртене на волана на място - присветва лампата за маслото!!
rapo_vd написа:Особено и ако са ти широки гумите.
това пък няма нищо общо!!!
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Въртене на волана на място - присветва лампата за маслото!!
Маслото не присветва ли защото е почти загаснал мотора? Най-добре виж проблема с оборотите...трябва да са около 780-820....или малко по-високо... 

- Каспър
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Въртене на волана на място - присветва лампата за маслото!!
За този мотор оборотите на ПХ са 750
Аз мисля, че дросела е мръсен или си отива и затова не може да компенсира товара. Още повече че колегата споменава за проблем с оборотите в другата си тема:
viewtopic.php?f=5&t=193536
fluidor33 оправиш ли си оборотите на место да са 750 и да са стабилни, няма да имаш яд и с хидравликата. Почисти си дросела или го смени с нов.
Как се държи колата на ПХ при включен климатик, ако има такъв?
viewtopic.php?f=5&t=193536
fluidor33 оправиш ли си оборотите на место да са 750 и да са стабилни, няма да имаш яд и с хидравликата. Почисти си дросела или го смени с нов.
Как се държи колата на ПХ при включен климатик, ако има такъв?
-
javor_bg
- Мнения: 728
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въртене на волана на място - присветва лампата за маслото!!
Каспър написа:дросела е мръсен или си отива и затова не може да компенсира товара.
Най-логичното обяснение според мен.
- zfa159
- Мнения: 7920
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq FL + Passat B4 Syncro
- Двигател: DXRB AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въртене на волана на място - присветва лампата за маслото!!
не се товари мотора а помпата на хидравликата товари допълнително алтернатора и оттам падат оборотите,ама не е нормално да ти гасне колата!
Е,все едно това пък има нещо общо
Принципно алтернатора,хидравличната помпа,компресора за климатика и тем подобните други глупости,се водят допълнителни агрегати,монтирани изадвижвани от двигателя.
Съответно всеки един от тях,товари двигателя в различна степен,според режима си на работа.Но не се товарят един друг понеже нямат ощо,освен задвижването си.
Та...примерно алтернатора се товари от разреден акумулатор,от фаровете,от перката за радиатора и вентилатора за парното и т.н. всички електроконсуматори.
При компресора за климатика натоварването е горе-долу постоянно,но там е по-сложно за обяснение а и няма общо.
При хидравликата - тя товари двигателя най-много в крайно положение на волана и то на място,понеже тогава и тя се натварва най-много - създава най-голямо налягане в системата на хидравликата...съответно тя товаи единствено и само двигателя,понеже на нея пък въобще не и трябва ел. енергия и той затова си срива оборотите,което вече може да е по ред причини.
По повод самото гаснене - при навиването на волана оборотите е нормално да паднат за съвсем кратко време,докато успее дросела да ги коменсира.Ако не ги компенсира - както се получава дефакто - проблема си е в дросела.Подкрепям мнението на Kаспър по проблема.
Рабзира се има момент,когато хидравличната помпа отказва да работи и спира да си байпаси налягането като хората и тогава,като навиеш волана,помпата блокира и или изцвилва ремъка или гасне двигателя...обаче тук не говорим за това положение.
Успех!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 54 госта