Проблем със стартера? -решено /разхлабени кабели/

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Проблем със стартера? -решено /разхлабени кабели/

Мнениеот Flatmo » Пет 05 май 2006 20:16


Тая сутрин като пробвах да запаля колата за да отида на бачкане стартера направи един оборот на двигателя нещо лекичко изчатка и спря. След това при опит да запаля от към двигателя се чува само едно чаткане аха аха стартера да завърти ама неще.
Принципно акумулатора ми е малко стар обаче всички тоци са ОК, всички лампи светят, включително и плафона когато дам контактния ключ наположение стартер само леко намаля силата с която свети.
Баща ми днеска е мерил напрежения и т.н. гледал е клемите всичко е ОК, обаче като искам да запаля чувам само едно чат от към стартера и толкова...
Какъв може да е проблема?
mod edit: golfer




tribalz
Мнения: 111
Регистриран на: Пет 08 окт 2004 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот tribalz » Пет 05 май 2006 21:06


Втулки или четките са отишли.


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Пет 05 май 2006 21:47


имаш два варианта,
да почукнеш неколко пъти с шанга по стартера с надеждата да зацепи
правил съм го един два пъти

другия е някак да ти развъртят електромотора, мисля си че ако включиш на скорост да кажем трета и те лашнат напред назад ще се врътне и може да се напасне

не съм сигурен за последното, да каже някой дет по-разибира


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пет 05 май 2006 22:56


Първо провери четките! По всяка вероятност са заминали.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 05 май 2006 23:01


Аз залагам на втулките...
Не е зле.. като за начало да погледнеш акумулатора на товарна вилка..
Или включваш фарове, и дърпаш лостчето за къси/дълги и задържаш
за да светят и късите и дългите...
Ако падне яко светлината.. или пада.. акумулатора е тръгнал да си ходи..


Потребителски аватар
brother_Tom
Мнения: 166
Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот brother_Tom » Съб 06 май 2006 5:47




Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Мнениеот landwarrior » Съб 06 май 2006 8:09


втулките са заминали -и моя правеше така преди да продам голфа


Потребителски аватар
Efri
Мнения: 115
Регистриран на: Вто 02 май 2006 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Efri » Съб 06 май 2006 10:36


Аз съм за не добра маса.
Вече два стартера така ми правеха - всичко им е наред НО на тезгяха работат без проблем.
Досадно е да изчистиш всички повърхности от алуминии! и да им сложиш леко графитна грес.
ВИЖ тук за подробности това което съм писъл.


Потребителски аватар
pit
Мнения: 693
Регистриран на: Пон 21 фев 2005 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pit » Съб 06 май 2006 10:42


"когато дам контактния ключ наположение стартер само леко намаля силата с която свети"-изобщо не трябва да намалява светлината,може да намалява силата само като въртиш.
"Баща ми днеска е мерил напрежения и т.н. гледал е клемите всичко е ОК"-можеш да заредиш акумулатор като му опреш една карфица е достатъчно,но като въртиш на стартер консумацията е огромна.Връзките трябва да са перфектни!При мерене всичко изглежда ОК,но в действителност?Ако ти се занимава,разкачи местата където са закачени кабелите,почисти хубаво клемите,стисни ги малко с клещи с цел ако има разхлабено/то не се вижда/да направи по-добра връзка,аз лично се нервирах/имах същия проблем/,изкормих всичките кабели към стартера и ги подмених с нови.
"чувам само едно чат от към стартера и толкова"-бендикса само "изстрелва" вилката,но неможе да завърти стартера:
1.Свършили четки
2.Износени втулки/има и една пластмаса дето ако си въртял много някой път може и да се разтопи.../
3.Крива ос на стартера-удар,ако е свалян после захванат накриво..
4.Ръжда,мърсотия и т.н. която се е "запекла" около ротора
Има и други причини,ако можеш си го свали сам и виж тия неща,ако идеш на майстор,той също ще трябва да го свали и ще направи същото.Номера с "почукването" по стартера работи наистина/вътре се намества,но това е временно/,както номера с "ако включиш на скорост да кажем трета и те лашнат напред назад ще се врътне и може да се напасне"-това е в случай че липсва някой или няколко от зъбите на маховика,и стартера "върти в нищото"/попаднал е на празно място без зъб/.
Успех! :D


Потребителски аватар
WASP
Мнения: 120
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 2:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот WASP » Съб 06 май 2006 10:54


Здравейте пичове,

първото нещо според мен е да провериш акумулатора (най добре е с товарна вилка), след като е старичък, следователно капацитета му е заминал! След като го елиминираш като причина, започваш да търсиш по- неприятните причинители!!! :( :(


Потребителски аватар
Efri
Мнения: 115
Регистриран на: Вто 02 май 2006 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Efri » Съб 06 май 2006 12:00


... допълнение.
Дори и с акомулатор с напрежение 10,45волта - пак трябва да успее.
В смисъл стартера да цъкне и да зацепи - и евентуално да се опитва да върти!
Защо го казвам това.
За да ме разберете когато стартера е перфектен и е причината в акомулатора.

Свали стартера и го пробвай с ток от акомулатора и виж дали си работи - ако му е трудно да си взима масата - значи е това което написах по горе.
Ако неработи - в него е причината.

п.п.- прочетете ми проблемите който съм имал със стартера - пък може и да разберете че съм прав - за тоя вид проблем - който се подминава без да му се обръща внимание и в последствие доста главоболие ви струва и пари.


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Съб 06 май 2006 14:45


Мерси на всички отзовали се!
Проблема е решен не знам как е точното име но в горната част на стартера където е електромагнита на бендикса има два болта - към единия болт отива + на акумулатора, към другия болт не отиват кабели. Развихме гайките на болтовете вкарахме ги на вътре и ги завъртяхме на 180 градуса, след което отново навързахме кабелите и сега всичко е както трябва.
Още веднъж благодаря за съветите. :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта