Тая сутрин като пробвах да запаля колата за да отида на бачкане стартера направи един оборот на двигателя нещо лекичко изчатка и спря. След това при опит да запаля от към двигателя се чува само едно чаткане аха аха стартера да завърти ама неще.
Принципно акумулатора ми е малко стар обаче всички тоци са ОК, всички лампи светят, включително и плафона когато дам контактния ключ наположение стартер само леко намаля силата с която свети.
Баща ми днеска е мерил напрежения и т.н. гледал е клемите всичко е ОК, обаче като искам да запаля чувам само едно чат от към стартера и толкова...
Какъв може да е проблема?
mod edit: golfer



Проблем със стартера? -решено /разхлабени кабели/
- dude
- Мнения: 1614
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
имаш два варианта,
да почукнеш неколко пъти с шанга по стартера с надеждата да зацепи
правил съм го един два пъти
другия е някак да ти развъртят електромотора, мисля си че ако включиш на скорост да кажем трета и те лашнат напред назад ще се врътне и може да се напасне
не съм сигурен за последното, да каже някой дет по-разибира
да почукнеш неколко пъти с шанга по стартера с надеждата да зацепи
правил съм го един два пъти
другия е някак да ти развъртят електромотора, мисля си че ако включиш на скорост да кажем трета и те лашнат напред назад ще се врътне и може да се напасне
не съм сигурен за последното, да каже някой дет по-разибира
- brother_Tom
- Мнения: 166
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
- Efri
- Мнения: 115
- Регистриран на: Вто 02 май 2006 15:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз съм за не добра маса.
Вече два стартера така ми правеха - всичко им е наред НО на тезгяха работат без проблем.
Досадно е да изчистиш всички повърхности от алуминии! и да им сложиш леко графитна грес.
ВИЖ тук за подробности това което съм писъл.
Вече два стартера така ми правеха - всичко им е наред НО на тезгяха работат без проблем.
Досадно е да изчистиш всички повърхности от алуминии! и да им сложиш леко графитна грес.
ВИЖ тук за подробности това което съм писъл.
- pit
- Мнения: 693
- Регистриран на: Пон 21 фев 2005 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
"когато дам контактния ключ наположение стартер само леко намаля силата с която свети"-изобщо не трябва да намалява светлината,може да намалява силата само като въртиш.
"Баща ми днеска е мерил напрежения и т.н. гледал е клемите всичко е ОК"-можеш да заредиш акумулатор като му опреш една карфица е достатъчно,но като въртиш на стартер консумацията е огромна.Връзките трябва да са перфектни!При мерене всичко изглежда ОК,но в действителност?Ако ти се занимава,разкачи местата където са закачени кабелите,почисти хубаво клемите,стисни ги малко с клещи с цел ако има разхлабено/то не се вижда/да направи по-добра връзка,аз лично се нервирах/имах същия проблем/,изкормих всичките кабели към стартера и ги подмених с нови.
"чувам само едно чат от към стартера и толкова"-бендикса само "изстрелва" вилката,но неможе да завърти стартера:
1.Свършили четки
2.Износени втулки/има и една пластмаса дето ако си въртял много някой път може и да се разтопи.../
3.Крива ос на стартера-удар,ако е свалян после захванат накриво..
4.Ръжда,мърсотия и т.н. която се е "запекла" около ротора
Има и други причини,ако можеш си го свали сам и виж тия неща,ако идеш на майстор,той също ще трябва да го свали и ще направи същото.Номера с "почукването" по стартера работи наистина/вътре се намества,но това е временно/,както номера с "ако включиш на скорост да кажем трета и те лашнат напред назад ще се врътне и може да се напасне"-това е в случай че липсва някой или няколко от зъбите на маховика,и стартера "върти в нищото"/попаднал е на празно място без зъб/.
Успех!
"Баща ми днеска е мерил напрежения и т.н. гледал е клемите всичко е ОК"-можеш да заредиш акумулатор като му опреш една карфица е достатъчно,но като въртиш на стартер консумацията е огромна.Връзките трябва да са перфектни!При мерене всичко изглежда ОК,но в действителност?Ако ти се занимава,разкачи местата където са закачени кабелите,почисти хубаво клемите,стисни ги малко с клещи с цел ако има разхлабено/то не се вижда/да направи по-добра връзка,аз лично се нервирах/имах същия проблем/,изкормих всичките кабели към стартера и ги подмених с нови.
"чувам само едно чат от към стартера и толкова"-бендикса само "изстрелва" вилката,но неможе да завърти стартера:
1.Свършили четки
2.Износени втулки/има и една пластмаса дето ако си въртял много някой път може и да се разтопи.../
3.Крива ос на стартера-удар,ако е свалян после захванат накриво..
4.Ръжда,мърсотия и т.н. която се е "запекла" около ротора
Има и други причини,ако можеш си го свали сам и виж тия неща,ако идеш на майстор,той също ще трябва да го свали и ще направи същото.Номера с "почукването" по стартера работи наистина/вътре се намества,но това е временно/,както номера с "ако включиш на скорост да кажем трета и те лашнат напред назад ще се врътне и може да се напасне"-това е в случай че липсва някой или няколко от зъбите на маховика,и стартера "върти в нищото"/попаднал е на празно място без зъб/.
Успех!

- Efri
- Мнения: 115
- Регистриран на: Вто 02 май 2006 15:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
... допълнение.
Дори и с акомулатор с напрежение 10,45волта - пак трябва да успее.
В смисъл стартера да цъкне и да зацепи - и евентуално да се опитва да върти!
Защо го казвам това.
За да ме разберете когато стартера е перфектен и е причината в акомулатора.
Свали стартера и го пробвай с ток от акомулатора и виж дали си работи - ако му е трудно да си взима масата - значи е това което написах по горе.
Ако неработи - в него е причината.
п.п.- прочетете ми проблемите който съм имал със стартера - пък може и да разберете че съм прав - за тоя вид проблем - който се подминава без да му се обръща внимание и в последствие доста главоболие ви струва и пари.
Дори и с акомулатор с напрежение 10,45волта - пак трябва да успее.
В смисъл стартера да цъкне и да зацепи - и евентуално да се опитва да върти!
Защо го казвам това.
За да ме разберете когато стартера е перфектен и е причината в акомулатора.
Свали стартера и го пробвай с ток от акомулатора и виж дали си работи - ако му е трудно да си взима масата - значи е това което написах по горе.
Ако неработи - в него е причината.
п.п.- прочетете ми проблемите който съм имал със стартера - пък може и да разберете че съм прав - за тоя вид проблем - който се подминава без да му се обръща внимание и в последствие доста главоболие ви струва и пари.
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Мерси на всички отзовали се!
Проблема е решен не знам как е точното име но в горната част на стартера където е електромагнита на бендикса има два болта - към единия болт отива + на акумулатора, към другия болт не отиват кабели. Развихме гайките на болтовете вкарахме ги на вътре и ги завъртяхме на 180 градуса, след което отново навързахме кабелите и сега всичко е както трябва.
Още веднъж благодаря за съветите.
Проблема е решен не знам как е точното име но в горната част на стартера където е електромагнита на бендикса има два болта - към единия болт отива + на акумулатора, към другия болт не отиват кабели. Развихме гайките на болтовете вкарахме ги на вътре и ги завъртяхме на 180 градуса, след което отново навързахме кабелите и сега всичко е както трябва.
Още веднъж благодаря за съветите.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта