Проблем с климатика на голф 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
katn
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 02 мар 2010 14:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: пловдив

Проблем с климатика на голф 3

Мнениеот katn » Нед 28 мар 2010 11:54


Здравейте!
Скоро си купих Голф 3, 97 година, моноинжекция 1.8. Тези дни установих че климатика не работи. При включен климатик и вентилатор на клемата на климатика няма + . От ключа за включване има + -значи тока се губи някъде по трасето( предпазителя също е здрав). Когато дам + от акумулатора на клемата на климатика, той заработва. Някакви идеи къде може да е повредата(клеми, букси и т.н.). Предварително благодаря!




Потребителски аватар
chefo_
Мнения: 711
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 13:43
Автомобил: vw golf 97 ubi
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с климатика на голф 3

Мнениеот chefo_ » Нед 28 мар 2010 12:58


колега аз като си купувах колата климатика ми работеше,само 4е на следващия ден в който колата вече не бе в салона а при мен спря изведнъж... обиколих сервизите и установиха 4е проблем с него няма никакъв,накрая се оказа 4е кабела на коп4ето се е крекъснал.обвори си централната конзола ,виж си кабела за климатика дали видимо е скъсан или заголен някъде,и си замери кабелите с уред.


Потребителски аватар
swifter
Мнения: 611
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 15:00
Автомобил: 1999 Skoda Octavia AGN
Двигател: 2003 VW Passat TDI AVF
Местоположение: Велинград

Re: Проблем с климатика на голф 3

Мнениеот swifter » Пет 02 апр 2010 14:42


Няма + в копчето на климатика или няма + при компресора(ел.магнитния съединител)?


jordanik
Мнения: 62
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 23:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с климатика на голф 3

Мнениеот jordanik » Пет 02 апр 2010 15:55


Колега,"+" от копчето,за да стигне до компресора на климатика минава през два датчика,съответно за високо и ниско налягане/може и да са комбинирани/,през датчик следящ външната температура и чак тогава задейства релето на климатика,което от своя страна комутира "+" към муфата на компресора и той тръгва.Щом след бутона имаш захранване,значи нещо по гореописаната верига ти "къса" захранването към компресора.В най-честия случай това е датчика за ниско налягане в системата,т.е.имаш пропуск на фреон и системата не тръгва ,за да не се повреди компресора-нуждаеш се от тест за пропуска и дозареждане.Може и някой друг от датчиците да е дал фира или релето да ти върти номера,но това може да го установиш,като по веригата шунтираш един по един датчиците при запалена кола и когато "окъсиш" проблемния датчик компресора ще ти се задейства. :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ogogin и 106 госта