Здравейте!
Скоро си купих Голф 3, 97 година, моноинжекция 1.8. Тези дни установих че климатика не работи. При включен климатик и вентилатор на клемата на климатика няма + . От ключа за включване има + -значи тока се губи някъде по трасето( предпазителя също е здрав). Когато дам + от акумулатора на клемата на климатика, той заработва. Някакви идеи къде може да е повредата(клеми, букси и т.н.). Предварително благодаря!
Проблем с климатика на голф 3
- chefo_
- Мнения: 711
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 13:43
- Автомобил: vw golf 97 ubi
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с климатика на голф 3
колега аз като си купувах колата климатика ми работеше,само 4е на следващия ден в който колата вече не бе в салона а при мен спря изведнъж... обиколих сервизите и установиха 4е проблем с него няма никакъв,накрая се оказа 4е кабела на коп4ето се е крекъснал.обвори си централната конзола ,виж си кабела за климатика дали видимо е скъсан или заголен някъде,и си замери кабелите с уред.
- swifter
- Мнения: 611
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 15:00
- Автомобил: 1999 Skoda Octavia AGN
- Двигател: 2003 VW Passat TDI AVF
- Местоположение: Велинград
Re: Проблем с климатика на голф 3
Няма + в копчето на климатика или няма + при компресора(ел.магнитния съединител)?
-
jordanik
- Мнения: 62
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 23:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с климатика на голф 3
Колега,"+" от копчето,за да стигне до компресора на климатика минава през два датчика,съответно за високо и ниско налягане/може и да са комбинирани/,през датчик следящ външната температура и чак тогава задейства релето на климатика,което от своя страна комутира "+" към муфата на компресора и той тръгва.Щом след бутона имаш захранване,значи нещо по гореописаната верига ти "къса" захранването към компресора.В най-честия случай това е датчика за ниско налягане в системата,т.е.имаш пропуск на фреон и системата не тръгва ,за да не се повреди компресора-нуждаеш се от тест за пропуска и дозареждане.Може и някой друг от датчиците да е дал фира или релето да ти върти номера,но това може да го установиш,като по веригата шунтираш един по един датчиците при запалена кола и когато "окъсиш" проблемния датчик компресора ще ти се задейства. 
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ogogin и 106 госта