Golf III - проблем с оборотите и гаснене на място

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
maria01
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 21 яну 2010 12:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Golf III - проблем с оборотите и гаснене на място

Мнениеот maria01 » Пет 19 мар 2010 19:56


Здравейте,
бях голяма оптимистка за издръжливостта на Голф 3 и затова си взех такъв модел, но явно нямам късмет.
Модел на колата: Golf III, 1.4, моноинжекция, 1993 година.
Проблем: Когато спра на кръстовище и чакам, изключила съм от скорост, оборотите се менят (700-1000), колата трепери и отвреме на време изгасва.
Какво направих до тук:
Сменихме
- температурен датчик, термостат, датчик на Хол, ламбда сонда, моторче на празния ход - резултат почти никакъв. След смяната на моторчето на празния ход е малко по-добре и може да се кара. Гасне по-рядко, но проблемът остава.
- Ходих на диагностика и там ми казаха, че не могат да открият проблема. Пробвахме да сменим моноинжекцията, но проблема не се оправи и оставихме старата. Компютъра не е сменян, но пък от диагностиката казаха, че е ОК.
- Когато откачим акумулатора (с цел рестарт на компютъра) временно колата е по-добре. След известно време пак идва на старото положение.
Обръщам се към вас с молба за помощ. Някакси не ми се иска да се предам толкова лесно. Трябва да има начин да се оправи. Ако може да ми дадете идея от какво може да е или да ми препоръчате някой сервиз, където биха ми помогнали. Някой да е имал подобен проблем?

Благодаря предварително и ви пожелавам безаварийно каране!




Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Golf III - проблем с оборотите и гаснене на място

Мнениеот bobocamaro » Пет 19 мар 2010 20:23


При смяната на моното проверихте ли тампона му?Ако е напукан и смуче въздух белята е подобна.Някой ваккумен маркуч на скрито място също може да изспуска.


Потребителски аватар
golf_III_2e
Мнения: 965
Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Golf III - проблем с оборотите и гаснене на място

Мнениеот golf_III_2e » Пет 19 мар 2010 20:28


a центровката как е? Да не би да има прекалено голямо предварение.


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf III - проблем с оборотите и гаснене на място

Мнениеот Pavcho2 » Пет 19 мар 2010 20:34


А свещите, кабелите и дистрибуторната капачка в какво състояние са както и въздушен и горивен филтър сменяни ли са скоро?
Предполагам, че колата няма монтирана действаща газова уредба ?


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf III - проблем с оборотите и гаснене на място

Мнениеот rudoni » Пет 19 мар 2010 22:09


maria01,
смени майсторите.те и без това трудно се диагностират /мигащи кодове/ и сегашната апаратура/ВАГ-КОМ/ не може да ги разчита и определя неизправностите.не знам с кой мотор е колата /код/ за да направим по добър разчет :)

Последна промяна от vaskoto1 на Пет 26 мар 2010 8:32, променено общо 1 път.
Причина: спам!


Потребителски аватар
maxps1975
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 22 окт 2009 9:46
Автомобил: Golf 4
Двигател: AZD 2002
Местоположение: Varna

Re: Golf III - проблем с оборотите и гаснене на място

Мнениеот maxps1975 » Чет 25 мар 2010 19:23


Мария,никой не ти гарантира че всичко което си сменила работи както трябва.Колегите те съветват както и аз да провериш всичко по датчиците и вакумите.Имал съм такъв проблем.Когато колата постои 10-ина часа и трудно пали.След 2 минути работа всичко е OK.Мислих мерих и се оказа температурен датчик.Когато питах и на мен ми казаха "смени всичко".Но на мен това не ми хареса и се замислих.Открих го и това е.


maria01
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 21 яну 2010 12:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf III - проблем с оборотите и гаснене на място

Мнениеот maria01 » Сря 07 апр 2010 11:44


Здравейте,
проблемът е решен. Откри го Мишо от сервиза на Мишо и Никси в Герман, за което искам да му кажа едно огромно благодаря!
Оказа се тампон под моноинжекция, който пропуска въздух.

Поздрави на всички,
Мария



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта