От известно време забелязах че в антифриза се е появило масло и след отхвърляне на другите причини се стигна до сваляне на главата за смяна на гарнитура.
Видимо няма пропуск по старата гарнитура /ама знае ли се/. Та въпроса ми е такъв - задължително ли да я шлайфам или не е задължително. Един познат бачкащ в Юнито ми каза слагай така, ама аз вътрешно все си мисля че е по-добре да се види и ако трябва да се шлайфа /все пак не се сваля всеки месец главата/.
Общо взето всичко изглежда нормално с изключение че изпаднаха бренерите, но това дали е ОК утре ще разбера.
Другото интересно е че като свалих дюзите отдолу имаше масло или нафта /по-скоро нафта/ а мисля че не би трябвало да е така. Утре дюзите са на диагностика да се види дали изпускат и евентуално да се регулират.
Тъпото е че счупих ръба на разпределителния вал.
Иначе много добре изглеждат цилиндрите - няма ръб, няма много нагар по буталата - чудя се дали да сваля едно бутало да видя ключа на сегментите как е?
Мотора е 1.6 /SB/ ТД с интеркулер. Темата я пускам тука щото ... като се замисля може и да не е за тука а за ОСНОВЕН /не я пускам с ДИЗЕЛИ щото шлайфа и на бензин и на дизел е все тая/
Та основния въпрос - при всяко сваляне ли се шлайфа главата???



Шлайф глава - да или не?
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами Никси.. не че разбирам много.. но все си мисля, че ако не е сваляна досега главата... май ще е по-добре да я минеш на шлайф.. за да е мирна работата..
Все пак не сваляш главата през ден..
+ това и да я свалиш пак, ще знаеш че е шлайфана преди ХХХХХ км..
А за маслото и водата...
Да не те фърлям у тежки мисли, ма... дали тези мотори не страдаха от пукане на глава? или евентуално блок.. Ма дори и това да е..
Ще си проличи, ако продължава да прави магарии след новата гарнитура..
Все пак не сваляш главата през ден..
+ това и да я свалиш пак, ще знаеш че е шлайфана преди ХХХХХ км..

А за маслото и водата...
Да не те фърлям у тежки мисли, ма... дали тези мотори не страдаха от пукане на глава? или евентуално блок.. Ма дори и това да е..
Ще си проличи, ако продължава да прави магарии след новата гарнитура..
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
НАПРОТИВ
Ами то попринцип като се шлаифа се вдига степента на згъстяване и от там компресията,и от което следва да върви повече(поне при бензина е така) 


Последна промяна от rusiq_24 на Пон 01 май 2006 23:29, променено общо 1 път.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
blacki написа:Абе що си мисля че ако не е наранена не се шлайфа щото може да и избяга част от компресията и да падне мощността?![]()
Чакай сега. Къде ше падне компресията.
Ще ви замоля тъй като въпроса е сериозен за мене да давате издържани съвети, а не да се води някъв диалог.
Блеки има различни размери гарнитури - когато се шлайфа се смята колко е взето и т.н. и се подбира гарнитурата според шлайфаното.
Без никой да се обижда ама досега виждам 2 или 3 смислени мнения, а на мене ми се реве вече.
Пускам тема и за бренерите в дизел разделя, ама хич и не се надявам да има някой който да знае за какво става дума.
-
- Мнения: 3377
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Global
Е то хубаво се смята ама дали компенсира токова добре колкато главата въпрос. Я помисли над това че и аз не съм наясно с дизелите ама що си решил да я пипаш ако не е наранена. Тва ми е въпроса?°niksi° написа:blacki написа:Абе що си мисля че ако не е наранена не се шлайфа щото може да и избяга част от компресията и да падне мощността?![]()
Чакай сега. Къде ше падне компресията.
Ще ви замоля тъй като въпроса е сериозен за мене да давате издържани съвети, а не да се води някъв диалог.
Блеки има различни размери гарнитури - когато се шлайфа се смята колко е взето и т.н. и се подбира гарнитурата според шлайфаното.
Без никой да се обижда ама досега виждам 2 или 3 смислени мнения, а на мене ми се реве вече.
Пускам тема и за бренерите в дизел разделя, ама хич и не се надявам да има някой който да знае за какво става дума.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 88 госта