Голф3 1.8 ААМ - Свети лампата за маслото и пищи
Голф3 1.8 ААМ - Свети лампата за маслото и пищи
Колеги от една седмица насам нещо се развали по колата,като си карам колата и загрее и на обороти под 3000 започва да мига лампата за маслото и да пищи. Днес смених маслото и масления филтер и пак същото даже почна да го прави по често. Аз предполагам,че е един от датчиците дето са при масления филтер. Колата е Голф 3 1,8 ААМ. Във форума четах за подобен проблем и някой беше написал,че имало датчик за високо и ниско налягане ама тук втпроса ми е кой от двата се е прецакал?
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Свети лампата за маслото и пищи
Вероятно за ниското, щом под 3000 пищи. Но си провери и помпата, да не изпищиш ти..



- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Свети лампата за маслото и пищи
Отиваш в сервиз и питаш дали могат да ти замерят налягането, че ако си и малко по-нахален, и датчиците 

- sa6odinov
- Мнения: 54
- Регистриран на: Чет 10 май 2007 19:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Свети лампата за маслото и пищи
смени и двата по 5лв.са
- ozyrus
- Мнения: 230
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 22:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Голф3 1.8 ААМ - Свети лампата за маслото и пищи
5лв са китайските,в "Юнитрейд" са по-скъпи.При мен на първото обслужване: с Esso го направи 2 пъти,втория път liqui moly-веднъж.Откакто карам с Motul,да пази господ не се е обаждал тъпия зумер.Ама като за начало измери налягането на маслото.
Re: Голф3 1.8 ААМ - Свети лампата за маслото и пищи
днес смених единия за ниското налягане (0.25 бара) и проблема си остана утре ще хода да я замерат в сервиз да видим от какво ще излезне,но вече ме навежда на мисълта,че може да е от маслената помпа. Масления филтер дето го купих беше 4лв дали е възможно да е от него ?
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Вто 30 мар 2010 9:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Голф3 1.8 ААМ - Свети лампата за маслото и пищи
един приятел имаше същия проблем само че с едно АУДИ Б4, накрая се оказа, че налягането на маслото е ниско, но не от помпата, а от лагерите на коляновия вал.
- cheatereye
- Мнения: 428
- Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
- Автомобил: VW Golf III 1.6
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Бургас
Re: Голф3 1.8 ААМ - Свети лампата за маслото и пищи
Действие на маслените филтри – маслото навлиза под налягане във външното пространство на филтъра и контактува с филтриращия елемент, изработен от хартия или други, преодолява съпротивлението му, пречиствайки се и навлиза във вътрешното пространство на филтъра, а от там постъпва в маслената магистрала. При запушване на филтриращия елемент съпротивлението му се увеличава, в следствие на което се отваря предпазния клапан и маслото преминава непречистено.
Филтрите биват груби и фини.
Бтв. сменил съм доста маслени филтри до сега такъв за 4 лв. не съм си купувал
Ниско налягане на маслото – недостатъчно количество масло, износена или повредена маслена помпа, понижен вискозитет на маслото от неправилното му подбиране, попадане на вода или други вещества в маслото, както и увеличаване на хлабините между триещите се повърхности.
От тук си прави сам изводите! Варианти много, колегите те посъветваха, и аз ще го направя, замери налягането
След това търси проблема, а не да гадаем...
Филтрите биват груби и фини.
Бтв. сменил съм доста маслени филтри до сега такъв за 4 лв. не съм си купувал

Ниско налягане на маслото – недостатъчно количество масло, износена или повредена маслена помпа, понижен вискозитет на маслото от неправилното му подбиране, попадане на вода или други вещества в маслото, както и увеличаване на хлабините между триещите се повърхности.
От тук си прави сам изводите! Варианти много, колегите те посъветваха, и аз ще го направя, замери налягането

Re: Голф3 1.8 ААМ - Свети лампата за маслото и пищи
Да утре ще отида да замеря налягането, а също да спомена,че въпросния проблем с лампата и зумера го прави межди 1900-3000 оборота ако карам до 1900 оборота или над 3000 няма проблеми но в тая граница 1900/2000-2900/3000 оборота се включва и почва да пищи и то само при топъл двигател.
- plamingo
- Мнения: 262
- Регистриран на: Нед 17 юни 2007 20:12
- Автомобил: VW Golf 5 FSI 115
- Двигател: BAG 2004
- Местоположение: София
Re: Голф3 1.8 ААМ - Свети лампата за маслото и пищи
Saho_Golf написа:Да утре ще отида да замеря налягането, а също да спомена,че въпросния проблем с лампата и зумера го прави межди 1900-3000 оборота ако карам до 1900 оборота или над 3000 няма проблеми но в тая граница 1900/2000-2900/3000 оборота се включва и почва да пищи и то само при топъл двигател.
Ако караш колата под 2000 оборота няма как да пищи, понеже системата за сигнализация сработва над 2000 оборота(при някои модели над 1800) и ниско налягане на маслото! Ако я настъпваш над 3000 оборота пък престава да пищи понеже помпата смогва да качи налягането. При мене накрая и при форсиране не спираше да свети и пищи, та тогава пристъпих към ремонта.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Свети лампата за маслото и пищи
snupeca написа:Отиваш в сервиз и питаш дали могат да ти замерят налягането, че ако си и малко по-нахален, и датчиците



Re: Голф3 1.8 ААМ - Свети лампата за маслото и пищи
Отидох днес в сервиз преди да мерат налягането момчето погледна пръчката и каза : тва масло не е за тая кола която е на милиони километри слагай 15W40 и забраваш за проблема. купих си масло на ЛукОйл 15w40 и днес ще го сменя.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Голф3 1.8 ААМ - Свети лампата за маслото и пищи
Saho_Golf написа:Отидох днес в сервиз преди да мерат налягането момчето погледна пръчката и каза : тва масло не е за тая кола която е на милиони километри слагай 15W40 и забраваш за проблема. купих си масло на ЛукОйл 15w40 и днес ще го сменя.
Извинявай ама голяма глупост са ти казали,а ти още по-голяма си направил....защо питаш във форума като слушаш разни австралопитеци???
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта