Хидравлика...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ivankarpov
Мнения: 30
Регистриран на: Нед 22 яну 2006 13:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Хидравлика...

Мнениеот ivankarpov » Сря 29 мар 2006 22:41


Здравейте отново, не че искам да ви хваля, но като питам нещо в повечето случаи получавам отговор точно в десятката...
Та днеска забелязах нещо което за мен е претиснително а вие ще кажете дали имам право да се претиснявам. Пала Голфа и докато е студен държи някаде кум 1100 об/м., и в момента в който навътра волана и оп обототите падат драснично.Като спра да го върта се върнат. На загряла кола 850 об/м пак падат но не толкова много... Да не ми се прецаква хидравликата...
Ремъка е сменен преди 1000 км
Поздрави...
П.С. Голф 3, АБС 1.8 66/90




Потребителски аватар
Ico74
Мнения: 179
Регистриран на: Вто 10 яну 2006 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Ico74 » Чет 30 мар 2006 6:02


виж дали има масло в хидравликата


Потребителски аватар
ivankarpov
Мнения: 30
Регистриран на: Нед 22 яну 2006 13:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот ivankarpov » Чет 30 мар 2006 8:34


масло има ...


Потребителски аватар
6opow
Мнения: 211
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 0:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ветрен

Мнениеот 6opow » Чет 30 мар 2006 18:03


ivankarpov написа:масло има ...

случайно да ти се чува звук от помпата на хидравликата. Може и от там да е проблема. Виж като е на място и завърти пълен ляв и пълен десен. Може да е от нея


Потребителски аватар
ivankarpov
Мнения: 30
Регистриран на: Нед 22 яну 2006 13:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот ivankarpov » Пет 31 мар 2006 0:09


Дам има го тоя шум, имам приятел майстор и той ми каза че е почнала да си заминава ама още ще кара така... Разбрах че се рециклират, някой да има представа колко парички струва :)


Потребителски аватар
6opow
Мнения: 211
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 0:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ветрен

Мнениеот 6opow » Пет 31 мар 2006 0:37


ivankarpov написа:Дам има го тоя шум, имам приятел майстор и той ми каза че е почнала да си заминава ама още ще кара така... Разбрах че се рециклират, някой да има представа колко парички струва :)

Ако имаш намерение да си с тази кола в близките 2-3 години не се занимавай с рециклиране и тем подобни простотии ми направо си вземи една нова помпа малко повече пари ще дадеш ама поне да си спокоен, защото не се знае в близките месеци след рециклирането дали ще замине на ново. И моята помпа заминава и гледах за цени на нова-300лв струва.


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Нед 07 май 2006 10:34


Колеги и аз имам същия проблем с падането на оборотите на пълно завъртане най вече се усеща при паркиране даже ми е гаснала все едно за първи път и се качвам :lol:
Ама се надявам да не счупи скоро
Кажете ако има р :shock витие


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Нед 07 май 2006 11:52


първо си натегни малко ремъка,след като си видял че има хидравлично масло.А ако е старо-хубаво е да се смени,че то си е и без това тънко малсо.


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Нед 07 май 2006 16:07


6opow написа:
ivankarpov написа:масло има ...

случайно да ти се чува звук от помпата на хидравликата. Може и от там да е проблема. Виж като е на място и завърти пълен ляв и пълен десен. Може да е от нея


По принцип трябва да се чува звук-това е признак, че работи.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот brum » Пон 08 май 2006 8:48


И при мен се чува, ма е някво като на умряло - все едно нещо се опитва да се счупи и държи на косъм да не се разпадне.


Потребителски аватар
gas
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gas » Пон 08 май 2006 18:51


SMEL написа:първо си натегни малко ремъка,след като си видял че има хидравлично масло.А ако е старо-хубаво е да се смени,че то си е и без това тънко малсо.


с натягането на ремъка ще предизвика по-бързо съсипване на помпата......моята от 'компетентно' натягане исипа маслото на земята.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Пон 08 май 2006 19:12


извинявам се-ама всеки знае колко се натяга ремък и колко трябва да подава при натиск с ръка.


Потребителски аватар
tankishev
Мнения: 437
Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tankishev » Вто 09 май 2006 9:57


според мен колегата първо да уточни при всяко навиване на волана ли падат оборотите или само при максималното навиване ... защото колкото и масло да имаш, колкото и да ти е здрава помпата, колкото и да ти е натегнат ремъка, като ти е навит волана макс колкото и да го мъчиш повече няма да завие колата :))) и моята го прави това с оборотите но само след като съм навил волана докрай и се опитам още малко :twisted:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: cecko gt и 73 госта