Проблем скорости Голф 2 EZ-решено/притискателен диск/

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Проблем скорости Голф 2 EZ-решено/притискателен диск/

Мнениеот negodnika » Сря 10 май 2006 22:34


Търсих с търсачката,но нещо не открих такъв проблем,а той е следния скоростите ми(5-степена) започнаха да влизат трудно и трудно излизат,с времето става още по-зле а на първа усещам някакво придърпване като съм на полу съединител,ако карам бавно горе долу се включват,но ако изръчкам до по-високи обороти става много тегаво :? Колеги помагайте,от какво може да е масло ли,синхронизатори ли :?: Да знам дали да търся нова кутия :!: Благодаря предварително :wink:
mod edit: golfer




Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 10 май 2006 22:49


Мисля, че плачеш за съединител, и то главно притискател. Ма не мога да ти гарантирам нищо!


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2044
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Кутия

Мнениеот Glove » Сря 10 май 2006 23:10


Провери първо на всички предавки ли е така, след това аков така погледни какво е положението на вилката на скотостната кутия(като хванеш вилката с ръка и я повдигнеш нагоре трябва да спре почти хоризонтално, това е свободния ход). Ако вилката се вдига много нагоре над хоризонталната линия има проблем или е износен суединителя или лагера на оста който натиска тарелката на притескателя. Съединителя се прожерява лесно, палиш колата опъваш ръчната натискаш съединителя включваш на 5-та и започваш да отпускаш леко като дуржиш около 1000об/мин на мотора, ако е наред колата ще се затормози и като резолтат ще огасне, като отпускаш не многа бавно но и не рязко. Това е за съединителя за маслото ако не си го сменял никога, това се право на около 40000-50000км, а какво е станало след този период - божа работа. За синхтонизаторите ако е на всички предавки не е синхронизатор, защото на всяка си има собствен.

Опитай и кажи какво става


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 10 май 2006 23:20


А ако е прецакан съединителя какво трябва да стане ?!


Потребителски аватар
KRIS
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 05 юли 2004 15:55
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот KRIS » Чет 11 май 2006 8:14


Ако е заминал съединитела нема да угасне а ще прехлъзва.
Аз преди време имах подобен проблем - трудно влиза и излиза на 1, също и на 5-та влизаше малко трудно... Провери точно в какво положение ти вллизат скоростите, защото е много вероятно проблема да ти е отпред скобата която хваща скоростния прът да се е изместила... проблема е елементарен, но може да ти скъса нервите и джоба!
Успех! :wink:


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Чет 11 май 2006 12:21


Проблема е най-изявен на 1ва и 2ра скорост но като го карам повече и задна неиска да влиза :evil:,миналата година смених притискателния диск(SACHS),но имам съмнения,че няма масло,кофтито е че незнам,какво е старото за да долея,ще трябва да го смена цялото изглежда.Някъде бях чел,че ако се сменя цялото ще ми трябват 6 литра :roll:


Потребителски аватар
KRIS
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 05 юли 2004 15:55
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот KRIS » Чет 11 май 2006 13:04


Как 6 литра!? 5 степенната скоростна кутия до колкото си спомниям събира към 1.7-1.8 литра синтетика 75W90. Провери си скобата отпред... аз съм минал по този път. Успех! :wink:


Потребителски аватар
Ugeorge
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ugeorge » Чет 11 май 2006 13:09


За да си сигурен че не е съединителя пробвай как се включват скоростите на спряла кола с изгасен мотор ако сичко си е ОК тогава може да се говори за съединител.


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Чет 11 май 2006 13:25


Ugeorge написа:За да си сигурен че не е съединителя пробвай как се включват скоростите на спряла кола с изгасен мотор ако сичко си е ОК тогава може да се говори за съединител.


На място си се включват прилично,и на студен мотор също,но загрее ли едвам се кара :roll:Кажете,какво масло да взема,марката и от къде,колко пара да приготвя разбрах,че трябва да е 75/90 :?:

Последна промяна от negodnika на Чет 11 май 2006 13:29, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 11 май 2006 13:26


Щом ти го прави на загрял мотор -> съединител.


Потребителски аватар
Ugeorge
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ugeorge » Чет 11 май 2006 15:27


Щом на студен мотор се включват най-вероятната причина е маслото в скоростите. Съединитела ти е наред.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 11 май 2006 15:55


Чел съм поне 2 теми с подобни проблеми и накрая все се оказваше съединител или аксиален лагер.Смени си маслото за проба, но ако е маслото би трябвало да прави точно обратното - на студен да се включват трудно, а на загрял лесно.

Смени първо маслото може и от него да е.


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Чет 11 май 2006 17:06


Съединителя е ОК,тествах го,маслото също бях забравил че го смених (75W90 Немско) заедно със съединителя и е проверено,скобата на вилката също е ОК,изглежда е нещо вътре в скоростите и ще търся други :roll:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Чет 11 май 2006 17:54


Сигурно имаш изпочупени синхрони. Едни скорости при италиянеца за 180 лева!


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2044
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

за кутията

Мнениеот Glove » Чет 11 май 2006 23:12


Последно не разбрах на всички предавки ли е така или само на отделни.
Има една пластмасова исторйка на скоростния лост от ъм кутията, тя отговаря за положението на лоста за 1-ва , 2-ра и задна, ако тя е заминала(износена спукана и т.н.) може да го имаш този проблем, дълга е около 5-6 см.и е отдвете страни с калпачета за мерални ябълки, огледак я добре. Провери и кажи как е.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта