при натиск на газта се дави за момент?решено/стъпков мотор/

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
systemniq
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

при натиск на газта се дави за момент?решено/стъпков мотор/

Мнениеот systemniq » Вто 16 май 2006 8:35


Значи имам си аз един проблем. Имам Г3 - АЕЕ двг.,1.6 , 96г..Като натисна газта се дави за момент, оборотите му падат с 50-100(може и по малко да е не съм сигурен), и след това тръгва като хората. Не знам дали има връзка, но като е на празен ход, като загрее(особенно като се включи перката на вентилатора), започват да играят оборотите(малко), и е нестабилен звука на двигателя. Идеи?
П.С. Ходих при Ваското, той каза че вероятно е от стъпковият мотор за празен ход(но проблема е бил че той не е правил до сега такива работи и че не се наема да го отваря и сменя...). Да знаете кои се заема да ги почиства, сменя и тн.? А случайно да е от бензинов филтър?
mod edit: golfer

Последна промяна от systemniq на Сря 17 май 2006 15:48, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Вто 16 май 2006 8:57


Провери си TPS(потенциометър дроселова клапа) дали нямаш протрита писта,защото компютъра от нея взима данни колко гориво да подаде при натискане на газта.Мисля,че така беше :oops: :roll:


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 16 май 2006 9:29


Провери гумения тампон под моното да не се е прокъсал и да смуче въздух.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Вто 16 май 2006 9:43


Може и от центровката да е.


Потребителски аватар
spectrum
Мнения: 250
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spectrum » Вто 16 май 2006 16:04


колега със същия двигател съм и аз ...
има шанс да е от нещата които са написани погоре, но малко некомпетентно от моя страна въпреки това искам да добавя и ламбда сонда може да е станала мудна случайно да си си засичал скоро разхода ?
и един въпрос какви обороти ти държи на празен ход ?
ако се окаже че с стъпковото моторче на празен ход забрави за оправяне капсоловано е заедно с дроселовата клапа и вървят комплект за скромните 700 - 800 лв поне така сами казвали в сервиз и аз имам подобен проблем и ме мъчи от доста време ... но се си мисля че е от някои от датчиците дакажем (TPS) или ламбда сонда може и да е до прецизна настроика .


Потребителски аватар
oxam
Мнения: 69
Регистриран на: Сря 29 сеп 2004 13:39
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот oxam » Вто 16 май 2006 19:32


може да е от съпковото и от моното едновременно. аз имах същия проблем на Г2 РП и се оказа, че главата на инжекциона ми се е разхлабила и смучеше въздух като за световно, оправих го и почти спря да прекъсва, сега си знам че е само стъпковото.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Вто 16 май 2006 20:14


а някой да се е сещал да си погледне дюзите?


Потребителски аватар
spectrum
Мнения: 250
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spectrum » Сря 17 май 2006 8:01


Г3 - АЕЕ двг., 1.6 , 96г. е пълна инжекция ...
аз съм слагал разни добавки за почистване на горивна система, но няма ефект чувал съм че с ултразвук е най - добре ...
как мога да проверя сам в какво състояние са ми дюзите маи си тряба маистор ?
но при мене един път играят сякаш колата е в някакъв авариен режим и е разцентрована друг път си седят заковани на 650 така че при мене специално немися че е от дюзи ... но колегата може да пробва


systemniq
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот systemniq » Сря 17 май 2006 15:50


Замърсен потенциометър + развалени настройки = Проблем :) Решението - ЮВЕ


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 17 май 2006 16:17


добре.. :lock:
ако някой още нещо се сети.. ЛС



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта