Значи имам си аз един проблем. Имам Г3 - АЕЕ двг.,1.6 , 96г..Като натисна газта се дави за момент, оборотите му падат с 50-100(може и по малко да е не съм сигурен), и след това тръгва като хората. Не знам дали има връзка, но като е на празен ход, като загрее(особенно като се включи перката на вентилатора), започват да играят оборотите(малко), и е нестабилен звука на двигателя. Идеи?
П.С. Ходих при Ваското, той каза че вероятно е от стъпковият мотор за празен ход(но проблема е бил че той не е правил до сега такива работи и че не се наема да го отваря и сменя...). Да знаете кои се заема да ги почиства, сменя и тн.? А случайно да е от бензинов филтър?
mod edit: golfer
при натиск на газта се дави за момент?решено/стъпков мотор/
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
при натиск на газта се дави за момент?решено/стъпков мотор/
Последна промяна от systemniq на Сря 17 май 2006 15:48, променено общо 2 пъти.
- spectrum
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
колега със същия двигател съм и аз ...
има шанс да е от нещата които са написани погоре, но малко некомпетентно от моя страна въпреки това искам да добавя и ламбда сонда може да е станала мудна случайно да си си засичал скоро разхода ?
и един въпрос какви обороти ти държи на празен ход ?
ако се окаже че с стъпковото моторче на празен ход забрави за оправяне капсоловано е заедно с дроселовата клапа и вървят комплект за скромните 700 - 800 лв поне така сами казвали в сервиз и аз имам подобен проблем и ме мъчи от доста време ... но се си мисля че е от някои от датчиците дакажем (TPS) или ламбда сонда може и да е до прецизна настроика .
има шанс да е от нещата които са написани погоре, но малко некомпетентно от моя страна въпреки това искам да добавя и ламбда сонда може да е станала мудна случайно да си си засичал скоро разхода ?
и един въпрос какви обороти ти държи на празен ход ?
ако се окаже че с стъпковото моторче на празен ход забрави за оправяне капсоловано е заедно с дроселовата клапа и вървят комплект за скромните 700 - 800 лв поне така сами казвали в сервиз и аз имам подобен проблем и ме мъчи от доста време ... но се си мисля че е от някои от датчиците дакажем (TPS) или ламбда сонда може и да е до прецизна настроика .
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- spectrum
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Г3 - АЕЕ двг., 1.6 , 96г. е пълна инжекция ...
аз съм слагал разни добавки за почистване на горивна система, но няма ефект чувал съм че с ултразвук е най - добре ...
как мога да проверя сам в какво състояние са ми дюзите маи си тряба маистор ?
но при мене един път играят сякаш колата е в някакъв авариен режим и е разцентрована друг път си седят заковани на 650 така че при мене специално немися че е от дюзи ... но колегата може да пробва
аз съм слагал разни добавки за почистване на горивна система, но няма ефект чувал съм че с ултразвук е най - добре ...
как мога да проверя сам в какво състояние са ми дюзите маи си тряба маистор ?
но при мене един път играят сякаш колата е в някакъв авариен режим и е разцентрована друг път си седят заковани на 650 така че при мене специално немися че е от дюзи ... но колегата може да пробва
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта