


Проблем с обороти голф 3 АЕЕ на студен двигател
- FivePointeO
- Мнения: 514
- Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 20:33
- Автомобил: Голф 3
- Двигател: АЕЕ
- Местоположение: София
Проблем с обороти голф 3 АЕЕ на студен двигател
Проблема е следният сутринта като запалих и в първия момент ок, обаче дадох малко газ до 2000 оборота и пуснах газта а то продължи да даржи 2000 оборота натиснах спирачка и се оправи (това на празен ход) пробвах пак получи се същото. Като позагря се оправи но ме притеснява да не го направи на загрял двигател в движение да не натискам газта а то да си дава!
И още един въпрос за придръпването (клатене) на 2-ра и 3-та като подам газ, превключа, или като пусна газта от какво може да е ?
И още един въпрос за придръпването (клатене) на 2-ра и 3-та като подам газ, превключа, или като пусна газта от какво може да е ?
- FivePointeO
- Мнения: 514
- Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 20:33
- Автомобил: Голф 3
- Двигател: АЕЕ
- Местоположение: София
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти голф 3 АЕЕ на студен двигател
За оборотите провери маркуча, който тръгва от всмукателния колектор и влиза в сервото на спирачките дали не е спукан някъде. За придърпването си виж тоците. Ако искаш ела ще ти дам кабели, свещи, капачка и палец да пробваш с тях дали ще се оправи.
- FivePointeO
- Мнения: 514
- Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 20:33
- Автомобил: Голф 3
- Двигател: АЕЕ
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти голф 3 АЕЕ на студен двигател
Каспър написа:За оборотите провери маркуча, който тръгва от всмукателния колектор и влиза в сервото на спирачките дали не е спукан някъде. За придърпването си виж тоците. Ако искаш ела ще ти дам кабели, свещи, капачка и палец да пробваш с тях дали ще се оправи.
Свещите са нови "eyquem" на 1000 км. кабелите (BREMI) мисля че нямат проблем
За тоя ли маркуч иде реч? download/file.php?id=58222&mode=view той е чистак нов след смяната никакъв проблем бандажа е сложен да не трие в бобината, а и бобината е сменена "BERU"
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти голф 3 АЕЕ на студен двигател
Да това е маркуча, хубаво, че си го сменил. Наблюдавай дали всяка сутрин ще го прави това с оборотите. Остават капачка и палец за да елиминираш тоците. Проблема с придърпването да не се е появил след като си сменил свещите?
- FivePointeO
- Мнения: 514
- Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 20:33
- Автомобил: Голф 3
- Двигател: АЕЕ
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти голф 3 АЕЕ на студен двигател
Каспър написа:Да това е маркуча, хубаво, че си го сменил. Наблюдавай дали всяка сутрин ще го прави това с оборотите. Остават капачка и палец за да елиминираш тоците. Проблема с придърпването да не се е появил след като си сменил свещите?
Не помна какво беше, но аз си пазя свещите на бош с който дойде колата може да пробвам да не е пък от свещите...
А и някой път като пусна газта оборотите падат малко по-бързо докато е на скорост.
Още 1 питанка колко ролки има общо защото е сменяна само една на пистовия а пък присвирва от време на време ?
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти голф 3 АЕЕ на студен двигател
Една на пистовия и една на ангренажа (70лв.). Пистовия ти свири сигурно защото трябва да се натегне.
- FivePointeO
- Мнения: 514
- Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 20:33
- Автомобил: Голф 3
- Двигател: АЕЕ
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти голф 3 АЕЕ на студен двигател
Каспър написа:Една на пистовия и една на ангренажа (70лв.). Пистовия ти свири сигурно защото трябва да се натегне.
Мерси много за бързите отговори утре ще пробвам пак дали ще прави така с оборотите, а за придръпването нямам идея веече... сещам се за бензинов филтър но пък и той е сменян преди около 3000 км. и колата си има мощност.
Може ли да е от стъпковия мотор ?
Ако има нещо пак ще пиша отново Благодаря


- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти голф 3 АЕЕ на студен двигател
Когато си натиснал педала на газта стъпковия мотор не играе, тогава отваряш клапата чрез жилото на газта. ТПС-са обаче може да прави такива мизерии.
- FivePointeO
- Мнения: 514
- Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 20:33
- Автомобил: Голф 3
- Двигател: АЕЕ
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти голф 3 АЕЕ на студен двигател
Днес като запалих нямаше точно тоя проблем с газта дето сама си държи, но дадох газ леко и скочиха оборотите на 2000 обаче не се задаржаха.
10-15 сек прави разни обороти в малки амплитуди 50-100 оборота (което мисля че е нормално) после се оправя
Отново един въпрос: Може ли от луфта на педала да ми придръпва (че един приятел вика че ми бил голям луфта на педала на газта) ?
10-15 сек прави разни обороти в малки амплитуди 50-100 оборота (което мисля че е нормално) после се оправя
Отново един въпрос: Може ли от луфта на педала да ми придръпва (че един приятел вика че ми бил голям луфта на педала на газта) ?
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти голф 3 АЕЕ на студен двигател
Няма логика да е от педала на газта. Той дърпа жилото което или отваря дросела или го затваря. Въздушния филтър как е?
- FivePointeO
- Мнения: 514
- Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 20:33
- Автомобил: Голф 3
- Двигател: АЕЕ
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти голф 3 АЕЕ на студен двигател
Каспър написа:Няма логика да е от педала на газта. Той дърпа жилото което или отваря дросела или го затваря. Въздушния филтър как е?
Филтрите са сменяни преди около 2000-3000 км. дросела е чистен преди около 1000 км. , та въпросното придръпване не го прави всеки път а от време на време!
А това ТПС може ли да се чисти?
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти голф 3 АЕЕ на студен двигател
ТПС-са рядко се зацапва, проблема при него е, че се износват пистите и оттам идват ядовете. Няма чистене, направо друг дросел с читави писти.
- FivePointeO
- Мнения: 514
- Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 20:33
- Автомобил: Голф 3
- Двигател: АЕЕ
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти голф 3 АЕЕ на студен двигател
Каспър написа:ТПС-са рядко се зацапва, проблема при него е, че се износват пистите на потенциометъра и оттам идват ядовете. Няма чистене, направо друг дросел с читави писти.
Пак мерси за инфото за сега нямам други въпроси

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта