Колеги пътувайки за работното си място на екрана се появи двигател и след звуков
сигнал надпис:"ABGAS WERKSTATT"който ме призовава да отида в сервиз за преглед на
ламбсондата.Поради належащи причини ми се налага да пропътувам около 100 км.преди
сервиза.Въпроса ми е следния:освен по-големия разход и дразнещата картинка с дви-
гател на нея друго опасно би трябвало да не ми се случи?Във Варна къде има добри
майстори за отпушване евентуално ламбсондата и колко ще ми излезе приблизително
и не е ли по-добре за нова ламбсонда, марка и цена?Колата ми е Голф4 2002 г.1,6
16V 77kw 105 ps с двигател AZD.Предварително Ви благодаря.
Надпис : "ABGAS WERKSTATT"
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Надпис : "ABGAS WERKSTATT"
Няма проблеми да караш.Един авер кара без гарнитура на колекторите(защото се изрони с времето и падна,а нямаше как да вкара колата в сервиз) и всичкият пушек излизаше от колекторите.През колекторите минаваше малко пушек и като цяло беден на смес.Ламбдата светеше постоянно и от 9/100 взе да му гори 11/100.Смени гарнитурата и всичко си се оправи.Провери да нямаш нещо подобно...
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Надпис : "ABGAS WERKSTATT"
ако си с две ламбди може и катализатора да ти е починал .... ако караш предимно на къси разстояния може и да се е запушила изкарай я на дълъг път и и дай мъжката с постоянни обороти известно време ама хубавичко
Re: Надпис : "ABGAS WERKSTATT"
Кой ще ме открехне с горепосочения от мен двигател с колко ламда сонди е?За мен
сега е най важното преди да се обърна на помощ към сервиз или майстор кой да е
той във Варна,защото в последно време се нароиха много "разбирачи"след които ще
потроша и нерви,средства и време.
сега е най важното преди да се обърна на помощ към сервиз или майстор кой да е
той във Варна,защото в последно време се нароиха много "разбирачи"след които ще
потроша и нерви,средства и време.
-
владислав
- Мнения: 679
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
- Автомобил: Seat Leon ST
- Двигател: CAXC 2015 - TDI CRBC
- Местоположение: София
Re: Надпис : "ABGAS WERKSTATT"
С две ланди сонди си.
А това преведено като грешка какво означава и защо си мислиш че е сондата или катализатора, това не е ли надпис на борд компа и може да е от много работи.
А това преведено като грешка какво означава и защо си мислиш че е сондата или катализатора, това не е ли надпис на борд компа и може да е от много работи.
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Надпис : "ABGAS WERKSTATT"
vesko62 написа:Колеги пътувайки за работното си място на екрана се появи двигател и след звуков
сигнал надпис:"ABGAS WERKSTATT"който ме призовава да отида в сервиз за преглед на
ламбсондата.
Интересно как разбра ,че е точно ламбда сондата ,на мен този надпис ми е светвал от дефектен температурен датчик, само че пишеше "emission workshop" ,което в превод е същото.
Последна промяна от dokros на Сря 05 май 2010 18:54, променено общо 1 път.
Re: Надпис : "ABGAS WERKSTATT"
Колеги от речника " абгаз" означава изгорели газове затова го свързах със сондата
а "веркстат"- завод,фабрика навярно ме подсещат за услуги на сервиз.След малко се
отправям към сервиз след констатиране на проблема ще Ви уведомя.
а "веркстат"- завод,фабрика навярно ме подсещат за услуги на сервиз.След малко се
отправям към сервиз след констатиране на проблема ще Ви уведомя.
Re: Надпис : "ABGAS WERKSTATT"
Колеги бях в сервиз където ми извършиха диагностика.Смениха ми надписите на борда
от немски на английски.Имам две ламбсонди,а сигнала беше за първата.Изчистиха ми появилият се чек и ме посъветваха да не я сменям сега,а да покарам колата няколко
дни за да видят дали отново ще се появи.Изминах около 10 км.от сервиза до работно
то си място и нямаше никакъв проблем,колата вървеше перфектно.Една ламбдсонда ори
гинална от Бош е 175 лв.с отстъпката 160 лв.може да има и други марки от други
производители и на много по-ниски цени,но не знам за качествата им.Ако трябва да
я подменям при всяка подмяна на маслото по добре,ако се наложи да си закупя горе-
посочената по добре такава.Ако някой има информация за по евтини,но и изпитани
на качество да споделят ще им бъда БЛАГОДАРЕН.
от немски на английски.Имам две ламбсонди,а сигнала беше за първата.Изчистиха ми появилият се чек и ме посъветваха да не я сменям сега,а да покарам колата няколко
дни за да видят дали отново ще се появи.Изминах около 10 км.от сервиза до работно
то си място и нямаше никакъв проблем,колата вървеше перфектно.Една ламбдсонда ори
гинална от Бош е 175 лв.с отстъпката 160 лв.може да има и други марки от други
производители и на много по-ниски цени,но не знам за качествата им.Ако трябва да
я подменям при всяка подмяна на маслото по добре,ако се наложи да си закупя горе-
посочената по добре такава.Ако някой има информация за по евтини,но и изпитани
на качество да споделят ще им бъда БЛАГОДАРЕН.
Re: Надпис : "ABGAS WERKSTATT"
А колко струваше прехвърлянето на английски? Моят Голф 4 2000 говори на италиански.
Re: Надпис : "ABGAS WERKSTATT"
Не мога да Ви кажа точно,но всичко влиза в диагностиката за горепосочения проблем
а тя цифром и словом е 20 лв.
а тя цифром и словом е 20 лв.
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Надпис : "ABGAS WERKSTATT"
vesko62 написа:Една ламбдсонда оригинална от Бош е 175 лв.с отстъпката 160 лв.може да има и други марки от други
производители и на много по-ниски цени,но не знам за качествата им.
Няма оригинални части в България ,освен ако не намериш такава със заводски щемпел на ФВ.Иначе затваряш очи и се молиш ментето дето си го купил ,да изкара колкото може по-дълго.
Re: Надпис : "ABGAS WERKSTATT"
Може би не съм разбран правилно или съм се изразил неправилно.Не става въпрос за
оригинална на Бош ,а не на завода производител.След диагностиката проблема по-вече не се е поевявал,на работа на двигателя в покой отчитания разход е 0,6 колко
то беше и преди,а и оборотите са си 600.Така,че за сега проблема се отлага за неопределено време.
оригинална на Бош ,а не на завода производител.След диагностиката проблема по-вече не се е поевявал,на работа на двигателя в покой отчитания разход е 0,6 колко
то беше и преди,а и оборотите са си 600.Така,че за сега проблема се отлага за неопределено време.
-
владислав
- Мнения: 679
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
- Автомобил: Seat Leon ST
- Двигател: CAXC 2015 - TDI CRBC
- Местоположение: София
Re: Надпис : "ABGAS WERKSTATT"
Здрасти а грешката като номер каква беше, ако не си запомнил другият път си запиши.
Ландсондите едва ли са направени да държат до смяната на маслото, Haralampi беше писал в една тема че изкарват много километри и съм склонен да му вярвам, по-скоро може да ти прави проблем ЕГР-а.
Ако караш скоро извън градско продухай малко двигателя, с какъв бензин караш (сипи са проба от друго място /верига).
Ландсондите едва ли са направени да държат до смяната на маслото, Haralampi беше писал в една тема че изкарват много километри и съм склонен да му вярвам, по-скоро може да ти прави проблем ЕГР-а.
Ако караш скоро извън градско продухай малко двигателя, с какъв бензин караш (сипи са проба от друго място /верига).
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта