280диск към 288диск АБФ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

280диск към 288диск АБФ

Мнениеот PL 16v » Сря 05 май 2010 13:49


Ако не е за раздела да се премести :bowdown
Операцията е с цел подобрение на спирачната система на Толедо 95г 2.0 16в АБФ 150к.с.
Оригинално излиза на базата на голф3 гти 5х100 280мм диск с дебелина 22мм,след операцията 8) излиза на 288мм диск с дебелина 25мм.Дисковете и апаратите са от пасат ВР6(174к.с.),спирачните мъркучи са различни за тези апарати които вече не са Гирлинг, а АТЕ пак с 54мм бутало,става и с 57мм но не ми се търсеха може по нататък :lol:
Апаратите стават и от други модели на ВАГ групата, АТЕ 54мм,но дисковете трябва да са за ВР6 или ГТИ Юбилеен :idea: ,дисковете имат различен офсет за това :idea:

Дисковете и апаратите са стояли на дъжд,слънце и всякакви метереологични времена и са ръждясали,но след известно време ще се оправят.
Най-хубавото е, че ще мога да ползвам и зимните си 15ки оригиналните на Толедото,които са с ЕТ42 и Ж 6,5,някои 15ки не могат да се монтират на тези дискове и апарати :!:
Работата се състои в махане и сваляне на старите дискове и апарати и мъркучи,слагане на другите.
няма никакво преправяне
Преди
Изображение
Сравнение на накладките върху новия диск
Изображение
Изображение
дебелината на дисковете
Изображение
Изображение
Изображение
Сега
Изображение

Малко се по изпълни 16ката ББС която и тя е от Юбилеен голф,сега и апарати>>>ЕВОЛЮЦИЯ



love.vwcluborg love.vwcluborg

За хората които ,ще попитат,какъв е смисъла :?: ,по голямата дебелина предразполага за по добро охлаждане :twisted: ,по голямата накладка към по-голяма работна площ върху по големия диск........ :arrow:

Поздрави




Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта