ЗАЩО ВИНАГИ КАТО ЗАСТУДЕЕ СТАВАТ ТАКИВА НЕЩА!!!!!!!
Преден лагер на Голф 2 - помагайте
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5092
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Преден лагер на Голф 2 - помагайте
Днес се оказа че ми е заминал предния лагер /до вчера за гадното виене обвинявах гумите/. Утре ще я разглобявам, ама ако някой скоро го е правил приемем съвети щото другия го сменях миналата година и вече съм позабравил как стоят нещата с избиването и набиването на новия. Имам възможност да взема италиански или френски - кое да избера
ЗАЩО ВИНАГИ КАТО ЗАСТУДЕЕ СТАВАТ ТАКИВА НЕЩА!!!!!!!
ЗАЩО ВИНАГИ КАТО ЗАСТУДЕЕ СТАВАТ ТАКИВА НЕЩА!!!!!!!
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
при избиването обикновено 2те вътрешни гривни се разпадат и всичко става в съчми.
едната излиза лесно ама тая дето е отвътре откъм диска половинка е гадна.
апропо-ако излезе прекалено лесно-внимавай!
главината трябва да има някоя и друга стотна натег към лагера.
ако го е износила-сменяй а недей да се кефиш че лесно си го избил и набил новия.
вътрешната гривна се вади лесно със скоба а ако нямаш-палиш малкия флекс и много внимателно режеш като предварително си измерил с шублера и постоянно контролираш дълбочината на сряза (може и да е диагонален малко-то няма как иначе да завреш флекса-но да е от край до край на гривната иначе няма ефект процедурата).
като сметнеш че ти остават примерно десета-две до главината-взимаш чекич (чук на српски-сериозно е така не се хилете) и секач и бой по амфората-счита се че си го ослабил достатъчно за да го сцепиш лесно с чекича.
ако тая мярка не даде очаквания резултат-направи диаметрално противоположен разрез по същата схема и пак с чекича.
успех! и да докладваш!
едната излиза лесно ама тая дето е отвътре откъм диска половинка е гадна.
апропо-ако излезе прекалено лесно-внимавай!
главината трябва да има някоя и друга стотна натег към лагера.
ако го е износила-сменяй а недей да се кефиш че лесно си го избил и набил новия.
вътрешната гривна се вади лесно със скоба а ако нямаш-палиш малкия флекс и много внимателно режеш като предварително си измерил с шублера и постоянно контролираш дълбочината на сряза (може и да е диагонален малко-то няма как иначе да завреш флекса-но да е от край до край на гривната иначе няма ефект процедурата).
като сметнеш че ти остават примерно десета-две до главината-взимаш чекич (чук на српски-сериозно е така не се хилете) и секач и бой по амфората-счита се че си го ослабил достатъчно за да го сцепиш лесно с чекича.
ако тая мярка не даде очаквания резултат-направи диаметрално противоположен разрез по същата схема и пак с чекича.
успех! и да докладваш!
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
SNR е француцки лагер и никак не е лош-споко.
по принцип магазинчето дето го бях постнал в сервизи и дето са навити да ни правят отстъпка работят със СНР...
по принцип магазинчето дето го бях постнал в сервизи и дето са навити да ни правят отстъпка работят със СНР...
Последна промяна от vaskoto1 на Пет 19 ное 2004 8:50, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта

