3 въпроса в 1 -спешно!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

3 въпроса в 1 -спешно!

Мнениеот astragt » Вто 23 май 2006 23:56


колеги извинявам се но на това pc имам проблем с кирилизацията а въпросите са ми спешни.

1. "нк" аморисьори добър избор ли са ? в мотоексперт ми ги дават по 70лв. задни и по 103 предни с 3 години гаранция, за справка "билстайн" са ми по 109 задни и по 130 предни с 2 години гаранция. /голф 3 гти 115кс. 95г./
2. оказа се обаче, че освен изпуснали задни амортисьори има и друг по-сериозен проблем - задно дясно колело затваря с 6мм и именно от това на ляв завой задницата ми бяга в дясно. моста спрямо купето е ок, какво да правя? има ли вариант да е криво нещо при самото захващане на главината към моста /доколкото знам има някаква ос която е между моста и главината, ако не е тя крива какво ме очаква? мост втора употреба или има и други решения/.
3. някакво супер странно поведение на перките - спирам колата и гася. перките може и да въртат за малко но спират, и след извесно време 5-10 минути както си седи колата загасена, перките се включват и въртят 5-6 мин. и се изключват, това нормално ли е? вече 2-3 пъти го забелязах.

предварително благодаря и още веднъж се извинявам за кирилицата!!!!!!

mod edit: golfer
превод mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Вто 23 май 2006 23:59


за амортисьорите - вземи си Билщайн, няма да сгрешиш. Не си струва икономията на 30-40 лева.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 24 май 2006 0:16


Вземай Bilstein :!: За перката, тя се включва когато терморелето се нагрее колкото трябва.Това може да стане и при спрян мотор, затова изрично се забранява да се бара там, когато мотора е в работна температура :wink:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 24 май 2006 8:21


1.билщайн е по-добрият вариант.
2.отиди в сервиз за реглаж на заден мост.ако там установят, че е крива оста ще си купиш друга.не е голям проблем.при крива ос лагера заминава ва за норматив.
3.има датчик високо в двигателният отсек и вклшчва перката за да пази мотора от прегряване.нормално е.
4.за азбуката на Българският език има инсталиран KREDOR /бутончето US над прозореца за мнения/
заключвам.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта