
проблем с бушон
- freshk0
- Мнения: 251
- Регистриран на: Пон 28 ное 2005 18:38
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: София, Плевен
проблем с бушон
проблема е че предпоследния бушон който при мен е за централното, диспейчетат на таблото и плафона просто изгаря без никаква причина.след първата смяна на бушоно всичко проработва нормално, но след като запаля и "бум".Явно проблема е някакво претоварване.немога да си обясня причината при положение че нищо не е пипано по колата.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Ако преди си бил със същия брой консуматори през този бушон, бушона е бил със същия ампераж и нищо не е горяло, то търси проблема във "късо съединение"
П.П. По принцип има един много много груб начин по който в никакъв случай не търси късото, защото може да се запалиш, той е да замениш бушона с дебел проводник и да гледаш къде в колата ще запуши

П.П. По принцип има един много много груб начин по който в никакъв случай не търси късото, защото може да се запалиш, той е да замениш бушона с дебел проводник и да гледаш къде в колата ще запуши

- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- freshk0
- Мнения: 251
- Регистриран на: Пон 28 ное 2005 18:38
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: София, Плевен
колеги колата я изкарах сутринта и всичко си бе ОК, дори излизах няколко пъти. Вечерта пак я изкарах и след като изгасих и "бум". онзи ден бе дъждовно и си мисля данеби нещо при двигателя да се е намокрило, защото аз нищо не съм ровил по тоците. а доколкото запалката въобще не я ползвам дори нищо не съм вкарвал там.според мен остава варянта с намокрянето ще чакам да изсъхне и ако не както ми бе казал Sunny за друг проблем "по кабела, по кабела...." ако имате някакви други идеи.....
проблем ли е ако пробвам с 20А бушон при положение че е 15А?
проблем ли е ако пробвам с 20А бушон при положение че е 15А?
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Freshkooo, не четеш, мойто дете
И ние на времето в студентските общежития забивахме пирони в бушоните за да не горят и оставяхме тия от енергото да се забавляват по 3 пъти на ден с трафопоста, но не бих го пробвал на собствената си колица.
Запасявай се с една шепа бушони и почвай да търсиш кога точно изгаря и какво я кара.


wili98 написа:ще сложиш по-мощен бушон, и тогава вече не се знае какво ще запуши,.....да не говорим, че риска от запалване е сериозен.
И ние на времето в студентските общежития забивахме пирони в бушоните за да не горят и оставяхме тия от енергото да се забавляват по 3 пъти на ден с трафопоста, но не бих го пробвал на собствената си колица.
Запасявай се с една шепа бушони и почвай да търсиш кога точно изгаря и какво я кара.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Яко ще оспамим темата, ама хайде
Действието се развива в Технически университет - Габрово.
Действащи лица - всичките до крак ел.инженери (или поне бъдещи такива), ясно осъзнаващи последиците от действията си.
Причина - ами страшно нериятно е, докато си пиеш пиенето по време на купон, да ти думне предпазител и да ходиш да го сменяш в тъмницата (по коридорите лампи се не срещаха) а пък и задължително трябваше да се разбива катинара на стаята с таблото (кой ли акъл ги слагаше изобщо
).Та при цялата тази галимация се губи ценно време, "засмукваш въздух", спада градуса на настроението и т.н.
И всичкото това нещо, защото си си пуснал като консуматори само две печки "Лъч" на по 2 реотана (температурата в помещението се регулира чрез отваряне на прозорци, иначе често нагарят ключовете на печките или горят реотани), 2-3 PC-та, усилвателче, готварска печка и ... а бе консуматорчета дърпащи до 2-3 пъти над 25-те ампера на стандартен предпазител.
Необходими инструменти и материали:
1 бр. чук
1 бр. пирон
Решението - пирона с чука в бушона
Последствия: купона е на 6, нищо друго не те интересува, а енергото ... ами за какво им плащат на тия аварийни групи

Действието се развива в Технически университет - Габрово.
Действащи лица - всичките до крак ел.инженери (или поне бъдещи такива), ясно осъзнаващи последиците от действията си.
Причина - ами страшно нериятно е, докато си пиеш пиенето по време на купон, да ти думне предпазител и да ходиш да го сменяш в тъмницата (по коридорите лампи се не срещаха) а пък и задължително трябваше да се разбива катинара на стаята с таблото (кой ли акъл ги слагаше изобщо

И всичкото това нещо, защото си си пуснал като консуматори само две печки "Лъч" на по 2 реотана (температурата в помещението се регулира чрез отваряне на прозорци, иначе често нагарят ключовете на печките или горят реотани), 2-3 PC-та, усилвателче, готварска печка и ... а бе консуматорчета дърпащи до 2-3 пъти над 25-те ампера на стандартен предпазител.
Необходими инструменти и материали:
1 бр. чук
1 бр. пирон
Решението - пирона с чука в бушона

Последствия: купона е на 6, нищо друго не те интересува, а енергото ... ами за какво им плащат на тия аварийни групи

- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
какъв тип ти е централното?
с компресорче или допълнително вграждано с ел.машинки?
ако е с компресор много е вероятно да е влязла вода покрай уплътнението на стопа и да е окислила буксата.
ако е допълнително слагано някой кабел за машинка окъсява някъде.
вероятността да е между вратите и купето е голяма.
с компресорче или допълнително вграждано с ел.машинки?
ако е с компресор много е вероятно да е влязла вода покрай уплътнението на стопа и да е окислила буксата.
ако е допълнително слагано някой кабел за машинка окъсява някъде.
вероятността да е между вратите и купето е голяма.
- freshk0
- Мнения: 251
- Регистриран на: Пон 28 ное 2005 18:38
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: София, Плевен
golfer написа:какъв тип ти е централното?
с компресорче или допълнително вграждано с ел.машинки?
ако е с компресор много е вероятно да е влязла вода покрай уплътнението на стопа и да е окислила буксата.
ако е допълнително слагано някой кабел за машинка окъсява някъде.
вероятността да е между вратите и купето е голяма.
..... с компресор. Ако има окислена букса това си е късо, но при мен го прави при запалване на двигателя.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 66 госта