:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

проблем с бушон

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
freshk0
Мнения: 251
Регистриран на: Пон 28 ное 2005 18:38
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABU 94
Местоположение: София, Плевен

проблем с бушон

Мнениеот freshk0 » Пон 05 юни 2006 19:57


проблема е че предпоследния бушон който при мен е за централното, диспейчетат на таблото и плафона просто изгаря без никаква причина.след първата смяна на бушоно всичко проработва нормално, но след като запаля и "бум".Явно проблема е някакво претоварване.немога да си обясня причината при положение че нищо не е пипано по колата.




Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 05 юни 2006 21:16


Ако преди си бил със същия брой консуматори през този бушон, бушона е бил със същия ампераж и нищо не е горяло, то търси проблема във "късо съединение" :shock
П.П. По принцип има един много много груб начин по който в никакъв случай не търси късото, защото може да се запалиш, той е да замениш бушона с дебел проводник и да гледаш къде в колата ще запуши :?


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Пон 05 юни 2006 21:54


Най-добре я закарай при някой който разбира от тоци да я замери.Ако е добър,трябва бързо да открие проблема.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 06 юни 2006 8:37


traba написа:Най-добре я закарай при някой който разбира от тоци да я замери.Ако е добър,трябва бързо да открие проблема.

Бягай да търсят..
Че някъде ще е изнервиш, ще сложиш по-мощен бушон, и тогава вече не се знае какво ще запуши,.....да не говорим, че риска от запалване е сериозен.


Потребителски аватар
teddymc
Мнения: 200
Регистриран на: Вто 09 май 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот teddymc » Вто 06 юни 2006 9:30


Си си, а пърлено VW не смърди гот. намери майстор или си поиграй с мултицет, ама ако не разбираш от тоци, бегай при майстор не губи време. :no-no


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Вто 06 юни 2006 10:08


Този бушон е и за запалката :idea:
Да не си пъхал нещо там като зарядно за телефон или друга простотия с кофти преходник и от това да гори бушона?


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 06 юни 2006 10:09


Sunny написа:Този бушон е и за запалката :idea:
Да не си пъхал нещо там като зарядно за телефон или друга простотия с кофти преходник и от това да гори бушона?

Ааааааа, колегата ме подсети, при мен този бушон гори от запалката и съм я откачил, защото не можах да разбера какъв е проблема :oops:


Потребителски аватар
freshk0
Мнения: 251
Регистриран на: Пон 28 ное 2005 18:38
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABU 94
Местоположение: София, Плевен

Мнениеот freshk0 » Вто 06 юни 2006 11:29


колеги колата я изкарах сутринта и всичко си бе ОК, дори излизах няколко пъти. Вечерта пак я изкарах и след като изгасих и "бум". онзи ден бе дъждовно и си мисля данеби нещо при двигателя да се е намокрило, защото аз нищо не съм ровил по тоците. а доколкото запалката въобще не я ползвам дори нищо не съм вкарвал там.според мен остава варянта с намокрянето ще чакам да изсъхне и ако не както ми бе казал Sunny за друг проблем "по кабела, по кабела...." ако имате някакви други идеи.....
проблем ли е ако пробвам с 20А бушон при положение че е 15А?


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Вто 06 юни 2006 11:59


Freshkooo, не четеш, мойто дете :beat_butt2
Изображение
wili98 написа:ще сложиш по-мощен бушон, и тогава вече не се знае какво ще запуши,.....да не говорим, че риска от запалване е сериозен.

И ние на времето в студентските общежития забивахме пирони в бушоните за да не горят и оставяхме тия от енергото да се забавляват по 3 пъти на ден с трафопоста, но не бих го пробвал на собствената си колица.
Запасявай се с една шепа бушони и почвай да търсиш кога точно изгаря и какво я кара.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 06 юни 2006 12:28


Sunny написа:И ние на времето в студентските общежития забивахме пирони в бушоните за да не горят и оставяхме тия от енергото да се забавляват по 3 пъти на ден с трафопоста

:shock


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Вто 06 юни 2006 13:00


Яко ще оспамим темата, ама хайде :wink:
Действието се развива в Технически университет - Габрово.
Действащи лица - всичките до крак ел.инженери (или поне бъдещи такива), ясно осъзнаващи последиците от действията си.
Причина - ами страшно нериятно е, докато си пиеш пиенето по време на купон, да ти думне предпазител и да ходиш да го сменяш в тъмницата (по коридорите лампи се не срещаха) а пък и задължително трябваше да се разбива катинара на стаята с таблото (кой ли акъл ги слагаше изобщо :dontknow: ).Та при цялата тази галимация се губи ценно време, "засмукваш въздух", спада градуса на настроението и т.н.
И всичкото това нещо, защото си си пуснал като консуматори само две печки "Лъч" на по 2 реотана (температурата в помещението се регулира чрез отваряне на прозорци, иначе често нагарят ключовете на печките или горят реотани), 2-3 PC-та, усилвателче, готварска печка и ... а бе консуматорчета дърпащи до 2-3 пъти над 25-те ампера на стандартен предпазител.
Необходими инструменти и материали:
1 бр. чук
1 бр. пирон
Решението - пирона с чука в бушона :wink:
Последствия: купона е на 6, нищо друго не те интересува, а енергото ... ами за какво им плащат на тия аварийни групи :twisted:


Потребителски аватар
freshk0
Мнения: 251
Регистриран на: Пон 28 ное 2005 18:38
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABU 94
Местоположение: София, Плевен

Мнениеот freshk0 » Вто 06 юни 2006 13:48


Sunny написа:Freshkooo, не четеш, мойто дете :beat_butt2


наясно съм с последствията, но все пак и 20А бушон замина, просто ме хвана неподготвен с 1 бушонче 15А. Но вече съм се снабдил с повечко защото предчувствам голямо дирене :lupe


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 06 юни 2006 13:53


какъв тип ти е централното?
с компресорче или допълнително вграждано с ел.машинки?

ако е с компресор много е вероятно да е влязла вода покрай уплътнението на стопа и да е окислила буксата.

ако е допълнително слагано някой кабел за машинка окъсява някъде.
вероятността да е между вратите и купето е голяма.


Потребителски аватар
freshk0
Мнения: 251
Регистриран на: Пон 28 ное 2005 18:38
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABU 94
Местоположение: София, Плевен

Мнениеот freshk0 » Вто 06 юни 2006 13:58


golfer написа:какъв тип ти е централното?
с компресорче или допълнително вграждано с ел.машинки?

ако е с компресор много е вероятно да е влязла вода покрай уплътнението на стопа и да е окислила буксата.

ако е допълнително слагано някой кабел за машинка окъсява някъде.
вероятността да е между вратите и купето е голяма.


..... с компресор. Ако има окислена букса това си е късо, но при мен го прави при запалване на двигателя.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 06 юни 2006 14:02


добре де ама като прочетох това:
freshk0 написа:Вечерта пак я изкарах и след като изгасих и "бум". онзи ден бе дъждовно

та си мисля, че ако алармата ти е вързана да управлява централното.т.е. да заключва вратите когато запалиш колата и да отключва, когато гасиш.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 66 госта